|

وقتی "فریبا نادری" دست بردار نیست؛ تیپ و سلفی عروسکی تو آینه آسانسور با جنگولک بازی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر مشهور ایرانی می باشد که بسیار فعال در اینستاگرام است و تصاویر زیااادی هم از خود در صفحه اش منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و مهربون و البته معروفی می باشد که در مدتی که فضای مجازی خیلی افتاد رو مد و فعالیت ها زیاد شد خانوم بازیگر هم بیش از پیش برای هوادارانش محبوب شد و حالا فریبا نادری از هنرمندان دوست داشتنی و کم حاشیه سینما و تلویزیون می باشد.

فریبا نادری با ایفای نقش منفی که در سریال ستایش داشت باعث شد تا مدت ها نگاه مخاطب بهش با خشم باشه اما از طرفی هم او را بسیار مشهور تر از پیش کرد. به تازگی نیز فریبا نادری در سینما و در فیلمی به نام "خائن کشی" بازی داشته که هنوز به اکران مردمی و پرده سینما نرسیده اما ظاهرا این فیلم روحیه ای خشن طور دارد! 

فریبا نادری در اینستاگرام خود بسیار اکتیو است و روز گذشته هم نمایش نامه خوانی داشت که بعد از اعلامش هواداران و فن پیج هایی به استقبال خانوم بازیگر رفته بودند. وی از علاقه مندان سلفی های آسانسوری می باشد که در ادامه جدید ترینشون رو که استوری کرده مشاهده می کنید.

279291070_407755604144957_5825927110263557649_n

ذوق فریبا نادری از برگشت فردوسی پور

اما همونطور که میدونید عادل فردوسی پور شخصیت بسیااار محبوب ایرانی می باشد که مدت هاست از برنامه نود حذف شده اما به تازگی برنامه دیگری به نام فوتبال 360 در راه دارد که به احتمال زیاد خودشون حضور دارند به همین دلیل فریبا نادری در استوری های جدیدش به این نکته هم با ذوق اشاره کرد و ظاهرا خانوم بازیگر در انتظار آقای فردوسی پور می باشند!

فریبا نادری ورژن کارتونی

فریبا نادری تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر می کند که بیشتر هم حالت سلفی طور هستند و خب چون روزانه یکی به اشتراک میزاره قطعا نمیتونه دم به دقیقه به دنبال آتلیه و لباس باشه و در نتیجه بیشتر عکس هایی که پست و استوری میشن با همین روند هستند.

اما فریبا نادری چند روز پیش یکی از همین تصاویر خود را منتشر کرد که خیلی خوشگل شده بود اما خب مشخص نبود چیکارا کرده که زیر پوستی داره جذاب تر از پیش میشه. امروزم اومد و مدل کارتونی همون عکس رو گذاشت که همه این ها نشون میده روحیه خانوم بازیگر چقدر بانمک و به دنبال کار های غیر جدی است!

Untitled

فریبا نادری مدتی پیش در برنامه حامد آهنگی حضور داشت و از اونجایی که آثقای مجری هه مهموناشو به نحوی میترسونه، ویدیویی که از ترسیدن فریبا نادری هم در فضای مجازی منتشر شد خنده دار بود که در ادامه مشاهده می کند.

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

فریبا نادری و همسرِ پولدار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا-نادری-و-همسرش

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

fariba_naderi___2710602615467609466_266452035

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها