|

تبلیغات شدید "فریبا نادری" در حدی که بلاگرا هم انقدر پیش نرفتن؛ زار و زندگی لوووکس!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که در اینستاگرام به جمع تبلیغ کننده ها و بلاگرا پیوست و مثل بنز تبلیغ کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که این روزها در سینما و تلویزیون شاید کم کار تر شده باشه اما در عوض فضای مجازی و اینستاگرام ترکونده از بس فیلم و عکس هایی مختلف از خود و روزمره اش منتشر کرده است.

فریبا نادری آخرین بار در تلویزیون "از سرنوشت" رو بازی کرد و حالا مدتی هم میشه که پروژه "خائن کشی" رو به اتمام رسوندن که فریبا نادری هم از بازیگرانی بود که ایفای نقش داشت. اما خانوم بازیگر همانطور که گفتیم در اینستاگرام بسیار اکتیو می باشد جوری که حتی شده عکسی از قدیم تو گالری خود پیدا کند باید پست کند تا دیده شود. البته که فریبا نادری عکس های زیادی هم به اشتراک میزاره که جدید هستند اما خب همشون سلفی طور و ساده ان چرا که کسی که هر روز عکسی برای پست داره قطعا هر روز نمیتونه بره عکاسی! با همون آیفون چند ده میلیونی خود عکس میگیره و با فیلتر و افکت یه پست یا استوری جذاب میسازه!

مثلا عکسی که در ادامه مشاهده می کنید مربوط به تولد فریبا نادری می باشد که شونصدتا عکس از تولدش گذاشت کم بود حالا اینم از چندین روز پیش گذاشته تا خدای نکرده یکروز بی پست نمونه!!!

fariba_naderi___1650898862

وقتی فریبا نادری حسابی به خودش میرسه!

البته که همه این ها هم جنبه مزاح داشت و هم جنبه تیکه چرا که خانوم بازیگر کمی تا قسمتی فالووراشو کلافه کرده و هر روز عکس هایی در یک نوع سبک منتشر میکنه. اما فریبا نادری خب از اونجایی که تو کار تبلیغات هم هستش استوری هیی از خود در حالت خوابیده منتشر کرد که به سالی خفن رفته و در حال ماساژ و فیشیال هستند! خانم بازیگر این وسط اداهایی هم در میارن که خب برای برخی مثل قند آب کردن در دله و برای برخی هم لوس بازی به حساب میاد!

البته که این تبلیغ اولین و آخرین معرفی فریبا نادری نبود و وی در این زمینه نیز فعالیت نسبتا زیادی دارد.

این هم نو فیلتر فریبا خانوم نادری جهت نشون دادن کار سالنی که حسابی تبلیغش کرد!

Untitled

اما خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

fariba_naderi___1648307123

ازدواج های فریبا نادری!

به گزارش شایانیوز: فریبا نادری در حال حاضر همسری پولدار دارد و اصلا نصف شهرت خانم بازیگر در فضای مجازی برای خانه مجللی است که در برنامه "شام ایرانی" نشان همه داد! فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و ظاهرا اینطور که معلوم است بازیگران یا ازدواج نمی کنند یا چند باری ازدواج کرده اند و تعداد زوج هایی مثل جواد عزتی و مه لقا باقری که سال هاست باهم زندگی می کنند و کم حاشیه هستند کم است!

دعوای دختر فریبا نادری وسط لایو

فریبا نادری ابتدا با مسعود رسام کارگردان معروف که ازش کلی بزرپتر بود ازدواج کرد اما بیماری سرطان همسرش خیلی زود به این وصلت و عشق پایان داد تا اینکه خانوم بازیگر برای بار دوم ازدواج کرد اما اینبار با مردی پولدار به نام مرداد طباطبایی! و این زوج حالا دختری به نام یارا دارند که در کانادا به دنیا آمد و حالا فریبا نادری گاهی ویدیو هایی هم از او منتشر میکند. مدتی پیش فریبا نادری وسط لایو بود که دخترشم میاد وسط لایو اما رفتار مهربونه خانوم بازیگر با دخترش باعث میشه تا برخی خوششون بیاد و برخی هم طبق معمول کامنت منفی بدن!

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

fariba_naderi___1650251476

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی