|

شاخ ترین میکاپ آرتیست که خانومای بازیگرو ازین رو به اون رو کرد؛ باورنکردنیه این حجم خوشگلاسیون!

maryam rahnama shayanews

مریم رهنما میکاپ آرتیست خفن ایرانی می باشد که سلبریتی ها و خانومای بازیگر رو میکاپ میکنه اینبار هم برای روز معماری سورپرایزی خفن ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه از دنبال کنندگان بازیگران بوده باشید احتمالا به چشمتون خورده باشه که برخی از خانومای بازیگر در مراسمات سینمایی و یا عکاسی هایشان با میکاپی بسیار شکیل و تمیز و گاهی هم عجیب دیده شدن. میکاپ آرتیست این سبک از آرایش ها خانوم مریم رهنما می باشند که مدتی هم گفته میشد خواهر بهاره رهنما هستن اما هنوز این موضوع قطعیت نداره و شاید باشه شایدم نباشه! البته که بهاره رهنما بارها و بارها مدل آرایشی مریم رهنما بوده و هست و انگاری پایه ثابتی برای مدلینگ خانوم میکاپ آرتیست می باشد. 

اما جدا از این خانم مریم رهنما از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشند که سن بالایی هم ندارند اما استعدادی و هنری جذاب و دیدنی در زمینه آرایش دارند به طوری که خیلی از خانومای بازیگر اسم و رسم دار برای ایشون مدل آرایشی شدن و یا میکاپ مراسمات مهمشون رو پیش ایشون انجام دادن.

حالا جالب اینجاست که به طور مثال برای جشنواره فجر خیلی از خانومای بازیگر حضور داشتند که آرایششون توسط مریم رهنما بوده و برای کاربران سوال شده بود که چطور این تعداد بازیگر رو برای یک مراسم با این حجم از میکاپ آماده و هندل کرد!

maryamrahnama___1584687217_3

سالن و عکاسی خاص مریم رهنما

مریم رهنما سبک و راه خودش را دارد هم در میکاپ و هم در عکاسی اگر تصویری ببینید کاملا متوجه این خواهید شد که این کار برای خانم رهنماست! مریم رهنما میکاپ ارتیست جوان و هنرمند که سالن خود را در پاسداران مدیریت میکند و در بالای سالن آتلیه ی خود ارایشگاه قرار دارد و تمام عکاسی ها توسط تیم خودش انجام میشود. خودش رو پر انرژی و سرزنده و عاشق زندگی و هنر میشناسد، و دوست دارد روزی آنجلینا جولی را میکاپ کند. در تنهایی آرایش میکند و علت اینکار را میل به زیبایی که خدا در وجودش گذاشته میداند. و مدتی پیش هم مستر کلاس میکاپ و گریم با ارائه ی مدرک برگذار کرد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و دوباره برای خرداد ماه نیز مستر کلاسی دیگر دارد که باز هم با استقبال و رضایت خفنی از سوی مخاطب همراه شد.

maryamrahnama___1589267791

سبک آرایش مریم رهنما

بیشتر مشتریان سبک میکاپ مریم رهنما را سبکی غلیظ میدانند، و از نظر خیلی ها با گریم و میکاپ شخصیت سازی کرده و اون فرد غیرقابل تشخیص میشود. و ایشان بیشتر مدل های خود را به این سبک آرایش میکنند، در عین حال ایشان به سلیقه مشتریانی که سبک لایت میپسندند احترام میگذارند.

خیلی از هنرمندان مثل خانم متین ستوده و یا مریم معصومی بوده اند که وقتی عکس خود را با سبک مریم رهنما در پیج شخصیشان منتشر کردند کاربران نشناختند که ای نشون میده در این حد امکان تغییر چهره تنها با آرایش و نه گریم سنگین انجام میدهد.

maryamrahnama___1616358404_1

سلبریتی ها و مریم رهنما

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی آنها پیروی میکنند. و علت این امر را خاطره های خوبی که آنها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میداند.

علاوه بر بهاره رهنما بازیگران زیادی به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما رفته و همچنین الهام حمیدی و همسر مهران غفوریان برای مراسم عروسی خود این سالن را انتخاب کرده اند که در حال حاضر هزینه تنها میکاپ عروس پیش خانم رهنما نزدیک به 10 میلیون تومان است.

آرایشگاه مریم رهنما مقصد بسیاری از بانوان هنرپیشه از جمله یکتا ناصر،شبنم مقدم، لیندا کیانی، متین ستوده، فریبا نادری، نیوشا ضیغمی، نرگس آبیار، مرجانه گلچین،نفیسه روشن و خیلی از بانوان سلبریتی دیگر.

maryamrahnama___1613328909_1

اما سورپرایز مریم رهنما بر روی چهره بازیگران خوشگل برای روز معمار

مریم رهنما به تازگی و به مناسبت روز معماری تصاویری از بازیگران مختلف رو منتشر کرد که به شکل و شمایلی زیبا و مفهومی گریم و آرایش کرده بود. هر یک از این بازیگران نشانه آثاری باستانی در ایران است که در کپشن هر پست به خوبی توضیح داده است. این کار خانوم رهنما راهی جدید و جذاب نیز برای معرفی و نمونه کار های خود هم بود که در نوع خود خاص و متفاوت دیده شد اما مثل همیشه برخی از بازیگران حتی شناخته نشدن و باید به کپشن و دیدن اسمشون رجوع میشد تا بفهمی! در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید.

حدیث فولادوند
حدیث فولادوند
مریم معصومی
مریم معصومی
نیلوفر شهیدی
نیلوفر شهیدی
سیما خضرآبادی
سیما خضرآبادی
فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست
بهاره رهنما
بهاره رهنما
لادن سلیمانی
لادن سلیمانی
شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی