|

تو گرما فقط مانتو سفیدُ عشقه؛ بیا بگمت کژوال چجور تیپ بزنی رسمی چجور سِت بزنی

مانتو سفید یک گزینه جذاب و ایده آل برای فصل گرماست و لازم است هر خانم ایرانی یک مانتو این رنگی در کمد لباسش داشته باشد

لینک کوتاه کپی شد
3

مانتو جزو لباس‌هایی است که هر تعداد از آن هم که در کمد لباس خانم‌ها باشد، باز هم کم است چرا که مانتو اصلی‌ترین آیتم استایل هر خانم ایرانی است که تأثیر مهمی در استایل و شیک‌پوشی دارد. حالا هم که هوا رو گرمی می رود و به نظر بهار و تابستان بسیار داغی را هم پیش رو داریم بهتر است خانم ها به فکر خرید مانتو رنگ روشن و یا حتی سفید باشند.

به گزارش «شایانیوز» سفید بهترین رنگ برای مانتو و لباس در فصل بهار و تابستان است. همچنین سفید رنگی است که باعث می‌شود تمام جزئیات و ظرافت‌های استایل شما نمایان شوند. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا با چند ترفند برای داشتن استایلی جذاب با مانتوی سفید آشنا شوید.

IMG_20220313_164114

- مانتو سفید رو با چه رنگی ست کنیم؟

استفاده از پوشش سراسر سفید یا مونوکروم سفید شاید خیلی جذاب نباشد پس بهتر است این رنگ را با یه رنگ دیگه ست کنید تا حسابی جذاب شوید. همان‌طور که می‌دانید، سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن دارد و هر رنگی که با آن ترکیب شود را به زیبایی نمایان می‌کند.

مشکی، آبی و قرمز بهترین و محبو‌ب‌ترین رنگ‌ها برای ترکیب کردن با سفید هستند. همچنین باید بدانید که امسال رنگ‌های پاستلی جز ترندهای فشن هستند و با رنگ سفید هم ظاهر بسیار جذابی دارند؛ آبی، صورتی، نارنجی، بنفش، سبز و زرد پاستلی بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با یک مانتوی سفید در تابستان امسال خواهند بود.

IMG_20220127_134143

-کدام پارچه‌ها برای یک مانتوی تابستانی مناسب هستند؟

پارچه‌های سبک و قابل تنفس بهترین انتخاب برای لباس‌های تابستانی از پیراهن گرفته تا مانتو است. در ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • پنبه

لباس‌های پنبه‌ای بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم هستند. این جنس در عین قیمت مناسب، رنگ‌بندی بسیار متنوعی دارد و دسترسی به آن نیز آسان است. جنس پنبه نرم، سبک و تنفس‌پذیر است و با جذب کردن عرق باعث می‌شود گرما از بدن شما خارج شود و خنک بمانید.

  • لینن

لینن یکی دیگر از جنس‌هایی است که برای لباس‌های تابستانی بسیار مناسب است. این جنس معمولا سفت‌تر است اما به بدن شما نمی‌چسبد. لنین رطوبت را جذب می‌کند، سریع خشک می‌شود و شما را خنک و خشک نگه می‌دارد. اگر بخواهیم یک ویژگی بد درباره‌ی آن بگوییم این است که زود چروک می‌شود.

  • ریون

ریون دارای الیاف بسیار نازکی است که به آن ویژگی تنفس‌پذیری و سبکی را می‌دهد. از آن‌جایی که ریون بسیار راحت است، برای لباس‌های ورزشی و پیراهن‌های تابستانی هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این پارچه با آب گرم ممکن است ظاهر خود را از دست بدهد و بهتر است که در آب سرد شسته شود.

model-manto-riyoun-2

چند استایل پیشنهادی برای مانتو سفید 

مانتوی سفید انتخابی بسیار عالی برای موقعیت‌های مختلف مانند استایل خیابانی، مراسم‌های رسمی و همچنین محل کار است و شما هیچ نگرانی‌ای از این بابت نخواهید داشت. یک مانتوی سفید قابلیت ست شدن با آیتم‌های زیادی را دارد. در ادامه به بررسی چند روش برای داشتن استایلی شیک و منحصر به فرد با مانتوی سفید خواهیم پرداخت.

استایل کژوال با مانتوی سفید

از آن‌جایی که رنگ سفید را می‌توان با همه‌ی رنگ‌ها ست کرد، برای یک استایل کژوال شیک، دست شما بسیار باز است که کدام لباس‌ها را برای ست کردن با یک مانتوی سفید انتخاب کنید. اگر دوست دارید استایلتان کژوال و حالت اسپرت‌تری داشته باشد، شلوار جین را فراموش نکنید. اگر مانتوی شما مدلی مشابه با شومیز یا پیراهن مردانه دارد، می‌توانید آن را با یک شلوار جین زاپ‌دار یا مام استایل و یک جفت کتانی اسپرت سفید رنگ ست کنید.

برای استایل خیابانی، سعی کنید از اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید تا جذابیت ظاهر شما بیشتر نمایان شود. شال به رنگ‌های نارنجی، بنفش، سرخابی و کیف‌های رنگی می‌توانند انتخاب خوبی باشند. همچنین اگر دوست دارید استایلتان بیشتر به چشم بیاید، می‌توانید شلوارهای رنگی یا طرح‌دار را با مانتوی سفیدتان ست کنید. برای استایل کژوال و خیابانی، از کفش‌های کالجی هم می‌توانید استفاده کنید.

IMG_20220127_131131

استایل رسمی با مانتوی سفید

یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف شیک، از اصلی‌ترین آیتم‌های یک استایل رسمی هستند. اگر از انتخاب‌های خود برای استایل رسمی مطمئن نیستید، استایل مونوکروم جذاب‌ترین پیشنهاد به شما خواهد بود. در استایل مونوکروم سفید می‌توانید از اکسسوری با طیف رنگی نود (کرم، بژ، شامپاینی) برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. شلوارهای جین چسب و شلوارهای پارچه‌ای از مواردی هستند که می‌توانید در استایل رسمی خود از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین باید بگوییم که مانتوی سفید برای مراسم‌های رسمی مانند  خواستگاری یا عقد محضری هم می‌تواند گزینه‌ی شیک و زیبایی باشد. مانتوهای سفید برای عقد اکثرا طراحی‌های خاص‌تری دارند و معمولا با سنگ، گل و دانتل تزیین می‌شوند.

۵ مانتو عقد محضری شیک مانتو عروس شیک

مانتوی سفید برای محل کار

فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال هستید، یک مانتوی سفید می‌تواند انتخابی شیک و خاص برای محل کار باشد. برای محل کارتان می‌توانید از مانتوهای کتی استفاده کنید. بهترین و سنگین‌ترین آیتم برای ست کردن با مانتوی سفید در محل کار، یک شلوار پارچه‌ای مشکی است. یک کیف دوشی و یک جفت کفش پاشنه‌دار، جذابیت استایل شما را تکمیل خواهد کرد. استایل مونوکروم، شلوارهای جین با رنگ سورمه‌ای یا زغالی و شلوارهای پارچه‌ای رنگی می‌توانند گزینه‌های دیگر شما برای یک استایل کاری باشند.

mantoo-dsl2-min

در آخر اینکه مانتوی سفید یک گزینه‌ی جذاب برای خانم‌ها در همه‌ی فصل‌ها، به خصوص تابستان است. مانتوی سفید به شما ظاهری شیک و قدرتمند می‌دهد و شما در هر مکانی می‌توانید از پوشیدن آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها