|

مهدی قائدی رو بازیش نمیدن از فالوور پول درمیاره در حد بنز

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی که به تازگی بدون مهدی قائدی به ایران اومد و حسابی با خانواده قائدی خوشگذروند حالا تصاویری جدید از خود منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره معصومی رو ممکنه بشناسی ممکنه هم نشناسید چرا که خانم خانما در صفحه اینستاگرامش بیش از نیم میلیون فالوور دارد که همشون میدونن چه کشی رو فالو کردن اما اونایی که از دنبال کنندگان وی نیستند باید بگیم که ستاره خانم تک ستاره قلب مهدی قائدی بازیگن سابق استقلالی هستش که هنوزم کلی طرفدار داره! بله ایشون همسر این بازیکن جوان هستند که دو سالی میشه ازدواج کردند و با فاصله سنی هفت سال ستاره معصصومی از شوهرش مهدی قائدی بزرگتر است.

اما مهدی قائدی این روزها با شباب الاهلی در عربستان است و البته اصلاً شرایط خوبی تو تیمش ندارد و در دوبازی الاهلی یکی را فیکس روی نیمکت بود و در مقابل فولاد هم اصلاً تو لیست 18 نفره الاهلی قرار نداشت و سکو نشین بود. ستاره معصومی اما در این مدت که مهدی درگیر لیگ قهرمانا آسیا است به ایران برگشته و در کنار خانواده اش است.

ستاره معصومی به شدت خانواده دوست در این حد که خواهران و مادر و برادرش مدام به دبی میرن و با ستاره و مهدی هستند! این موارد سوژه بود تا کاربران حسابی صداشون در بیاد و بگن ستاره هیچ رد و نشونی از خانواده مهدی نشون نمیده و داره بی احترامی میکنه! اما اینبار ستاره اومد ایران و به بوشهر رفت و با خانواده شوهر و خانواده خود تفریحات خفنی داشت تا شایعات تمام شود. البته بدون مهدی!

در ادامه عکس و فیلم هایی از ستاره معصومی همراه با مادر و برادر خود و خانواده مهدی مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_2814174600364843784_14424276718

setareh.masoumi_2815580161421597357_14424276718

setareh.masoumi_2816269309274950260_14424276718

آبجی خانوم چه 180 زدی!!!

ستاره معصومی دو خواهر به نام های پریسا و گندم معصومی نیز دارد که هر دو هم از زیبارویان عالمند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به چهره های پلنگ طور بوده اند و عمل های زیبایی زیادی دارند.

گندم معصومی به تازگی پستی منتشر کرده که نشون می ده خانوم به شدت ورزشکار هستند. البته گندم خانوم گویا به تازگی پزشکی هم قبول شدن و قرار خانوم دکتر خانواده باشن!

gandommasoumi_1649427663

Untitled (1)

مهدی و ستاره زدن تو کار تبلیغ!

مهدی قائدی این روزها تو الاهلی اوضاع خوبی ندارد و حتی دیگر جزو نفرات ذخیره هم نیست و فیکس سکوها شده از طرفی در ایران هم گویا برایش دردسر ایجاد شده و به اتهام کلاهبرداری از او و همسرش شکایت شده است. 

ماجرا از آن قرار است که این نفرات با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند و به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاه برداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است.

اما با این حال باز ستاره و مهدی در جهت پول درآوردن از پیج هاشونم استفاده میکنند و مبالغی هنگفت و بالا دریافت می کنند که کمتر فوتبالیستی چنین کاری رو میکنه مگه اینکه برای برند خاصی باشه. در ادامه استوری جدید ستاره معصومی رو مشاهده می کنید که در همین راستا گذاشت.

setareh.masoumi_2819017454610541070_14424276718

تغییر زندگی و بدن ساعت شنی که بیرون ریخته شد!

اما ستاره و مهدی در ایرن هم وضع مالی بدی نداشتند اما بعد از رفتنشان به دبی از اونجایی که عشقِ دبی هم بودند دیگه گل از گلشون شکفت و روز به روز تغییر استایل دادند. رفته رفته ستاره خانوم جذب تر پوشید و بیخیال پوشش شد. در ادامه استوری که ستاره معصومی همراه با همسر فوتبالیستش استوری کرد رو مشاهده می کنید.

Untitled

البته که پیشرفت هر یک استعداد ایرانی مایه افتخار است اما قیافه گرفتن برای هوادارانی که دوست دار مهدی قائدی بودند و هستند کمی بی انصافیست! ستاره معصومی گاهی اوقات باکس سوال برا کاربران میزاره تا ازش سوال کنند و جالب اینجاست که تماما پیام هایی که تعرف و تمجید از او هستش رو هم منتشر میکنه! یکبار هم استوری کاربری رو گذاشته بود که گفته بود چرا فقط تعریفارو میزاری؟

ستاره خانم هم در پاسخ نوشته بودند چون علاقه ای به انرژی منفی ندارم!

اینکه ستاره از مهدی هفت سال بزرگتر است را همه می دانند اما اینکه این زوج هر دو حواشی زیادی را داشته اند را همه نمی دانند. ستاره معصومی که با انتشار تصاور نامتعارفش در اینستاگرام جذب فالوور کرده بود در یکی از لایو هایش به یکباره فیلتر اینستا از روی صورتش برداشته می شود و چهره واقعی خانم خانما را همه می بینند، این ماجرا تا مدت ها دست کاربران بود.

01f535d9-1c83-4650-8eb1-ccc3bbdf2e01

تغییر نظر هوادارا با دیدن عکس ستاره!

قبلا همیشه هوادارا و کاربران مهدی قائدی رو برای ستاره معصومی حیف میدونستن و اما مدتی پیش ستاره معصومی تصویری بی حجاب از خود در ایران منتشر کرد که ظاهرا نظر ها عوض شد!

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم! البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه!

setareh.masoumi_2778483248331655907_14424276718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی