|

لحظات ناب "مهدی قائدی و همسرش" وقتی حواسشون نیست؛ خانم و آقا هر دو زاویه فک زدند!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که در اینستاگرام کاربران زیادی دنبال کننده اش هستند و به تازگی تصویری عاشقانه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما از فوتبال دوست ها باشید احتمالا مهدی قائدی را بشناسید و اگر استقلالی باشید دیگه قطعا این فوتبالیست جوان رو می شناسید که هیچ همسرش ستاره معصومی رو هم باید بشناسید چون خانم معصومی از پر حاشیه ترین خانوم های بازیکنان هستند که از طریق انتشار تصاویر نامتعارف خود و حواشی که مهدی قائدی سر جدا شدنش از استقلال و رفتن به امارات داشت حسابی شناخته و معروف شد!

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی هفت سالی از مهدی بزرگتر است که این موضوع اوایل ازدواجشان در دو سال قبل بسیار بر سر زبان ها افتاد و هنوز هم خیلی ها این زوج را برای این اختلاف سنی مسخره می کنند و یا الفاظی ناشایست می گویند اما حداقل از خوبی های مهدی قائدی این بود که ازدواج کرد و همانند برخی بازیکنان با دختر های مختلف دیده نشد!

اما خب ستاره معصومی هم از خانم هایی است که افسار زندگی را ظاهرا به خوبی در دست دارد. وی در اینستاگرام حتی از جانب مهدی هم به سوال آبی ها جواب میداد و در کل فعالیت زیادی در صفحه اش دارد. خانم خانما بیش از نیم میلیون کاربر فالوورش هستند و به تازگی هم تصاویری منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

عاشقانه+مهدی+قائدی+و+همسرش+هنگام+غروب+خورشید!+++عکس

زندگی لوکس طور خانم و آقا

البته که این امارات رفتن تو کل زندگی ستاره معصومی و مهدی قائدی تاثیر داشت که هیچ حتی استقلال با فروش قائدی بازیکنان دیگری را هم توانست خریداری کند.

ستاره و مهدی بعد از رفتن به امارات روزانه پست و استوری هایی از لاکچری بازی هایشان منتشر می کند اما دیگر اینکه این رفتن در شکل و شمایل این زوج هم تاثیرات زیادی داشت و حالا برند هایی لوکس استفاده می کنند و برج نشین دبی شده اند آن هم چه برجی!

setareh.masoumi_2778483248331655907_14424276718

تولد مهدی کجا و تولد ستاره کجا!

پنجم بهمن ماه تولد ستاره معصومی بود اما ظاهرا مهدی قائدی هدیه خاصی برای همسرش نگرفت چون قطعا اگر هدیه ای در کار بود ستاره معصومی با عکس و ویدیوهایش چشم آبی ها و بدخواهان رو درمیاورد!

این در صورتی است که مدتی پیش تولد مهدی قائدی بود و گردنبندی طلا به رنگ سفید به او کادو داد و کلی هم عکس و فیلم گذاشتند. در ادامه تنها چیزی که از مهدی قائدی برای تولد ستاره دیده شد را مشاهده می کنید و بعد هم تولد آقا مهدی رو!

ستاره معصومی در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود. ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

Untitled

حالا با این پول هایی که قائدی از شیوخ دبی می گیرد فرصت برای ستاره خانوم محیا شد تا زندگی لاکچری و مرفهی را شروع کند. او در یکی از بهترین برج های دبی ساکن شد و سعی کرد تا با لاکچری بازی و نشان دادن سطح رفاه بالای زندگی اش در دبی خودنمایی کند.  پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست.

تغییر نظر هوادارا با دیدن عکس ستاره!

قبلا همیشه هوادارا و کاربران مهدی قائدی رو برای ستاره معصومی حیف میدونستن و اما مدتی پیش ستاره معصومی تصویری بی حجاب از خود در ایران منتشر کرد که ظاهرا نظر ها عوض شد!

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم! البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه!

در ادامه تصویری که ستاره معصومی همین چند روز پیش از خود در مشهد بود منتشر کرد را مشاهده می کنید!

6203da7b2605d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقد از اینا بدم میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها