|

خوشگذرونی "قائدی و زنش" به سبک اعراب!

ستاره معصومی و مهدی قائدی در روزهایی که فوتبالیست های بزرگ در تیم های ملی شان مشغول بازی بودند دل به صحرای دبی زدند و حسابی خوش گذروندند.

لینک کوتاه کپی شد
4

مهدی قائدی این روزها در فوتبال امارات خیلی عملکرد خوبی ندارد و در بازی های باشگاهی تیمش غالباً نیمکت نشین است و اکثر اوقات در دقایق پایانی به زمین می رود. این حضور کم باعث شد قائدی که دو سالی پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و حتی خیلی ها به اسکوچیچ اعتراض می کردند که چرا مهدی فیکس تیم ملی نیست برای دو بازی آخر تیم ملی مقابل کره و لبنان اصلاً دعوت نشود و حالا احتمال دارد قائدی جام جهانی را هم از دست بدهد.

به گزارش «شایانیوز» البته انگار خود مهدی قائدی خیلی از نبودن در اردوی تیم ملی ناراحت نیست چرا که ستاره سابق استقلال به همراه همسرش ستاره خانوم معصومی با سفر بستند و به سبک اعراب که برای تعطیلات دل به بیابان می زنند و چرا علم می کنند آن ها هم از این تعطیلات استفاده کردند و دو نفره دل به بیابان زدند و ستاره خانوم هم به سبک همیشگی از عاشقانه هایش با همسر برای فالوورهایش عکس واستوری گرفت تا همه ببینند چقدر خوشبختن!

البته انگار ستاره خانوم خیلی به بیابان های اطراف دبی علاقه داره. چراکه چندی پیش هم ویدیو هایی از ستاره و دوستانش منتشر شده بود که صبح خیلی زود دل به بیان زده اند و مشغول سوارکاری شدند.

 

شیطنت های ستاره خانوم معصومی تو اینستا!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که در سال 98 با هم ازدواج کردندو تبدیل به زوجی پر حاشیه شدند. ستاره معصومی برخلاف نامش اصلا معصوم نیست که هیچ ظاهرا از دسته خانم هایی هستش که زیرپوستی کارش رو میکنه و پشت آقای همسر قایم میشه.

حالا میپرسین چرا؟ چون خانم معصومی در ایران که بود با انتشار تصاویر خفن خود بیش از نیم میلیون فالوور جذب کرد و فعالیتش در این برنامه جنجالی تر از همسران بازیکنان شد. ظاهرا ستاره معصومی از شهرت نیز بدش نمیومد و برای رفتن مهدی از استقلال به امارات نیز جوری رفتار کرد تا همه بدانند او تصمیم گیرنده بود و در آخر هم آقای شوهر که هفت سالی کوچیکتر از خانومشه به حرف ستاره رفت! البته جدا شدن مهدی قائدی از لحاظ مالی هم به نفع خودش شد و هم به نفع باشگاه استقلال!

بعد از گذشت چند ماه ستاره معصومی و مهدی قائدی رفته رفته سر و وضع زندگی شان لاکچری شد و حالا آن ها را با استایلی بسیار متفاوت از ایران می بینید. ستاره خانم نیز تمام این موارد را به اشتراک می گذارد تا خیلی ها بدانند آن ها در حال پیشرفت و زندگی لوکس هستند. در ادامه پست نوروزی این زوج پر حاشیه و جوان را مشاهده می کنید که به تازگی توسط ستاره گذاشته شده است.
 
setareh.masoumi_1647854107_2

فخر فروشی ستاره معصومی تو دبی و نظرات منفی کاربران!

ستاره معصومی چندی پیش جنجال تازه ای به راه انداخته و در برجی بلند بالا از آتش بازی که در دبی به نمایش گذاشته اند ویدیویی پست کرده است. نشان دادن بعضی موضوعات به عنوان جذابیت های آن شهر مشکلی ندارد اما انتشار یک آتش بازی بعنوان پست برای همسر چنین بازیکنی دور از انتظار است. در ادامه آن را مشاهده می کنید.
 

اما تعدادی از نظرات کاربران را می خوانیم:

- انگار ایشون دبی ندیده است بابا پس چته کم ظرفیت هستی یه کم خودتو بگیر یه دبی رفتی

- خوش میگذره ستاره جون،چه خبر دبی ندیده

- ستاره قشنگ مشخصه تازه به دوران رسیده ی شانس اوردی مهدی تو را برای همسری انتخاب کرد و گرنه عقده ی بار میومدی

- خودتو نکشی یه وقت دبی تموم نمیشه

- زن انقدر ضعف خارج زندگی کردن داشته باشه

- این همه فوتبالیستا زن دارن همه دارن تو کشورهای عربی و اروپایی بازی میکنن. تو یکی چرا انقد ندید بدید بودی اخه گدا که معتبر شود از خدا بی خبر شود.

البته شاید باید به ستاره خانوم معصومی حق دارد چرا که گویا ایشان در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود.

ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

setareh.masoumi_2778483248331655907_14424276718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی