|

جنگولک بازیای اینستایی "ترلان پروانه" واسه دیده شدن؛ خانوم هم سینما ترکوند هم مجازی!

ترلان پروانه امسال هم در اینستاگرام و هم روی پرده سینما بسیار موفق بود و سال بسیار خوبی را سپری کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

سال 1400 برای ترلان پروانه سال موفقی بود و او توانست در این سال گام بلندی تو بازیگری بردارد و حسابی به چشم بیایید و کارهایش دیده شود.

به گزارش «شایانیوز» ترلان پروانه امسان فیلم گربه سیاه را روی پرده داشت و که البته بیشتر شهرتش هم به خاطر این فیلم و قرارگرفتن در کنار بهرام رادان بود. ترلان دوشادوش بهرام شهر به شهر می رفت و در اکران های بیشمار مردمی گربه سیاه می دید. این حضور در کنار ناز و عشوه های ترلان خانوم در اینستاگرام باعث شد که خانوم بازیگر در فضای مجازی هم بیش از گذشته محبوب شود و خیلی زود تعداد دنبال کننده هایش در اینستا از مرز 2 میلیون نفر عبور کند.

tarlan_parvanee_2755540240311470556_1317736181

جنگولک بازی های خانوم بازیگر تو اینستا!!

در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در سال 1400 از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

ترلان+پروانه

همان طور که در تصویر بالا مشخص است ترلان این تکه کام "میقولی" را از جناب خان کِش رفته!

شیطونی ترلان پروانه با فالووراش

ترلان پروانه امسال نسبت به گذشته خیلی شیطون تر شده و شوخی های زیادی هم با فالووراش میکنه که خب این کار باعث میشه تا ارتباط نزدیک تری با کاربران داشته باشه و خیلی ها هم بیشتر شیفته خانم بازیگر بشن!

ac-image-uf1643524420HA

ترلان پروانه علاقه و البته استعدا خوبی هم در آرایش کردن دارد و از اونجایی که به قول خودش چشمانی گربه ای و خدادادی دارد و زاویه فک و پروتز لب هم انجام داده به چهره ای خوشگل رسیده. خانم بازیگر در استوری های خود نیز تصویری هم از خود در اتاق گریم گذاشت که جنبه فان داشت و جالب بود.

Untitled

رونمایی خانوم از حضرت یارش!

خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت که دل هوادارانش را به تب و تاب انداخت. وی ابتدا از حضرت یارش گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled (1)

Untitled (2)

ترلان پروانه بعد از گذاتشن دو استوری بالا|، تصویری از خود در کنار خرسی بزرگ منتشر کرد و نوشت: منو حضرت یار!

از اونجایی که ترلان خانم هواداران بسیاری دارد به خصوص بعد از اکران های اخیر، دو استوری بالا ظاهرا فن پیج ها و طرفدارانش را اذیت کرده!!! اما خب خانم بازیگر با تصاویری که در ادامه میبینید دل آن ها را به دست اورد!

ترلان پروانه در این تصویر استایلی خارجی طور و جذاب دارد. جالب اینجاست که در کامنت ها نیز سلبریتی های اونورآبی هم براش نظرات زیادی گذاشته اند.

Untitled (3)

274899266_1098779370968605_3765798290271494460_n

ترلان پروانه و کلی عمل زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم ید طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی