|

وقتی سحر می خواد برای تتلو مفید باشه؛ فردای ازدواج این دو نفر چه می شود؟

sahar ghoreyshi tatallo shayanews

سحر قریشی انگار تصمیمش را عوض کرده و قصد دارد بعد از ازدواج با تتلو در زمینه تولید موزیک ویدیو و ویدیوهای کوتاه یوتیوبی فعالیت کند

لینک کوتاه کپی شد
11

سحر قریشی و تتلو باهم نامزد کردند و آنطور که در فضای مجازی پیچیده قرار است به زودی و در همین یکی دو هفته روز و عید باهم رسماً ازدواج کنند.

به گزارش «شایانیوز» ماجرای آشنایی و رابطه سحر و تتلو گویا از چند سال پیش شروع شده بود جایی که سحر در خلوت خودش تتلو گوش می داد و از آهنگ های تتلو دابسمش می گرفت.

تتلو هم در گذشته چند باری از سحر در لایو و پست های اینستاگرامی اش گفته بود البته چون خیلی ها تتلو را می شناختند و می دانستند که او همیشه به دنبال نیوفس است خیلی این صحبت های امیر را جدی نگرفتند اما انگار پشت این لایوها و استوری و دابسمش سحر خانم رابطه ای بود که حالا دارد به ازدواج منتهی می شود.

ابراز عشق و علاقه سحر و تتلو جلو همه!

سحر قریشی و امیر تتلو که مدتی قبل رابطه ی خود را علنی کردند، دیگر از ابراز علاقه‌ی آشکار به یکدیگر ابایی ندارند و کامنت های روزهای اخیر آن ها در یوتیوب مؤید این نکته است.

Untitledeuwi836912

البته این ابراز عشق و علاقه خیلی به مذاق دوستداران سحر قریشی یا قول خودش سحرلیتی ها خوش نیامد و بعد از اینکه رابطه این دو علنی شد موج واکنش های منفی بد که در اینستاگرام و دیگر صفحات اجتماعی بر علیه سحر قریشی روانه می شد.

کار به جایی رسید که کاربران وقتی دیدند سحر کامنت هایش را بست و به این پیام ها هیچ واکنشی نشان نمی دهد به صفحه اینستاگرام برادر سحر قرشی رفتند و آنجا هم از سحر به خاطر رابطه با تتلو انتقاد کردند.

Untitledeuwi83691245 (1)

فردای ازدواج سحر قریشی و تتلو چه می شود؟

سوال اساسی این است که تتلو و سحر ازدواج کنند تکلیف چه می شود؟ تتلو که نمی تواند به ایران برگردد و انگار تازه راه را یاد گرفته می خواهد کنسرت بگذارد و فعالیت مویسقی خود را گسترش دهد می ماند سحر. سحر آنطور که حسین خان فرح بخش کارگردان نزدک به او گفته گویا قصد ماندن ندارد و فقط برای ازدواج راهی ترکیه شده و قصد دارد بعد از آن به ایران بیایید و همچون گذشته به حرفه و کار بازیگری خود ادامه دهد. البته احتمالاً بعد از اینکه رسماً زنِ مقصودلو شود ممکن است کمی با محدودیت کاری مواجه شود.

خود  اما در خصوص شرایط کاری نامزدش این طور توضیح داد:  باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس ها و فاصله ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه !"

سحر می خواهد برای آقاشون مفید باشه!

سحر قریشی همچنین چند روز قبل درباره ی فعالیت‌های جدید خود در ترکیه گفته بود در فکر  ساخت فیلم  کوتاه و موزیک ویدئو است.

Untitledeuwi8369123

جرقه ایده های جدید سحر خانوم از کجا زده شد؟ احتمالاً این ماجرا از حیاط معروف و دور آتیش نشستن شروع شد.جایی که تتلو درباره یکی از آهنگ هایش به نام خانه امن به سحر قریشی که پشت دوربین و در حال ضبط است توضیحاتی می دهد و در ادامه از سحر قریشی می خواهد برای این آهنگ و ترانه یک ویدیو بسازد و آن را کارگردانی کند و سحر هم در جواب پیشنهاد تتلو چشم می گوید!

ابراز عشق و علاقه به سبک تتلو!

امیر تتلو از وقتی که با سحر نامزد کرده خیلی عوض شده. او که در ویدیو ها و چت های قبلی اش همیشه فحش می داد و از الفاظ زشت استفاده می کرد از وقتی با سحر همراه شده خیلی مودب و آداب دان شده. تتلو که گویا خیلی از بودن سحر در کنارش راضی و خوشحال است تصویری از سحر قریشی را روی ساق دستش تتو کرد و اینگونه به خانوم بازیگر ابراز عشق و علاقه کرد.

CarImage9873580_1_thumb_450_300

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها