|

خانومی از چتری ساده خسته شدی! شش مدل موی آسون واسه زیر مقنعه؛ کیف دانشجویی چی خوبه؟

خانومایی که دوست دارین تا دیگه زیر مقنعه موهاتون ساده نباشه و مدل دار و خوشگلتر باشین، حتما یه سر به این مطلب بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
3

خانومای خوشگل دیگه دانشگاه ها حضوری شدن و شما هم مقنعه پوش! البته که همونجور که شال و روسری زیبایی خودش رو داره مقنعه هم برا استایل دانشجویی خوشگلی خاص خودش رو داره و حسی باحال و فرهنگی به خانوما میده.

به گزارش«شایانیوز» خیلی از دانشجوها هستند که بعد از عید با کلی ذوق و شوق قصد رفتن به دانشگاه رو دارن اما شاید هنوز ندونن که باید با چه نوع مانتو و استایلی برن و چه بایدها و نباید هایی رو رعایت کنند تا هم خوشگل و شیک باشن و هم مناسب! پس بهتره با یه ریز تحقیق تو پیجای اینستاگرامی که در این زمینه فعال هستند و یا سرچ تو گوگل با تیپ دانشجویی آشنا بشن که هم با حراست های دانشگاه به مشکل نخورن و هم ترند و رو مد تیپ بزنن.

مدل موهای آسون واسه زیر مقنعه

اما جدا از استایل های مناسب برای دانشگاه، قضیه مقنعه و جمع کردن موها برای دختر خانوما بعضی وقتا مشکل ساز میشه و یا بعضی از خانوما هستند که دوست دارند از سه مدل فرق وسط و فرق چپ و راست و بالا دادن دوری کنن و  تنوع بدن به جلوی موهاشون و از طرفی هم دست و پا گیرشون نباشه. پس اگه قصد داری تا خوشگلتر بشی اما از طرفیم حراست بهت گیر نده و تنوع داشته باشی در ادامه مطلب ویدیو هارو برای مدل دادن جلوی موها زیر مقنعه رو حتما ببین.

کیف دانشجویی مناسب کدومه؟!

یه مورد دیگم به جز مانتو و شلوار و مدل مو و مقنعه و... هست که اتفاقا خیلی هم مهمه و باید براش دقت داشته باشید چرا که قطعا دختر خانوما پیگیر تر از آقایون هم هستند و نیازشون میشه.

بله درسته کیف! وقتی سر کلاس هستید به راحتی میتونید اهمیت این آیتم رو متوجه بشید چرا که دخترا تعداد خیلی بالاتری نسبت به پسرا جزوه نویسی میکنن و خیلی از آقایون هستند که فقط با یه خودکار تو جیبشون میان و بس! اما خانوما تو بیشتر مواقع اگه جزوه نیاز به نوشتن داشته باشه حتمااا می نویسن پس انتخاب یه کیف جا دار و از طرفی هم خوشگل و خوش رُخ از واجباته! علاوه بر این که دخترا احتمالا دفتر و دفترچه دارن ممکنه خودکار های رنگی داشته باشن و یا اینکه خوراکی بزارن و از همه مهم تر لوازم آرایشی هستش که خانوما با خودشون به دانشگاه میبرن اما آقایون نه!

(مواردی که گفته شد شاید از نظر شما بچگانه و یا قرتی طور به نظر بیاد اما دختر خانوم ها به خوبی میدونن که این موارد لازمه و استفادش هم میکنن!)

برای انتخاب کیف های دانشجویی تنوع زیاده و با توجه به تیپ و آیتم هایی که ست کردین کیف رو هم باید انتخاب کنید. در ادامه نمونه هایی از کیف دانشجویی رو مشاهده می کنید که متناسب با نیاز میشه انتخاب کرد.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

تصاویر کیف از پیج: (daneshjustyle)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها