|

مانتو زردُ با این میکاپ و لباس ست کن تا خوشگل و خوشرنگ شی؛ معقول جیغ شو!

makeup for yellow dress

زرد جزو رنگ های جذابی است که خانم ها دوست دارند از آن در ست لباس و آرایش خود استفاده کنن. با ما همراه باشید تا اصول ست کردنش رو یاد بگیرید

لینک کوتاه کپی شد
3

لباس زرد جزو رنگ های بانشاط و جذابی است که خانم های زیادی دوست دارند در ست لباس و پوشش خود از آن استفاده کنند. این رنگ سال 2021 هم به همراه خاکستری رنگ سال پنتون شده بود پس اگر دوست دارید در مورد ست کردن اصولی رنگ زرد بیشتر بدونید با ما در این مقاله همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز» وقتی به رنگ زرد فکر می‌کنید، آن چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند خوشبختی، انرژی و جوانی است؛ رنگ تمام لبخندها و خورشید‌هایی که تاکنون نقاشی کرده‌اید. این رنگ فورا در روحیهٔ شما اثر می‌گذارد و شما را شادتر می‌کند. زرد کاملا جلب توجه می‌کند. تمامی این ویژگی‌ها زمانی خود را به خوبی نشان می‌دهد که این رنگ را در لباس خود به کار ببرید و ست کردن لباس زرد را یاد بگیرید.

چند نکته کلیدی در خصوص انتخاب لباس زرد

در لباس پوشیدن، این رنگ بیشتر برای کنترل تمرکز بیننده و رسیدن به هدفی که از پوشیدن آن لباس دارید نکاتی است.

برای اینکه توجه لباستان بر یک نقطه از بدن یا لباستان باشد:

«می‌توانید از رنگ زرد در آن نقطه استفاده کنید»

در این مدل سایر لباسهایتان باید از رنگهای خنثی و پاستلی استفاده شود.

به عنوان مثال ترکیب تمام سفید با یک کیف یا کفش زرد توجه را به خوبی اول به سمت زرد جلب و سپس بین سایر اجزا تقسیم می‌کند.

9a7154512267d8b369d1ec196a162379

کدام تناژ رنگ زرد به کدام رنگ پوستی می آید؟

رنگ زرد تناژ رنگی متنوعی دارد و لارم است به این نکته توجه داشته باشید که رنگ زرد لیمویی برای افرادی که پوستی به رنگ گرم دارند مناسب است. این رنگ واقعا به چنین افرادی می‌آید! اما اگر رنگ پوست شما روشن‌تر است، خردلی یا زرد تیره بهترین ترکیب خواهد بود. رنگ زرد پاستیلی نیز می‌تواند جلوهٔ پوست شما را بیشتر کند. و اما مژده برای افرادی با پوست‌های تیره‌تر: شما می‌توانید طیف‌های مختلف رنگ زرد را به تن کنید، از روشن گرفته تا تیره!

d553132fbe223145f33ccc25eff6fdfa

مانتو زرد رو با چی ست کنیم؟

بیشتر خانم ها نسبت به پوشش خود حساس هستند و دوست دارند لباسی بپوشند که حسابی خوشرنگ و خوشگل شون کنه. مانتو هم آیتم اصلی لباس خانم هاست پس لازم است حتماً برای ست کردن اصولی لباس و پوشش مانتو رو در اولویت قرار بدهید میخوایم. ما در این بخش می خوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی زرد داشته باشید بهترِ که اون رو با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

-مانتوی زرد با شلوار مشکی

ترکیب زرد و سیاه ترکیبی کلاسیک است؛ شاید اولین چیزی که با دیدن آن به ذهن‌تان برسد، زنبور عسل باشد! به نظر می‌رسد که مادر طبیعت این ترکیب رنگ را دوست دارد. این دو رنگ در کنار یکدیگر زیبایی‌شان چندبرابر می شود.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که اکثر لباس‌هایشان به رنگ مشکی است، می‌توانید یکی از لباس‌ها مثل شومیز را به رنگ زرد انتخاب کنید تا کل استایل‌تان را تحت تاثیر قرار دهد.

مانتو یا شومیز زرد راهم می توانید با شلوار مشکی ست کنید. این رنگ در کنار زرد جلوه خیلی خوبی رو ایجاد میکنه در واقع سادگی رنگ مشکی باعث میشه مانتوتون بیشتر به چشم بیاد. پس اگه دنبال یه استایل بدون ریسک هستید مطمئن باشید که این دو رنگ در کنار هم میتونن از شما یک خانم شیک پوش بسازن. برای این ست میتونید کفشُ هم به رنگ زرد انتخاب کنید. البته کیف و کفش مشکی هم با این ست هماهنگی خوبی داره.

IMG_20220214_164715

-مانتوی زرد با شلوار سفید

زرد و سفید یکی از زیباترین ترکیب‌هایی است که می‌توان برای داشتن استایل شیک در فصل بهار و تابستان به تن کرد.

در واقع سفید دومین رنگ خنثی ایست که به راحتی میتونید با مانتوی زرد بپوشید. این دو رنگ در کنار هم استایلی جذاب و شاد براتون میسازن. اگر میخواین رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید طوسی گزینه مناسبی است.

IMG_20220214_165752

- مانتوی زرد با شلوار جین

اگه یه مانتوی زرد دارید که مدت ها بدون استفاده توی کمدتون افتاده میتونید اونُ با یه شلوار جین روشن و شومیز و شال سفید ست کنید. اگه رنگ زرد و سفیدُ برای تیپتون انتخاب کردید توصیه ما به شما اینِ که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه اون مثل عسلی یا کرم غافل نشید.

IMG_20220214_170953

به مانتو زرد چه رنگ شال یا روسری می یاد؟

حالا که فهمیدید مانتو زرد رو با چه رنگ شلواری ست کنید وقت آن رسیده که برای مانتو شلوار خود یه شال خوشرنگ هم انتخاب کنید. برای این منظور ما چند پیشنهاد شیک و فوق العاده جذاب برای شما داریم:

- مانتوی زرد با شال یا روسری بنفش

بنفش یکی از رنگ هایی است که در کنار زرد هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. بنفش در واقع رنگ مکمل زردِ و همون طور که می دونید یکی از بهترین نتیجه ها در ترکیب رنگ ها از ترکیب دو رنگ مکمل بوجود می آید. ترکیب رنگ زرد و بنفش میتونه یه استایل بی نهایت شیک و چشم نواز برای شما بسازه.

 model-manto-zared-va-limoei-11

- مانتوی زرد با شال یا روسری سبز

رنگ خردلی در کنار سبز یکی جذاب ترین رنگ هاست که خوش تیپ بودن شما رو تضمین میکنه. رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست لباس، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده.

IMG_20220129_142005

البته رنگ های دیگه ای هم هستند که می تونید برای شال و روسری تون انتخاب کنید تا در کنار مانتو زرد حسابی خوشگل و خوشرنگ بشید مثل مشکی و سفید که تقریباً با همه رنگ ها ست می شن و دم دست ترین گزینه ها هستند یا رنگ صورتی و خاکستری که در کنار مانتو زرد بسیار خوش جلوه می شن.

IMG-20210302-WA0028

ست کردن میکاپ با مانتو و لباس زرد

اگر مانتو و لباس زرد رو انتخاب کردید بهتر است از میکاپ طبیعی و ملایم استفاده کنید و هرگز سعی نداشته باشید که میکاپ صورت تان درخشندگی رنگ لباس را منعکس نمایید. میکاپ صورت مخصوص لباس زرد را می توانید طبق مراحل زیر انجام بدهید:

- برای میکاپ چشم ها  می توانید از آرایش چشم اسموکی استفاده نمایید همچنین می توانید برای میکاپ چشم ها از سرمه استفاده کنید که در این صورت ابتدا باید با پوشاندن پلک خود با سایه چشم مایع و متالیک که دارای رنگ خنثی و قهوه ای روشن می باشد میکاپ چشم هایتان را آغاز نمایید و به کمک مداد چشم نیز می توانید خطی باریک و تیره را دور مژه هایتان بکشید و با سرمه دوباره روی آن خط بکشید تا میکاپ چشم هایتان چشمگیر به نظر برسد.

118824000_966530577190470_6432860349650851894_n

- حالا که میکاپ چشم ها را به صورت اسموکی انجام داده اید بهتر است برای آرایش لب ها از رژلب با رنگ خنثی استفاده نمایید که در این صورت رژلب صورتی یا نارنجی و رژلب صورتی نود یا قرمز کمرنگ برای میکاپ لب ها مناسب می باشند. اگر چشم ها و گونه هایتان دارای میکاپ طبیعی هستند می توانید برای آرایش لب ها از رژلب قرمز استفاده نمایید.

- برای آرایش گونه ها می توانید از رژگونه قرمز کمرنگ استفاده نمایید و اگر تمایل دارید قرمز شدن گونه هایتان به صورت طبیعی باشد بهتر است رژگونه را روی سیب گونه ها بزنید. اگر ترجیح می دهید استخوان گونه ها را هایلایت نمایید بهتر است رژگونه را زیر گونه ها بزنید و هایلایتر را به کمک براش به سمت شقیقه های خود بزنید. رژگونه به رنگ هلویی و مرجانی و صورتی و نارنجی نیز برای میکاپ صورت انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

Smoky-makeup

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها