|

تیپ پلنگی "نازنین کریمی" کنار همکاراش؛ چه خوشگل شده خانوم!

nazaninkarimi shayanews

نازنین کریمی بازیگر شناخته شده که در خارج از نقش ها شخصیتی بسیار مغرور و پولدار دارد تصاویری جذاب از خود در همین راستا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نازنین کریمی بازیگر شناخته شده اما نه چندان معروف ایرانی می باشد که تا به حال در چند فیلم و سریال بازی داشته اما جایگاه خاصی در این عرصه پیدا نکرد. نازنن کرمی با وجود چهره ناز و دافی که دارد م توانست از طریق چهره اش خیلی بیشتر وار سینما شود و همانند خانم سحر قریشی به سرعت نقش بگیرد اما ظاهرا خواسته اش این راه نبوده و نیست.

به گزارش«شایانیوز» نازنین کریمی در عوض در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و اکتیو است. وی بیش از 171 هزار فالوور و تیک آبی نیز دارد. این بازیگر خوش چهره مجرد است و نظریات عجیبی هم در این مورد دارد که در ادامه به آن می رسیم.

نازنین کریمی اینطور که از تصاویر اینستاگرامی اش مشخص است در خانواده ای مرفه و پولدار بزرگ شده و حالا هم غرور خانم بازیگر از سر به فلک می کشد. در ادامه از عکس های خوشگل اما خودشیفته نازنین کریمی را مشاهده می کنید.

nazaninkarimiofficial_1584706365

nazaninkarimiofficial_1576752590

نازنین کریمی: شوهر نمیخوام، سگ دارم!

اما همانطور که گفتیم این بازیگر عقایدی عجیب دارد. او چندی پیش برای سگش تولدی آنچنانی گرفته بود که حتی خارجی هایی که بیشتر از ایرانی ها اهل نگهداری سگ هستند هم متعجب شدند.

وی سگ خانگی به نام پوپو دارد که ظاهرا جای شوهر برای خود گرفته و حرف هایش در مورد این موضوع با واکنش منفی کاربران همراه شد. در ادامه نظر خانم بازیگر را در ویدیو مشاهده می کنید.

ناگفته نماند داشتن سگ و نگهداری از آن خوب است اما افراط و زیاده روی در هر چیزی بی معنی می شود.

نازنین کریمی فعلا مجرد است و در 13 فروردین 95 بعنوان دروغ سیزد گفت که امسال ازدواج خواهد کرد.

nazaninkarimiofficial_1563471206

بیوگرافی نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد، فرزدن دوم یک خانواده 5 نفری است، می گویند یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان می باشد.

نازنین کریمی برادری به نام مهردا کریمی نیز دارد که ظاهرا دامپزشک هستند. خانم بازیگر در یکی از پست های خود تصویری همراه با آقای برادر منتشر کرد که با کلی نظر ناجور همراه بود. خیلی ها نوشته بودند که آقای دکتر با حیوانات بد رفتاری دارند و ...

nazaninkarimiofficial_1556184010

اصالت هنر با ارزش تر از شهرت

من هیچ کاری را بعنوان سکوی پرتاب نمی بینم، وظیفه من این است که در هر کاری، خوب بازی کنم و از عهده نقش برای من اصالت هنری، با ارزش تر از شهرت است.

nazaninkarimiofficial_1555921698_5

نازنین کریمی و فاز سیندرلا!

ظاهرا خانم خانما علاقه زیادی هم به کفش های سیندرلایی و پاشنه بلند دارد و خب ازونجایی که سفید پوسته و خوشگل، باعث نظرات ناجور یه عده کاربر مریض میشه! در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید

nazaninkarimiofficial_1567686410

nazaninkarimiofficial_1577981821

nazaninkarimiofficial_1503063724

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این قد الگی این ادمارو گنده نکنید اینا هیچی نیستن مثل ادمای معمولین چرا این قد الکی گندشون میکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی