|

سحر قریشی بعد تتو با استایل تتلیتی رفت واسه چالش 180؛ بپا طعمه قمار نشی!

sahar ghoreyshi  amir tataloo shayanews

سحر قریشی هر روز که می گذرد انگار بیشتر شبیه امیر تتلو می شود. این را می تواند در رفتار، خورد و خوراک و حتی لباس پوشیدن خانم بازیگر هم دید.

لینک کوتاه کپی شد
12

سحر قریشی و امیر تتلو دو سلبریتی پرحاشیه همچنان سوژه اصلی شبکه های اجتماعی هستند. این دو نفر که حدود یک ماهی می شود باهم در ارتباط هستند و گویا قرار است به زودی باهم ازدواج کنند.

به گزارش «شایانیوز» دو سه ماهی بود که رسانه ها و شبکه های اجتماعی نزدیک به امیر تتلو از قول وی عنوان کرده بودند که امیر حسین مقصودلو قصد دارد ازدواج کند. این خبر آنقدر بعید و دور از ذهن بود که در ابتدا کمتر کسی آن را باور می کرد و تقریباً همه تتلیتی ها و غیر تتلیتی ها به سادگی از کنار آن گذشتند و خیلی جدی نگرفتند.

زمان می گذشت و این شایعه هر روز داغ و داغ تر می شد و خیلی ها منتظر بودند تا تتلو از همسر آینده اش رونمایی کند اما تتلو گویا قصد این کار را نداشت و چند هفته طرفدارانش را در برزخ نگه داشت. تا اینکه به یک باره بمب خبری در یوتیوب سلطان منفجر شد و تتلو به طور غیر رسمی اعلام کرد که حاج خانوم آینده اش سحر خانوم قریشی است.

unnamed-1

سحر همرنگ تتلو شد!

بعد از این رونمایی غیر رسمی سحر خانوم خیلی زود همرنگ تتلو شد. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

ویدیویی که خیلی با واکنش کاربران مواجه شد لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی بود. خیلی ها به خانم بازیگر انقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده در مقابل بودند کسانی که انجام این کار توسط سحر را نشونه ای از عشق و علاقه زیاد بین این دو نفر تفسیر کردند.

نزدیکی به تتلو گویا روی خورد و خوراک خانوم بازیگر هم تاثیر گذاشته چرا که سحر در ویدیویی که از حیاط و لوکیشن مورد علاقه تتلو منتشر کرده مشغول کباب کردن بادمجان است!

گیاه خوار شدن یکی از تاثیرات تتلو روی سحر خانوم بود. گویا حضور در کنار تتلو باعث شده که سحر هم بیشتر روی ورزش و آمادگی جسمانی خودش تمرکز کند. خانوم بازیگر ویدیو منتشر کرد که در یک باشگاه ورزشی در حال تمرنات کششی و انجام چالش 180 درجه است.

555

سحر خانوم بعد از باشگاه و ورزش ویدیویی از لیوان اسفناجش منتشر کرد در این ویدیو سحر قریشی نشان می دهد که لباس هایی شبیه به لباس های امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو) به تن دارد. 

رابطه سحر قریشی و تتلو به ضرر چه کسی است؟

اگر موضوع رابطه سحر قریشی و تتلو جدی باشد و به ازدواج ختم شود احتمالاً این رابطه برای سحر قریشی مشکلاتی را به وجود می آورد و حضور او در سینما و تلویزیون را محدود می کند چراکه امیر تتلو در این یکی دو سال اخیر یکسری حواشی داشته و برخی صحبت هایی کرده که خارج از عرف و چارچوب بوده و از همه مهم تر او یکی از افرادی است که گفته می شود سایت قمار و شرط بندی دارد. قطعاً رابطه با چنین فردی در ایران خیلی پذیرفتنی نیست. البته خود تتلو این صحبت ها را اصلاً قبول ندارد.

 تتلو در واکنش به این صحبت ها در کانال تلگرامی خود متنی منتشر کرد و نوشت:

"یه صحبتا و تیترایی میبینم که چی نوشتین وضیعت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جرمه؟ اگرم فکر می کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس ها و فاصله ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه !"

Untitled (1)

عشق و علاقه قلبی سحر قریشی و تتلو!

او علت ازدواج با سحر قریشی را صرفا علاقه قلبی دانسته و شایعه کشف حجاب این بازیگر را رد کرده است: میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منو انتخاب کردن! نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی! به همین منظور من سعی میکنم با اینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به درد ویدئوهای من میخورن، اما تو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد! پس بیخود مسائل رو با هم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین! تو هر مملکتی دوتا هنرمند پرطرفدار با هم وصلت میکردن کل کشور به هفته میشد جشن و پایکوبی و تبریک و آرزوی خوب ؟"

سحر قریشی طعمه جدید شبکه قمار؟

حضور سحر قریشی در کنار امیر تتلو که به گویا صاحب پنج سایت شرط‌بندی و قمار است، این شائبه را به وجود آورده که او نیز می‌خواهد مروج سایت‌های شرط‌بندی باشد. 

هرچند برخی از هنرمندان گفته‌اند که او از کشور خارج شده تا ازدواج کند؛ اما سناریوی حضور او در ترکیه، نحوه انتشار اخبارش و انتشار قطره چکانی فعالیت‌های وی در فضای مجازی کامل شبیه به سناریویی است که پیش از این چند سلبریتی دیگر نیز از آن استفاده کردند و در نهایت به مافیای شبکه‌های قمار در ترکیه پیوستند. 

اینکه آیا سحر قریشی نیز به سایت‌های شرط‌بندی و قمار می‌پیونند یا خیر، هنوز مشخص نیست. اما سؤال مهم و اساسی این است، آیا مردم و کاربران فضای مجازی در ایران باز هم فریب این سناریوی نخ‌نما شده و قدیمی شبکه‌های شرط‌بندی و قمار را می‌خورند؟

Untitled3yie379r-1_copy_1200x675_1

معرفی کسانی که سایت مادر در زمینه قمار دارند و حضور امیر تتلو در بین اسامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خلایق هر چی لایق فابریک همن

  • امیرمحمد حیدری ارسالی در

    واقعا چه خبرتونه خانوم سحر قریشی
    یه ذره مثل آدمیزاد رفتار کن
    واقعا متاسفم

  • سعید ارسالی در

    خدا درو تخته رو برا هم جور میکنه ته این ازدواج روسیاهی و خفته خلایق هرچه لایق

  • ناشناس ارسالی در

    آره اینبارم پشت سر سحر قریشی حرف بزنین تهمت بزنین
    خدا بی جواب نمی ذاره کسی رو
    قضاوت نکنین ک یروز خودتون قضاوت می شین

  • مادر ارسالی در

    چرا بازیگران چنین به فنا رفتن

  • ناشناس ارسالی در

    چرا انقدر دروغ میگویید

  • داود ارسالی در

    چه حال به هم زنه این تتل
    چجوری میتونه قیافه اش را تحمل کند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی