|

"تتلو" هیچی نشده از طلاق و جدایی از سحر گفت؛ "قریشی" افتاد تو راه پارسا؟

sahar ghoreyshi  amir tatallo shayanews

با وجود اینکه هنوز ازدواج تتلو و قریشی رسماً اعلام نشده تتلو در اقدامی عجیب از طلاق و جدایی نوشت و گفت اگر با سحر خوشبخت نشود جدا می شوند

لینک کوتاه کپی شد
3

سحر قریشی و امیر تتلو چند هفته ای می شود که با هم نامزد کرده اند و در این مدت هم زیر یک سقف و در منزل تتلو ساکن شدند.

به گزارش «شایانیوز» این ازدواج به قدری جذاب و پرحاشیه است که احتمالاً تا مدتها سوژه رسانه ها خواهد بود و اگر طبق صحبت های سحر و تتلو که گفته بودند به زودی خبر ازدواجشان نهایی می شود و رسماً اعلام می شود این اتفاق رخ دهد شاید پرحاشیه ترین خبر سال 1400 بدل شود.

البته بررسی روابط و عشق و عاشقی های سحر و تتلو ما را به آنجا می رساند که هر آن ممکن است این رابطه خراب شود و سحر دوباره به ایران برگردد. خود تتلو هم این موضوع را پیش بینی کرده و خیلی صریح در تلگرام خود نوشت که اگر نتواند با سحر قریشی خوشبخت شود از هم جدا می شوند.

ezgif.com-gif-maker (11)

شرط ازدواج سحر قریشی با تتلو

هر روز که از رابطه سحر با تتلو بیشتر می گذرد مطالب و شایعات تازه تری به گوش می رسد. حالا و در تازه ترین مورد شایعه شده که سحر قریشی برای ازدواج با تتلو شرط گذاشته و آن هم اینکه تتلو حتماً باید به او اجازه دهد بعد از ازدواج به فعالیت و حرفه ای بازیگری اش ادامه دهد.

البته پیش تر حسین فرح بخش هم این موضوع را بیان کرده بود و گفته بود سحر قریشی چند ماه قبل به او گفته که می خواهد با تتلو ازدواج کند و بعد از ازدواج حتماً به ایران برمی گردد.

سحر پیش تتلو چه سربه زیر و خجالتی شده؟

سحر قریشی از زمانی که با تتلو وارد رابطه شده تغییر کرده است و دیگر آن دختر پررو و حاضر جوابی که همه می شناختند نیست. او خیلی آروم و خجالتی شده در ویدیو و عکس هایی که ازش منتشر شده گوشه گیر است و خیلی دوست نداد در کانون توجه باشد و کم حرف هم شده. این موضوعی است که خود سحر هم به آن اعتراف کرده و در کانال یوتیوب خود نوشت: هنوز اینجا یکم غریبم اما کم کم داره صدام درمیاد.....سحرلیتی ها کجان؟

1

تتلو گیاهخوار سحر هم بادمجون خوار!!!

احتمالاً شما که در حال خوندن این خبر هستید و تتلو رو میشناسید خبر دارید که تتل خان گیاهخوار هستن و مدت هاست که به گفته خودش و فیلم و عکس هایی که نشون میده گوشت حیوانات رو نمیخوره!

البته که این روند خیلی هم خوبه اما تتلو بر این عقیدس که وقتی حیوانی رو برای خوردن خودش بکشه انرژی منفی و نفرین اون حیوان از طریق طبیعت و کائنات به زندگیش برمیگرده و از اونجایی که تتلو خیلی به انرژی معتقده مدتی میشه که گیاهخوار شده.

اما نکته ای که وجود داره سحر خانوم هم در ویلای آقای رپر در حال کباب کردنه بادمجونه و ظاهرا تتلو کاملا همسرشو داره شبیه به خودش میکنه! اون از تتو هایی که تماما داره روی بدنش میزنه و این هم از گیاهخواری!

سحر قریشی جا پای مهراد و پارسا گذاشت؟

یک زمانی «مهراد جم»، یک وقت دیگر «ریحانه پارسا» و الان هم «سحر قریشی». جالب‌تر آنکه این فضاسازی‌ها، زمینه کاری و فکری این چهره‌ها را شامل نشده و بیشتر روی سبک زندگی آن‌ها و افق به‌اصطلاح روشنی که برایشان رقم خورده است، تاکید دارد و البته یک کلیدواژه مشترک برای تمامی این چهره‌ها وجود دارد: «ترکیه» اینکه چطور این سلبریتی‌ها که عمدتا از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند به‌جای حضور در کشور‌های متمدن اروپایی و آمریکایی یا حتی امارات که تفاوت هزینه‌ای چندانی با ترکیه ندارد، به این کشور پناه برده و زندگی جدید خود را در این کشور آغاز می‌کنند، خود محل گمانه‌زنی‌های فراوانی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سحر+قریشی (1)

البته سحر قریشی تا به اینجای کار تاکید کرده که برای ازدواج راهی ترکیه شده و قصد مهاجرت و یا ماندن ندارد. اما حداقل قضیه این است که قریشی تا به اینجای کار، در همان مسیری قدم گذاشته که سلبریتی‌های دیگر برداشته بودند و از این‌جا به بعد است که نشان می‌دهد وی تا چه اندازه، با نیت آن سلبریتی‌ها، از کشور خارج شده و در ترکیه سکنی گزیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها