|

"ساره بیات" هفت سین لاکچری شو نشون همه داد؛ خانم چه هواداری خفنی داره!

sare bayat shayanews

ساره بیات بازیگر جذاب و خوش چهره سینما برای عید نوروز تصاویری از سفره هفت سین سلطنتی خود منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات از بازیگران جذاب و پرطرفدار سینما است که کارش را با حضور در سریال های تلویزیونی شروع کرد و با حضور در جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی به شهرت رسید. ساره بعدتر با حضور در عاشقانه و همبازی شدن با گلزار محبوب شد.

به گزارش «شایانیوز» البته همکاری ساره خانوم بیات در این سال ها با منوچهر هادی و حضور مداوم در فیلم ها و سریال های انقادات زیادی را متوجه او کرد و حتی خیلی ها ساره را متهم کردند که با ایفای نقش های تکراری و ساده فقط به دنبال درآمد است و خیلی به ارتقای بازیگری خود اهمیت نمی دهد.

sarehbayat__1648362723

وقتی ساره خانوم همه چیش سلطنتیه!

ساره بیات در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمد و همواره زندگی لوکس و لاکچری داشت. او بعد از حضور در عرصه بازیگری هم به واسطه دستمزدهای مناسبی که می گرفت و البته با ازدواج با علیرضا افکاری که او هم جزو موزیسین های به نام است همواره از خونه زندگی لوکس و خفنش در اینستاگرام عکس و استوری منتشر می کرد.

ساره برای عید نوروز هم یک هفت سین باحال و البته کمی متفاوت چید و از آن هم برای فالوورهایش عکس و استوری گذاشت.

sarehbayat__1647802993_3

sarehbayat__1647802993_5

sarehbayat__1647802993_8

ساره بیات با عنکبوت احیا شد؟

در ابتدای متن اشاره شد که ساره بیات به واسطه همکاری چند ساله با منوچهر هادی و ایفای نقش در فیلمها و سریال های هادی دیگر آن اعتبار گذشته را نداشت. به نظر خود خانم بیات هم متوجه این موضوع شد و تصمیم گرفت با حضور متفاوت در فیلم عنکبوت دوباره توانایی ایفای نقش و بازیگری اش را به همه نشان دهد و به نظر تا حدود زیادی هم در تحقق این مهم موفق بود.

ساره بیات البته برای اینکه عنکوبت دیده شود هم در فضای مجازی و هم با حضور در اکران های مردمی تلاش فراوانی کرد. او حتی برای لحظه تحویل سال نو هم سکانسی از این فیلم را که مربوط به تحویل سال 1380 بود در اینستاگرام خود منتشر کرد.

هوادارای ساره بیات هوادار تر از چیزی که فکرشو کنید!

در آخرین مراسمی که برای عنکبوت گرفته شد هواداران ساره بیات نیز حضور داشتند که گریه و ذوق برخی از آن ها سوژه عکاسان شد. این حجم از استقبال و ذوق برای همه جالب بود و باعث تعجب شد اما ظاهرا خانم بازیگر خاطرخواه دختر زیاد دارد که در ادامه ویدیو هایی که ساره بیات منتشر کرد را مشاهده می کنید.

ژست و فیگور تکراری ساره خانم تو بیشتر عکس هاش!

ساره بیات یه ژست توی بیشتر سلفی هایی که از خودش میزاره داره و اونم اینکه بیشتر مواقع نیمه خودشو تو عکس نشون میده و دلیل این کارشم مشخص نیست! خانم بازیگر اردیبهشت 1400 ازدواج کرد و بعد از اینکه متاهل شد دو فرق کرد.

یکی اینکه در گذشته همیشه ساره بیات رو با موهایی تیره و مشکی میدیدیم اما خانم بازیگر بعد از ازدواج همرنگ خانواده اش شد و موهایش را بلوند کرد!

دوم اینکه ساره بیات از نظر کاربران قبلا بسیااار خودشیفته تر و مغرور تر بود اما بعد از اینکه شوهر کرد بسیار لطیف تر شده و از غرورش نیز کم شده است! در ادامه تصاویر نصفه ای که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی