|

خلوت دو نفره "ساره بیات" با شوهرش تو یه جای با کلاس؛ چه بغل تو بغلی شده!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر معروف ایرانی می باشد که به تازگی ازدواج کرده و برای تبریک سال نو میلادی تصویری از خود در آغوش همسرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ساره بیات بازیگر خوش چهره و با کلاس ایرانی می باشد که این روزها بیشتر از بازیگری با موارد حاشیه ای و البته شوهر جانش مشغول است و دیده می شود. وی از هنرمندان مایه دار و با ابهت سینماست که البته در کنار همسرش که به تازگی هم ازدواج کردند رو دیگر خانم بازیگر را دیدیم و کمی ملایم تر شد!

به گزارش«شایانیوز» ساره بیات در کل حاشیه خای ندارد اما خب همانطور که گفتیم از وقتی که متاهل شده شاد تر و ملیح تر به نظر میاد. البته این تغییر خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام هم قابل دیدنه چون فعالیتش نسبت به قبل بیشتر شده و تصاویر عشقولانه ای هم با آقای همسر که موزیسین هستند به اشتراک میزاره.

در ادامه پست جدید او را در آغوش علیرضا افکاری مشاهده می کنید.

sarehbayat__1640980318

 ساره خانم بیات به تازگی استوری های از ماشین و خونه زندگی اش منتشر کرده که بسیار سطح بالا و لاکچری است. البته که همینطور است اما خب راه به راه انتشار چنین مواردی فخرفروشی هم به حساب میاد!

sarehbayat__1640885107

ساره بیات چگونه بازیگر شد؟

شروع فعالیت بازیگری ساره بیات بر می گردد به حضور او در تئاتر آن هم در سال ۱۳۸۰، او ۲ سال در زمینه تئاتر مشغول بود و با توجه به علاقه زیاد او در این خصوص در جشنواره پلیس بعنوان نفر اول بازیگر زن برگزیده شد.

ساره بیات به علت مخالفت خانواده اش با کار بازیگری او و همینطور سن کم اش، مجبور شد تا  مدتی بازیگری رو کنار بگذارد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی شرکت کرد و در موسسه کارنامه دوره های کامل بازی را سپری کرد و به این شکل وارد عرصه بازیگری شد.

sarehbayat_hadis_1637232063

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

CAiNquUB5dZ

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه. رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

bazigaranzan___1633883772

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. سروین بیات خواهر ساره بیات می باشد که با رضا قوچان نژاد ازواج کرده است.

sareh_melina.fan_1618150403

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

sarehbayat_hadis_1634500422

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعادت ارسالی در

    عاشق ترانه علیدوستی ام واقعا بینظیره

  • ناشناس ارسالی در

    ساره بیات مردا وفا ندارن اگه شوهرتان وفا داشت به زن اول وفا می‌کرد و با شما نبود

  • ناشناس ارسالی در

    آخه حیف نبود که یک خوک بایک آهو ازدواج کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها