|

برای عید 1401 چطور رنگ سال رو سِت کنیم؟ 8 ایده و استایل جذاب با "وری پری"

با معرفی رنگ سال یعنی رنگ بنفش یکی از بزرگ‌ترین دغدغه افراد، ترکیب آن با سایر رنگ‌ها و ساخت یک استایل جدید و جذاب است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که رنگ سال معرفی میشود یکی از بزرگ‌ترین دغدغه افراد، ترکیب آن با سایر رنگ‌ها و ساخت یک استایل جدید و جذاب است. خب میدانید که رنگ سال 2022 هم بنفش وری پری است است. یک رنگ فوق‌العاده جذاب که با توجه به این منحصر به فرد بودنش افراد را در ترکیب با سایر رنگ‌ها به چالش می‌اندازد. از همین‌رو با توجه به نزدیک شدن به سال نو در نظر داریم چند ترکیب و استایل دلفریب را به شما معرفی کنیم تا با ایده‌ گرفتن از آن، خوش‌پوش‌تر از همیشه در میهمانی‌ها حاضر شوید.

نماد رنگ بنفش

اگر نگاهی به کالکشن برندهای معتبر بیاندازید به راحتی متوجه میشوید که اکثریت آنها از والنتینو و ایوسن لورن و... همگی از این رنگ در طراحی‌های پاییزی و زمستانه خود استفاده کرده بودند. این رنگ نمادی از آرامش و رمز و راز است.

اگر نگاهی به طبیعت هم بیاندازید گیاه اسطوخودوس جزء ارامش‌بخش‌ترین این گیاه‌ها بوده و با رنگ بنفش در طبیعت یافت می‌شود. پس خیلی دور از انتظار نیست با نگاه کردن و حتی به تن کردن این رنگ، احساسات خوب به سمت شما سرازیر شود.

استایل‌هایی جذاب با رنگ بنفش

اگر در کمد لباس‌هایتان رنگ بنفش داشته باشید، خیلی راحت میتوانید خود را از سایرین متمایز کنید. شاید به نظر ترکیب این رنگ سخت باشد، اما آسان‌تر از آن چیزی‌ست که فکرش را می‌کنید. در ادامه برخی از این ترکیب‌ رنگی‌های جذاب را معرفی میکنیم که استایل شما را جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد.

بنفش و آبی

از ترکیب بنفش و آبی استفاده کرده‌اید؟ مثلا شلوار جین با یک پالتو به رنگ بنفش؟! این استایل در کمال راحتی بسیار جذاب و چشم نواز است. یک ترکیب بی نقص که جذابیت شما را بیش از پیش به نمایش خواهد گذاشت.

بنفش-و-آبی

بنفش و بژ

تاکنون به ترکیب این دو رنگ با هم فکر کرده‌اید؟ بژ یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در صنعت پوشاک به حساب می‌آید و استفاده از آن ریسک ساخت استایل جدید را پایین می‌آورد. درواقع چیزی نیست که با رنگ بژ ست شود و هارمونی چشم نواز را به وجود نیاورد.

اما قدرت رنگ بژ در برجسته‌کردن رنگ بنفش خیره کننده‌ست! ترکیب رنگ بنفش و بژ، بر زیبایی استایل شما خصوصا در مراسمات و میهمانی‌ها می افزاید.

بنفش و صورتی

زیبایی ترکیب بنفش و صورتی نیز چیزی نیست که بتوان به آسانی فراموش کرد. در طی چند سال گذشته استفاده از رنگ‌های پاستیلی بسیار باب بوده و آنها را تقریبا در تمامی استایل‌ها اعم از روزمره و میهمانی دیده‌ایم. اما اگر میخواهید استایلی دخترانه و امروزی داشته باشید، حتما از ترکیب رنگ‌های بنفش و صورتی در کنار هم استفاده کنید. آن وقت است که چشم ها به دنبال شما خواهد بود.

بنفش-و-صورتی

بنفش و مشکی

ترکیب بنفش و مشکی از جمله ترکیب‌های جذابی‌ست که در عید 1401 میتواند یک استایل زیبا را برای شما بسازد. تقریبا هر رنگی که در کنار مشکی استفاده شده باشد، زیباست و این مسئله درخصوص رنگ بنفش نیز صدق می‌کند.

از امتحان کردنش ضرر نمی‌کنید. از این رنگ در کنار مشکی استفاده کنید تا ببینید چقدر خاص خواهید بود.

بنفش-و-مشکی

بنفش و نارنجی

یکی از جذاب‌ترین ست‌هایی که با رنگ سال 2022 میتوانید داشته باشید؛ ترکیب رنگ‌های بنفش و نارنجی است. این استایل بسیار جسورانه خواهد بود و کمتر کسی را میتوانید بیابید که از چنین ترکیب رنگی در استایل خود استفاده کرده باشد. اما بهره گیری از این رنگ‌ها در کنار هم انرژی فوق‌العاده‌ای را به شما می‌کند.

بنفش و سفید

رنگ سفید را هم باید مثل رنگ مشکی بدانید. همان رنگی که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب شده و یک هارمونی چشم نواز را میسازد. استفاده از این دو رنگ در کنار نه تنها به ساخت یک استایل زیبا ختم می‌شود، بلکه نوعی صرفه جویی در زمان نیز به حساب می‌آید.

بنفش-و-سفید

بنفش و زرد

بنفش و زرد یک ترکیب فوق‌العاده و یک استایل شگفت انگیز و پرانرژی‌ را به وجود می آورد. با توجه به اینکه رنگ زرد، مکمل رنگ بنفش است، بیشترین تضاد رنگی را به وجود می‌آورد و در کنار آن یک استایل خاص را میسازد. تا حد امکان در کنار این ترکیب رنگ به سراغ اکسسوری‌هایی با رنگ خنثی بروید.

بنفش-و-زر

بنفش و قرمز

طی سال‌های گذشته رنگ بنفش و قرمز بسیار محبوب بوده است. حتی اگر به استایل داچس ساکسس انگلیس هم بیاندازید میبینید که او نیز از این ترکیب رنگ استفاده کرده است. این ترکیب رنگ شاید جسورانه نباشد اما بسیار چشم نواز بوده و استفاده از رنگ هایی مانند مشکی و بژ در کنار آن میتواند زیبایی آن را دو چندان کند.

بنفش-و-قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی