|

آموزش دیزاین لاک ناخن

دم عید و هنوز نرفتی واسه طراحی ناخن؟ بدو بیا کلی آموزش راحت و جیگر داریم

نزدیک عید هستیم و اگه هنوز وقت نکردی بری برای لاک و طراحی ناخنات پس با آموزش هایی که در این مطلب گذاشته شده خودت ناخناتو خفن دیزاین کن.

لینک کوتاه کپی شد
8

دیگه تو دهه اخیر لاک و ترمیم ناخن از آیتم های مهم برای یک خانوم ایرانی هستش و فرقی هم نداره که عید باشه یا عذا! لاک و طراحی ناخن رو بیشتر خانوما همیشه دارن و حالا بسته به صدف ناخن و لاکی که میخوان، یا به سالن های زیبایی میرن برای کاشت و ژلیش و یا اگر ناخن هایی محکم و بلند دارن خودشون لاک میزنن.

به گزارش«شایانیوز» تو یه استایل تکمیل و خوشگل همه موارد مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، آرایش، کیف و کفش و... همه موارد مهم هستن و ناخن هم به عنوان عضوی کوچک اما بسیار تاثیر گذار در کنار این آیتم ها نباید ازش غافل شد. اما خب با توجه به اینکه دیگه عید از رگ گردن بهمون نزدیک تر شده و شاید وقت نشه که برخی از خانومای خوشگل برن برای طراحی و ژلیش بهتره که از آموزشای راحت یاد بگیرن و خودشون با هزینه کمتر و یه لاکِ خوب ناخنشونو طراحی کنند. ناگفته نماند لاک زدن از کارای خیلییی لذت بخش و سرگرم کننده برای خانوماست که شاید حتی برای خوب کردن حال روحیشونم بعضی وقتا جوابه!

برای طراحی و دیزاین ناخن توسط خودتون بهتره که چند ابزار راحت رو داشته باشین اما حتی اگه اونارو هم نداشتین باز ما ترفندایی خوشگل و راحت براتون داریم تا تنها با سوهان و لاک بتونین دستاتون رو جذاب و چشمگیر کنین. در ادامه با تعدادی از ابزارهای مورد استفاده رو برای طراحی های مختلف آشنا میشیم.

(Brushe) و قلم مخصوص نقطه زن (Dotter)

اولیش و از پرکاربرد ترین آن ها میتوان به قلم داتر اشاره کرد که در سایز و اندازه های مختلف موجود هستند و شما میتونین یک یا چند قلم را تهیه کنید و براش های سر نازک که برای کشیدن مواردی مثل گل و خط های انحنا دار به راحتی انجام میشه و یا براش های بزرگ که برای پخش کردن لاک و ایجاد سایه روشن استفاده میشه.

275420036_517706183258750_3231145744914524270_n

لاک ناخن اکلیلی

لاک های اکلیلی از واجبات برای یک خانوم هستش که دوست داره تا خودش ناخناشو لاک بزنه و دیزاین کنه. لاک های اکلیلی در رنگ های مختلف هستند که در طراحی های بسیاری ازشون استفاده میشه و میتونن ظاهری فوق العاده و خوشگل به شما بدن. لاک اکلیلی هفت رنگ نیز برای بیشتر رنگ لاک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

272844789_1292734781226601_5275436106173670533_n

لاک ناخن در رنگ های متنوع و مطابق با سلیقه شما

داشتن چند لاک روشن و تیره، سفید و مشکی نیز به شما طراحی های جذاب تری رو خواهن داد چرا که اگر شما تنه دو سه تا رنگ لاک داشته باشید خیلی تنوع و طراحی خاصی نمی تونین به ناخن هاتون بدین. بنابراین بسته به سلیقه و رنگ پوستتون چندین رنگ لاک تهیه کنید.

274575590_823473979050155_3740268362139675651_n

برچسب نواری باریک و استیکر ناخن (لنز ناخن)

برچسب های نواری باریک این امکان را به شما میدهند تا راحت تر بتوانید طرح های خطی به ناخن های خود بدهید و خطوطی زیبا ایجاد کنید و یا مرز بین دو لایه رنگ لاک رو تمیز و شیک دربیارید.

استیکر یا همان لنز ناخن نیز در شکل های بسیااار متنوع وجود دارند که به راحتی میشه مناسب هر رویدا یا فصلی پیدا و خریداری کرد.

252540330_243254387774214_8688900116981641369_n (1)

مواردی که نام بردیم اصلی ترین ابزار ها برای دیزاین ناخن بود اما مرحله مهمش استفاده آن ها و شروع و تمرین برای خوشگل کردن ناخن هاست که اگه فکر میکنید مدل های لاک خیلی سخت هستن در ادامه ویدیو هایی آموزشی هستش که تمام این ابزار ازشون استفاده شده و حتی بدون اون ها هم طراحی هایی خوشگل میتونین بزنین که باز این مورد هم تو ویدیو ها خواهید دید. اما خوبه که قبلش اصول لاک زدن رو یاد بگیریم تا دوام و موندگاری لاکمونم بره بالاتر.

درست لاک بزنیم

برای اینکه بهتر لاک بزنیم و تمیز از آب در بیاد چند تا نکته وجود داره که اگه انجام بدین و تمرین کنید مطمئن باشید خودتون به راحتی و به خوشگلی میتونین ناخن هاتون رو مثل ناخن کار ها شکیل و تمیز لاک بزنید.

اول ناخن های خود را مانیکور کنید تا پوسته های اضافه دور ناخن برداشته بشن و جلوه ای یکدست به شما بدن. بعد بلندی و کوتاهی ناخن و یا فرمش که دوست دارین مستطیلی باشه یا نوک تیز و یا سر گرد و...باشه رو سوهان بکشید تا به ظاهر دلخواهتون برسید.

hudabeauty-44

حالا ناخن های شما آماده لاک زدن هستند!

ابتدا قبل از لاک زدن برق ناخن بزنی تا لاک اصلی ماندگاری بیشتری داشته باشد و یا در آخر از لاک تاپ کت استفاده کنید که راه حلی آسان است. لاک خود را که سفت هم نیست، در یک جهت روی ناخن بزنید و توجه داشته باشید تا گوشه های ناخن جا نمونن! در آخر لبه ی ناخن ها در هر مدلی که هستند نیز لاک بزنی تا لبه ها بی لاک نمونن. این ترفند باع میشه تا هم سفیدی ناخن دیده نشه و هم در لب پَر و تیکه تیکه شدن لاک تا حدود خوبی جلوگیری میکنه.

در آخر اگر لاکتون کمرنگ بود و خواستین تا پر رنگ تر بشه یک دست دیگر هم بر روی لاک خشک شده قبلی بزنید تا هم ایرادان و خط و خطوت برطرف بشه و هم لاکتون غلیظ تر بشه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها