|

چهره خیلییی بُرنز "فریبا نادری" واسه عید؛ خانم بازیگر شنگول هایده میخونه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که این روزها حضورش در اینستاگرام بیش از پیش شده عکس و ویدیوهایی از خود در حرم و آسانسور و کافه و... منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

فریبا نادری بازیگر شناخته شده و پر طرفدار ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما و با ایفای نقش در همین قاب به شهرت رسید. فریبا نادری سال ها در این عرصه فعالیت داشت و بازی میکرد اما با نقش آفرینی اش در سرایل پربیننده "ستایش" بسیااار بیش از پیش دیده و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» قطعا یک بازیگر وقتی یهو خیلی تو چشم بره یا نقشش خیلی مثبت و پررنگ بوده و یا نقشش خیلی منفی و پررنگ بوده! در این سریال نرگس محمدی با خوب بودنش معروف شد و فریبا نادری با نقش منفی و بدی که داشت معروف تر شد!

از این ها که بگذریم فریبا نادری به تازگی در فیلم "خائن کشی" ایفای نقش داشته اما بیشتر از قاب تلویزیون و سینما در قاب گوشی و اینستاگرام فعالیت زیادی داره هر روز او را یا با پست و یا استوری در مجازی می بینیم. خانم بازیگر حالا بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و معمولا هم تصاویر خود را با ژست هایی ساده اما هشتگ هایی نامعلوم منتشر می کند. در ادامه پست جدید فریبا نادری را مشاهده می کنید که گوشی آیفونش بیشتر از خودش خودنمایی می کنه!

fariba_naderi___1647189285

اما فریبا نادری از دسته خانم های بازیگری می باشد که علاقه زیادی به فیلتر های اینستایی نیز دارد. البته نباید این را نادیده گرفت که دیگر خیلی از خانم ها اعتیاد به فیلتر های اینستا پیدا کرده اند اما خب برای یک بازیگر شاید کمی دور از انتظار باشد و مخاطب بخواهد چهره اصلی اش در زندگی واقعی از او را ببیند. 

فریبا نادری به تازگی استوری منتشر کرد که داخل ماشینش است و با آهنگ هایده در حال همخوانی می باشد. در این ویدیو ظاهرا کسی به اصل مطلب نگاهی نداشت و بیشتر به فیلتر و چهره برنز و آرایش خانم بازیگر گیر دادند!

فریبا نادری همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و با توجه به اینکه به تازگی تولد مادر خانم بازیگر نیز بوده استوری فَن پیجش که برای مامان جان گذاشته بود را منتشر کرد. آقا یا خانم فن پیج هم که از ذوق بال درآورده بود کلی با لایک و توجه خانم بازیگر عشق کرد. در ادامه استوری های فن پیج رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

فریبا نادری متحول شد

خانم نادری که این روزهای آخر سال دائما در حال گشت و گذار است و روزهای شلوغی را دارد اینار استوری خود را از حرم امام رضا گذاشت که به محجبه شده بود و با نظرات خوب کاربران همراه شد.

اما خب فریبا نادری انتشار کافه گردی با دوستانش رو هم فراموش نمیکنه و ظاهرا تصمیم داره تا هررر جا رفت به همه خبر داده باشه! در ادامه عکس جدید این بازیگر جوان و مایه دار رو مشاهده می کنید که همراه با دوستای شل حجابش می باشد.

حالا چرا گفتیم مایه دار چون اصلا فریبا نادری قسمتی از حواشی اش از وقتی ایجاد شد که برای برنامه شام ایرانی همکاران خود را به خانه اش دعوت کرد و چه خانومای بازیگر و چه مخاطبین از دیدن خانه مجلل این بازیگر متعجب شدند!

fariba_naderi___1647172218

علاقه عجیب خانوم بازیگر به سلفی گرفتن تو آسانسور

اگر از دنبال کنندگان پیج فریبا نادری باشید حتما دیدید که تصاویر زیادی از خودش تو پیجش منتشر کرده و علاقه بسیاری هم به سلفی گرفتن تو آسانسور داره خلاصه هر جا که یه آسانسور آینه دار باشه خانم نادری دست به گوشی میشه و فالوورهاشُ به یک سلفی مهمان میکند. 

fariba_naderi___1642085297

fariba_naderi___1614759088

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

ازدواج های عجیب فریبا نادری

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

همسر فعلی فریبا نادری مردی ثروتمند است به گونه ای که فریبا نادری بعد از شرکت در برنامه شام ایرانی و رونمایی از خانه لوکسش کلی معروف تر شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی