|

"ترلان پروانه" تو یک قدمی ریحانه شدن؛ لباس شیک خانوم که کمی دور از انتظار بود!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که تبدیل به یکی از فعال ترین هنرمندان سینما شده ظاهرا راه ریحانه پارسا را در پیش دارد و با پاهایی برهنه از خود عکس منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

ترلان پروانه بازیگر خوشگل و با استعداد ایرانی می باشد که از بچگی در این عرصه بوده و بازی کرده اون هم نه در نقش های فرعی و کودکانه، بلکه در نقش های اصلی و پر دیالوگ.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه مدتی بود در دوران مدرسه اش که چندان فعالیتی از او در سینما دیده نمیشد اما بعد از تموم شدن درسش خانم بازیگر از اکتیو ترین بازیگران در سینما بود که پشت سر هم بازی داشت و باز هم از نقش های اصلی! وی در دو ماه اخیر هم که رفت و امد زیادی به مراسمات سینمایی داشت و حتی به خارج از کشور هم برای اکران به همراه بهرام رادان رفت.

ترلان پروانه از بازیگرانی است که این چند وقته زیاد تیپ و استایل های مختلف زد و هر بار هم فکر شده و جذاب بود. وی در اینستاگرام نیز همراه با پرکار شدنش در سینما، فعال تر شد و تصاویر خوشگلی منتشر کرد. اما در آخرین پستی که این بازیگر جوان همراه با عکس خودش گذاشت متنی جالب درباره دخترا نوشت که در ادامه مشاهده می کنید.

tarlan_parvanee_1644325778

پروانه در کپشن پستش نوشت:

هرکی بهت گفت مثل دخترا فلان کارو می کنی بهش بگو تو هم اگه تلاشتو می کردی شاید می تونستی مثل دخترا باشی، مگه نه؟

cinemadaily_1644323042_4

برهنگی ترلان کار دستش داد!

اما به تازگی تصویری هم از ترلان پروانه در حال انتشار و دست به دست شدن است که خانم بازیگر ظاهرا جایی کافه مانند نشسته اند و شلواری بسیار کوتاه به پا دارند و در حالی که یه پاشو روی پای دیگری گذاشته عکاس هم از قصد زاویه رو جوری گرفته که توجه ها به سمت پای ترلان پروانه بره، که همنیطور هم شد و این عکس با نظرات ناجور مختلف همراه شد!

برخی از افکار مریض همیشه حاضر در صحنه کامنت هایی ناشایست نوشتند و برخی هم به این گیر دادند که چرا تو سینما کسی به چنین پوشش هایی گیر نمیده و هرطور میخوان میپوشن!

البته که یکسری هم شک دارند اصلا این ترلان هست یا نه!

bazigaranjazzab_1642108644

خوشگلاسیون ترلان پروانه و عمل های زیبایی!

اما این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

قبل از عمل اوایل عمل
بعد از گذشت زمان بعد از گذشت زمان

البته همانطور که دیدید این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده. خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرد که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم ید طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

قبل از عمل مامان جان قبل از عمل مامان جان

ترلان پروانه، بهرام رادن رو تور کرد؟!

از این ها که بگذریم بهرام رادان و ترلان پروانه برای اکران مردمی فیلم گربه سیاه به ارمنستان رفته بودند و آقای بازیگر هم هنگاهی که در هتل بودند لایوی در اینستاگرام گرفت و دست ترلان خانم هم داد. آن ویدیو را مشاهده کنید تا ادامه توضیحات.

همانطور که دیدید ظاهرا خانما و آقایون سلبریتی اونقدری با هم راحت هستند که خیلی موارد براشون عادی شده و تا پاشونم از کشور میزارن بیرون راحت تر میشن!

در این لایو کاربران انتقادات بسیاری به رابطه و راحتی بهرام رادان با ترلان پروانه کردن و پوشش خانم بازیگرو ناجور دونستند. برخی هم  گفتند آقای خبرنگاری که تو اینستا در حال افشاگری بازیگرا و بلاگر هاست، چیز هایی از رابطه بهرام و ترلان گفته بود که این ویدیو کمی آن را تایید کرد.

اما جدا از این ها بعضی از نظر ها هم بر این بود که ترلان پروانه خواست تا ساعت رولکسشو نشون بده و خب از اونجایی که دستمزد خیلی خوبی گرفتن بایدم ازین برند ها استفاده کنن و تو چشم مخاطبین هم فرو کنند!

tarlan_parvanee_1643905738

tarlan_parvanee_1642262176

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غفار ارسالی در

    ترلان پروانه ریحانه دیگرخخ

  • عبداله ارسالی در

    عزیز من، زندگی دیگران به من و تو چه ربطی پیدا میکند،

  • نیکا معینی ارسالی در

    وایی خدا چه زشته این حرکتا😕

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها