|

"روناک خانمِ" محجبه اونور آب چه بهش ساخته؛ خوب با آقای شوهر عشق میکنی!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که در خارج از ایران زندگی می کند و اینبار هم تصویری از خود بی حجاب در پیست اسکی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی می باشد که البته بعد از مهاجرت و کشف حجاب بیشتر معروف شد تا بازیگری. وی در حال اظضر با همسر و فرزندانش در کانادا زندگی می کند.

به گزارش«شایانیوز» البته اینطور که از صحبت های روناک خانم مشخصه زیاد از این مهاجرت راضی نیست و سختی های زیادی رو کشیده و دقیقا چیزیه که بازیگران ما فکر می کنند اونور آب براشون رفاه و آسایش ریخته و بارو بندیل میکنن میرن و در نتیجشونم هیچ کدوم فعالیت خوب و هنری درستی ندارند.

اما از این ها که بگذریم روناک یونسی از فعالین اینستاگرام است و ظاهرا سعی دارد تا شاخ مجازی هم شود و درآمد داشته باشد. وی تصاویر زیادی از خود و گاهی هم خانواده اش منتشر می کند. روناک یونسی به تازگی هم عکسی از خودش پست کرد که ظاهرا به پیست اسکی رفته و متنی انگلیسی نوشت و البته کاربران زیادی آن را متوجه نشدند!

ronakyoonesi_1641247707

روناک با حجاب یا بی حجاب!

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

Untitled

این روزها تبلیغات و درآمد های اینستایی آنقدر زیاد شده که هر خانمی از راه رسیده خود را بلاگر و اینفلوئنسر می بیند و پیجش را با انتشار چیز های مختلف علی الخصوص که پولدار هم باشی پیج خود را بالا می برند و درآمدهایی هنگفت دارند.

حالا شما تصور کنید که بازیگر باشی و معروف، دیگر همه چیز تمام است و صد هیچ از بقیه جلوتری!

تازه اگر مهاجرت کرده هم باشید دیگه محدودیت در هیچ چیز نداری و به راحتی از بدن عریان خود و شوهرت تولید محتوا می کنی!!!

در ادامه نمونه ای دیگر از این قرتی بازی هارو مشاهده می کنید که خانم خانما در ماشین لاکچریشون گرفتند و انتشار دادند.

روناک یونسی و آقاشون

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

parisa_cafe_pic_1622911108

parisa_cafe_pic_1601025556

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

mohsenmirii_1627882804_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ن ارسالی در

    ای وای مرجانه گلچین هم چقدر اینا بی ایمان شدن تا کجا خدا عاقبت همه رو بخیر گن نه به اون حجابش نه به کشف حجابش واقعا اینا باعث خجالتن یعنی ایمقدر دولت اورضه نداره جلوی اینارو بگیرکه خودشان رو در معرض نمایش میذارن بعد گله از بی حجابی عربی ها دم میزنیم که وحشین ـوالااز ما بهترن یعنی ما مسلمان اون ها کافر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها