|

پرتره خیلی خوشگل "پریناز ایزدیار" که هوادارِ هلاکش براش کشید؛ این نوشیدنی از شما بعیده!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار که چهره نچرال و زیبایی داره طرفداران بسیاری هم داره که هم ازش نقاشی میکشن و هم عکسای خوشگل ازش میسازن.

لینک کوتاه کپی شد
1

پریناز ایزدیار بازیگر خوشگل و خفن ایرانی می باشد که سابقه کاری درخشانی دارد و در دهه نود از هنرمندان با استعدادی بود که شکوفا شد. خانم بازیگر اولین بار با بازی در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" در نقش روح دیده و شناخته شد اما با سریال "زمانه" بسیار عروف و البته کراش خیلی ها شد.

به گزارش«شایانیوز» پریناز ایزدیار چهره نچرال و خوشگلی داره و چیزی که مشخصه اینه که با استفاده از هنر و استعداد خودش به این جایگاه رسید نه صرفا چهره! پریناز ایزدیار از فعالین اینستاگرام است و نزدیک به 4 میلیون کاربر هم نبال کننده او نیز هستند. پیج خانم بازیگر البته آنقدر ها مثل بهاره خانم رهنما اکتیو و پر از پست و استوری نیست ولی بجایش دوست داران زیادی دارد که کامنت هایی مثبت برایش می گذارند نه ناسزا!

به تازگی تصویری زیبا از پریناز ایزدیار منتشر شده که در عین سادگی از خیلی ها جذاب تره! و بعد از آن هم استوری که خانم بازیگر از نقاشی که ازشون کشیده شده رو مشاهده می کنید که تبلیغ ریزی هم برای این هنرمند شد.

payameraeeart_1643789052

parinazizadyar_2764491843201895317_388659296

bar_band__1638083743

پریناز ایزدیار و شیشه های مشروبش!

پریناز ایزدیار تمام تلاش خود را دارد تا هم در استایل و پوشش و هم در موارد اینستایی و بازی از حواشی به دور باشد اما او هم مانند همه هنرمندان هر چقدر هم که در این راستا قدم بردارد باز هم کاربران همیشه حاضر در صحنه براشی جنجال هایی میسازند.

وی مدتی پیش عکسی در اینستگرامش به مناسبت روز مادر گذاشت که در پشت او روی میز شیشه هایی به شکل شیشه مشروب دیده می شد که باعث جنجال شد و کاربران در نظراتشان صحبتهایی به ایشان این مطلب را متذکر شدند که او طی عکس دومی عکس اول را به این شکل توضیح داد:

این پست فقط برای اونایی که زیر پست قبلی کامنتهای بی ربط نوشتن خواستم این شمعهارو ببینین که دیگه زود قضاوت نکنین ،خسته شدم انقدر مجبور شدم پستهامو پاک کنم.

35000980695085847390

Untitled (1)

پوشش موافق و مخالف دارِ پریناز ایزدیار در خارج

مدتی پیش ویدیویی از پریناز ایزدیار منتشر شد که لباس و پوشش او در خارج از کشور سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود. خانم ایزدیار ماسک خود را موقتا برای گرفتن عکس درآورده اند.

خیلی از کاربران پریناز ایزدیار را یک بازیگر موفق و کامل دانسته و با بازیگران زنی که تا به ترکیه می روند فوری برهنه می شوند مقایسه کرده اند. جالب اینجاست که حجاب پریناز ایزدیار به شکلی است که حتی در ایران هم اکثر بازیگران چنین حجابی ندارند !

کاربری نوشت: پوشش بانو ایزدیار به گونه ای است که صدا و سیما هم می تواند به صورت زنده او را از شبکه هایش پخش کند.

البته این ویدیو مخالفانی هم داشت که می گفتند لازم نیست خودش را اینقدر اذیت کند می توانست تیپی راحت تر بزند.

parinazizadyar.melina_1642018581_1

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. 

خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت وی بود و مایل بود که او وکالت بخواند ولی برعکس مادرش علاقه زیادی داشت که او بازیگری را ادامه دهد.

پریناز ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد است.

persianactors.new_1635335174

iranian_actress_new_1636573286_1

parinazizadyar_kiana_1641913388

bazigaranirani0_1639944025

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها