|

عاشقی شیرین "ساره بیات" با همسرش؛ خانوم با این لباس خوشگلی شو به رخ همه کشید!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر معروف که به تازگی ازدواج کرده همراه با همسرش علیرضا افکاری در رستوران سلفی جالب در شیشه گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
5

ساره بیات بازیگر معروف و خوش چهره یرانی که تنها او را در سینما و سریال های شبکه خانگی دیده اید نه تلویزیون! وی با بازی در فیلم جذاب " جدایی نادر از سیمین" دیده وشناخته شد اما اونقدر ها تو چشم نرفت. در عوض وی با بازی در سریال "عاشقانه" با نقشی که داشت حسابی بولد شد اما خب بدی که داشت منفور شدندش بعد از این سریال بود که مخاطب حس منفی به این شخصیت پیدا کرد.

به گزارش«شایانیوز» حالا از عرصه سینما که بگذریم ساره بیات در خانواده ای لاکچری بزرگ شده و همچنان هم مانند هنرمندانی مثل بهاره رهنما رفتار نمیکنه و شخصیت خاص خودش رو داره. وی در اینستاگرام بیش از 3 میلیون کاربر دنبال کننده دارد و مدتی است که با علیرضا افکاری ازدواج کرده. ساره بیات بعد از پیوستن به جرگه متاهلین ظاهرا رنگ و رخش باز شد و حالا خانم بازیگر را با رویی خوش تر می بینیم.  فعالیت ساره بیات در صفحه اینستاگرامش بسیار بیشتر از قبل شده و تصاویر زیادی هم با آقای شوهر منتشر می کند تا عشق خود را نشان دهد. در ادامه پشت جدید او را مشاهده می کنید که با همسرش در رستورانی گرفته شده است.

sarehbayat__1643311012

ساره بیات هنرمندی کم حجاب!

اما ساره بیات با توجه به تصاویری که او از خانواده اش در روز مادر منتشر کرد مشخص است که بسیار راحت و کم حجاب هستند. البته که نصف خانواده خانم بازیگر در خارج از کشور زندگی کرده اند و می کنند اما خب خود ساره بیات هم علاقه ای به حجاب ندارد. این راهم دوباره مثال بزنیم که البته همانند هنرمندانی چون بهاره رهنما هم ناجور پوش نیست و اگر هم شُل حجاب است اما لااقل درست و بدون جلب توجه تیپ میزند!

در ادامه تصویری از ساره بیات مشاهده می کنید که ممکن هم هست که فتوشاپ باشد اما خب اگر هم واقعیت دارد زیبا و دوست داشتنیست.

81799131642656849

حمله تند ساره بیات به ازدواج با رضا گلزار!

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

sarehbayat__1634565877

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

mahdieh_mrg14_1633453101

ساره+بیات

ساره بیات هم تزریقی شد؟!

از مواردی که این روز ها خیلی زیاد بین خانم ها دیده میشه حالا چه معمولی و چه سلبریتی، رفتن به زیر تیغ های جراحی و یا پروتز و فیلر و این موارد است. اما خب هنرمندانی هم هستند مثل ساره بیات که نه آرایش های اَجق وجق رو می پسندند و نه جراحی های زیباییرو. البته که ساره بیات خود نیز با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند!

حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن!

در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1)

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

sarehbayat__1624368151

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

ناگفه نماند رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات ازدواتج کرده است. (یعنی خواهر زنش میشه)

CAiNquUB5dZ

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه. رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پ ن 🌷 ارسالی در

    الهی که به پای هم پیر بشین انشاالله خوشگل خانم ساره جون 🌷🌹😘🥰💋💖

  • ناشناس ارسالی در

    من عاشقشم خیلی ریلکسه

  • لیلا ارسالی در

    واقعا که نمی‌فهمی محرم و نامحرم چیه بعد میگی مثل محرم میمونه

    • به توچه ارسالی در

      محرم و نامحرم چی

  • همایون ارسالی در

    از بازیت خوشم نمیاد ..خیلی من من میکنی.اما الهی خوش باشی

  • بی نام ارسالی در

    این سلبریتی ها واسه دین ما از خودشون تبصره و ماده میارن ....اینا حق ندارن بماها و حوانان ما هرچی میخوان دیکته کنن...اسلام قوانین خودش رو داره مگر اینکه دین دیگه ای در کار باشه....دین مبین ما میگه شوهر خواهر نامحرمه چجوری این خانم بخودش اجازه میده هم خواهرش که محرم شوهر خواهرش رو بغل کنه هم خودش بره وبعدشم توجیح کنه کار بدش رو....جالب اینا دوتا فیلم که بازی میکنن فکر میکنن علامه دهر شدن واسه خودشون قانون میذارن ولی بنظرم بهتره برن دنبال نقش بازی کردنشون نه دادن تز واسه دین....وچقدر هم خوبه که بزرگان دین اینارو ارشادشون کنن تا دخالت در دین نکنن...والسلام

    • ناشناس ارسالی در

      الان سالهاست برداشتهای زیادی وارد دین شده برخی از این برداشتها خیلی هم انحرافی نیست و در تاریخ اسلام موارد مشابه هست

    • ناشناس ارسالی در

      بس کنین . شاید خانم ساره بیات پیش خداوند با آبروتر از منو شمایی باشه که محرمو نامحرمو رعایت میکنیم .

  • ناشناس ارسالی در

    به هیچ وجه شوهرخواهر نه مثل پدر میشه نه برادر بلکه اصلا نباید بهش رو داد یک مترم نباید فاصلش نزدیک بشه

  • 🥵🥵 ارسالی در

    واقعا متاسفم

  • ام البنین ناصری ارسالی در

    سلام خانم ساره من و مادرم خیلی فیلم دل رو دوست داریم من همیشه آرزو داشتم شما رو از نزدیک ببینم و باشما عکس بگیرم من بهترین ها را براتون آرزو میکنم 💗💋💋💋💗💗💗

  • ناشناس ارسالی در

    ب نظر من بازیشون عالی صورت و چهرشون خیلی نچرال و مظلوم و اینکه شوهر خواهر و برادر شوهر عین برادر آدم میمونه چی میگی محرم نامحرم تو عروسی جلو هر کسی روسریت درمیاریم حرف مفت میزنی برا خودت قضاوت بیخود میکنی

  • ناشناس ارسالی در

    به شما ربطی نداره که خانم بیات چجوری هستن بس کنید دیگه چقدر دروغ چقدر دخالت تو زندگی بقیه خجالت بکشید دیگه شورش رو درآوردین خستهمون کردید 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  • ناشناس ارسالی در

    خانوم بیات زیبا و دوست داشتنی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ناشناس ارسالی در

    مردم معمولی عکسهای خصوصی. یادگاری وخاطره سازشون رو تو دید عموم قرار نمیدن وقتی هم قرار بدن باید به نظراتی که گذاشته میشن احترام بزارن چه برسه به آدمایی مثل این خانوم که من قضاوتش نمیکنم ولی، چرا به آدما وقتی که چیزی میبینن ونظر میدن احترام نمیزاره اگه میخوای، مردم وقتشون تلف تو، نکنن عکسای دونفره وچند نفره تو بردار بزار تو حافظه جانبی تا بعدا یاد اون کارات بیفتی

  • ناشناس ارسالی در

    اینکه مردم چه افکاری و عقیده ای دارن اصن به شما مربوط نیس اقای بی نکم
    هرکسی تز خودش و در دین داره

  • ناشناس ارسالی در

    ساره بیات.زیبای نچرال .

  • فلک ارسالی در

    شوهر خواهر مثل برادر میمونه

  • داشمی:/ ارسالی در

    ب شما ربطی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    هر عقیده ای که دارید حریم خصوصی حفظش کنید تاحق الناس نشود. و خداوند رحمان ومهربان ازگناهانتان بگذرد🙏😭🙏🦊🐓🦇🦃

  • N.f ارسالی در

    من عاشق خانم ساره بیات هستم و عاشق بازیهاش. میتونم به جرات بگم که ایشون فوق العادههستن .و آرزو دارم که یک روز از نزدیک ایشون رو ملاقات کنم ❤❤❤❤❤❤

  • کاربر گوگل ارسالی در

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها