|

تیپ ساحلی "سپیده خداوردی" سوژه شد؛ جلو دوربین فیگورای خانوم خفن میشه!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر معروف و کم حاشیه اینبار تصاویری ساده از خود لب دریا منتشر کرد، به دور از تجملات!

لینک کوتاه کپی شد

سپیده خداوردی بازیگر شناخته شده و قرتی ایرانی می باشد که شاید او را به اسم نشناسید اما قطعا بازی او را در سریال جذاب و پر بیننده "آوای باران" در نقش مرضیه به یاد دارید، به خصوص لهجه جالبی که داشت.

به گزارش«شایانیوز» سپیده خداوردی از هنرمندان کم حاشیه اما بسیاااار فعال در اینستاگرام می باشد که هر روز عکسی از خود با تیپ و استایل های مختلف و جذاب منتشر می کند. اینطور که معلومه خانم بازیگر وضع مالی خوبی هم دارد چون سِت کردن اینهمه لباس اونم دم به دقیقه کار هر کسی نیست!

سپیده خداوردی در مجموع و در مقابل خیلی از هنرمندان که ناجور میپوشن، از استایل های متعارف تری استفاده میکنه اما بعضی وقتا هم با توجه به عکسایی که ازش دیده شده نامتعارف پوشیده و سوژه هم شده!

حالا از این ها که بگذریم سپیده خداوردی همانطور که گفتیم تصاویر بسیاااار زیادی به اشتراک میزاره اما خانم خانما بین استایلاش عکس هایی هم پست کرد که در ساحل بود و با عینک و کلاه به همین دلیل کمی ناشناس شده بود و کاربران هم هی به این موضوع اشاره کردند.

sepidehkhodaverdi_1640251703_2

sepidehkhodaverdi_1640251703_3

تیپ و فیگور ناشایست خانم بازیگر

اما یکی از همون استایل های ناجوری که گفتیم در یکی از مراسمات سینمایی بود که آرایش و لباسی نه چندان جالب دارد. البته که سلیقه و پوشش هر شخص به خودش مربوط است اما یک خانم به عنوان هنرمند میتونه از تیپ های بهتری استقبال کنه تا با نظرات مریض و زشت برخی کاربران مواجه نشه!

bazigaran_zaniran_1640615386_1

ازدواج و همسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی با شخصی به نام امین نظری ازدواج کرده است که پسری به نام ساتیار دارند.

همسر خانم بازیگر دانش آموخته رشته فیلمسازی است و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و گیتار الکتریک می نوازد.

سپیده خداوردی در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی با همسرش که دانش آموخته رشته فیلمسازی است اشنا شد. این دو پس از آشنایی خیلی زود با هم ازدواج کردند.

Biography-Sepideh-Khodaverdi-Sabzmedia-Com-1

اصلا شوهری وجود داره؟!

اما همانطور که گفتیم سپیده خداوردی تصاویر بسیار زیادی از خود با تیپ و ارایش های مختلف در لوکیشن های مختلف تر منتشر می کند. وی گاهی هم تصاویری همراه با پسرش می گذارد و اینطور که از عکسا معلومه مادر و پسر خیلی هم با هم به گشت و گذار میرن، اما چیزی که نظر کاربران رو به خود جلب کرد و البته برای خانم بازیگر حاشیه ساخت نبود همسرش است که در هیییچ عکسی حضور ندارد و شایعه طلاق او را به وجود آورد! 

sepidehkhodaverdi_1639044266_1

celebrityha_ir_1642322414_4

sepidehkhodaverdi_1638631206_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دورت بگردم من عشقم عالی هستی تو بهترینی عالیه عکسات عزیزم بی نظیر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها