|

بهاره رهنما با تبلیغ خانما پول درمیاره؛ حاجی رفت تبلیغ های عجیب میکنی؟

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما و حاجیش که عاشق و معشوق بودند حالا هر کدوم در راه خودشونو مجردی میرن به خصوص بهاره خانم که حسابی نسبت به قبل تغییر کرده.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما چهره فعال و پر حاشیه که این روز ها به مارکوپلو هم شده و دائم در حال سفر های مجردی در داخل و خارج از کشور است. وی ظاهرا شوهرش را در حد شناسنامه ای نگه داشته چون دیگر ردی از امیرخسرو عباسی نیست و خانم بازیگر همه جا به تنهایی است!

به گزارش«شایانیوز» البته که درآمد بهاره رهنما از همین طریق است و احتمال میرود این سفر ها کاری باشد اما خب هر چه که هست فاصله زیادی بین خانم سلبریتی و همسرش افتاده و آن ها در هیچ یک از کارهای هم حضوری ندارند.

پیج بهاره رهنما تبدیل به پیجی تبلایغاتی شده که راه به راه هم تصاویر خود را منتشر میکند. استوری های خانم خانما همانند فیلم هایی شده که در ماهواره می بینید و یهو وسطش تبلیغ ترک اعتیاد میاد! بهاره رهنما برای پول هر چیزی را معرفی می کند و در استوری های جدیدش هم اول حسابی قربون صدقه آقایی جوان برای تولدش رفت و یهو تبلیغ ترک سیگار رو کرد!!!

Untitled

ناگفته نماند به تازگی که روز مادر و روز زن بود امیرخسرو عباسی در صفحه اینستاگرامش به دو سه نفر تبریک گفت اما خبری از حتی یه تبریک خشک و خالی برای بهاره نبود و اینجور که معلومه این دو به احتمال زیاد و به گفته دنبال کنندگانشون از همه جدا شده اند و دیگر عشق و عاشقی هم در کار نیست!

جدا این موضوع حاجی جان که از دهن کاربران و بهاره خانم که همش تو بغل آقای شوهر بود نمیوفتاد، حالا با انتشار تصویری از یک درخت بسیار بزرگ جمله ای سنگین و کمر شکن اما تیکه دار نوشت که احتمالا این هم درباره تغییرات جدید زندگی زناشویی این دو عزیز می باشد.

Untitled

همانطور که گفتیم بهاره رهنما این روز ها سفر و گردشش خیلی زیاد شده و خیلی هم با آقایون در ارتباطه و تیپ و استایلشم که دیگه نگیم بهتره چون مطمئنن فیلم و عکس های جدید او را با پوشش های نا متعارف و چسبان با این اندام تو پر دیده اید و مواردی هم که در صورتش اجرا کرده مثل عمل جراحی بلفاروپلاسی و آرایش های غلیظش تاثیر زیادی گذاشته و خلاصه خانم بازیگر رو از این رو به اون رو کرده است.

خانم بازیگر در حال حاضر به چابهار رفته اند و راه به راه هم استوری و جملات سنگین منتشر می کنند!

b.rahnama_2757731889342117662_30916040

بهاره رهنما اوایل که بیخیال بازیگری شده بود و از امیر خسرو جانش رونمایی کرد تا همین چند ماه پیش دائما تصاویری که در آغوش حاجی است را به اشتراک می گذاشت حتی تصاویری که شاید خصوصی باشند و جایشان در فضای مجازی نباشد اما چیزی که برای بهاره مهم بود جمع کردن فالوور به هر قیمت بود و اتفاقا به هدفشم رسید و حالا نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد که با وجود اینکه چندان از خانم سلبریتی خوششون نمیاد اما پیگیرش هستند و خب این دقیقا همون چیزیه که بهاره میخواد!

انگاری بهاره این روز های تنهاییش رو میدید و این ازدواج بیشتر حالت معامله داشت تا عشق و عاشقی که بهاره با عکساش مجازی رو پر کرده بود. در ادامه چند تا از عکس های خانم و اقا رو مشاهده کنید تا هم تغییر بهاره رو ببینید و هم عشقی ازش دم میزدن!

1117829096-talab-org

119909025-talab-org

ladyrain.baharehrahnama_1634297158_1

بهاره رهنما آرتیست یا اَدای آرتیست؟!

از این ها که بگذریم، بهاره رهنما چهره که مدتی می شود از بورس افتاده و هرکاری هم که می کند چندان کاربر را متعجب نمیکنه و به قول معروف به چشم نمی آید. او در چند ماه اخیر روند جدیدی را در زندگی و ظاهرش ایجاد کرده . امیداوار است که به مذاق فالوورهایش خوش بیاید.

بهاره که قبلاً سعی می کرد با تیپ و استایلی تینیجری در اینستاگرام جلون دهد این روزها در جاهایی که حاضر می شود لباس هایی معقول تر می پوشد و بیشتر سعی می کند تا خانوم باشد.

b.rahnama_2754163528977018366_30916040-1

البته که این تصاویر بهاره رهنما که برای تبلیغ یک رستوران هست هم بدون حاشیه نبود و خیلی ها به ژست های مصنوعی بهاره خانوم خرده گرفتند و حتی کاربرای به شوخی نوشت بهاره رهنما تو رستوران با چی مثلاً انس گرفته؟

ac-image-ly1642572798cx

پول پارو کردن به سبک بهاره رهنما

بهاره خانوم همان طور که گفتیم این روزها سلطان تبلیغات است و هر کس و هر چیزی که به او پول بدهند را تبلیغ می کند. خانوم بعد از اینکه کلی تبلیغ دکتر زیبایی و سالن های آرایشی و مزون های رنگ و وارنگ را کرد این بار به سراغ جواهر فروش ها رفت که از قضا پول خوبی هم دارند و برای بهاره خانوم حسابی خرج می کنند.

تحریک خانم ها توسط بهاره رهنما!

بهاره رهنما انگار خیلی به شعار دادن و لقب علاقه دارد او در پیج اینستاگرام خود را زن مستقل شاد، زن باران می نامد و حالا برای تبلیغات اینستاگرامی اش هم از کلید واژه ظرافت زنانه استفاده می کند. وژه ای که البته شاید خیلی به تیپ و استایل بهاره خانوم هم نیایید!

b.rahnama_2754524946960109903_30916040

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها