|

تتلو یهو چه بدن گولاخی ساخت اومد؛ غش و ضعف هوادارا واسه عضلات خفن سلطان!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که تا همین چند ماه پیش لاغر بود و برچسب معتاد بهش میزدن حالا با اندامی خفن و عضله ای عکساشو داره منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی که دیگه همه میشناسنش و خیلی هم پیگیر داره. حالا این پیگیرا ممکنه خیلی طرفدارش باشن یا خیلی هیتر! تتلو شاید تنها خواننده ایرانی باشه که انقدر تاثیر گذار رو مغز و راه خیلی ها تو سنین مختلف بوده.

به گزارش«شایانیوز» امیر تتلو تا کنسرت مهر ماهش حسابی سر و صدا داشت و روزانه کلی استوری از حرفاش و کاراش منتشر میکرد. حتی کنسرت هم با حجم خیل عظیمی از هوادارا روبرو شد جوری که خیلی ها پشت در موندن و له شدن! اما جالبه که بدونید بله تتلو یا همون سلطان هوادارای بسیار زیادی داره که فقط تو سن نوجوانی هم نیستند و سنای خیلی بالاتر هم عاشق ایشون آقا و آهنگاش هستن.

اما از این ها که بگذریم تتلو تا دو سه ماه پیش اندامی ورزشی اما لاغر داشت و خیلی ها هم میگفتن که معتاده و چیزی مصرف میکنه که لاغر مونده اما حالا تصاویری از تتلو داره پخش میشه که اندامی بسیار عضله ای و درشت داره به خصوص بالا تنه!

Untitled

حالا اینکه سلطان چجوری تو دو سه ماه انقدر زیاد عضله ای و تیکه شد بدنش خدا اند اما هر چی که هست بهتر از قبلشه و هواداراشم حسابی دارن حال میکنن و قربون صدقه تتل خان میرن.

اما نکته جالبی که تو عکس بالا هست اینه که دختری که تو تصویر هست به نام هدیتا، مثل تتلو بازو گرفته اما بازوهاش زیر لباسه و جنبه فان قضیس! البته که هدیتا خانم ورزشکاری حرفه ای هستند و تصاویر رو هم ایشون تو صفحه اینستاگرام پست کردند.

h.4by.ttl_1638389356

تتل خان گیاه خوار میشود!

اما از دیگر مواردی که تتلو در یک سال اخیر تغییر کرده گیاهخوار شدن اوست که تماما گوشت و مرغ خواری رو کنار گذاشته و اعتقاد داره که شما وقتی حیوونی رو میکشین دارین یه انرژی منفی به طبیعت میدین پس این انرژی به خودتونم برمیگرده. تتل خان میگوید وقتی مرغ یا گوسفندی رو میشکن بنظرم گوشتش سرشار از تنفر و نفرت است پس چرا منکه یه هنرمندم و میخوام هزاران  رو تو کنسرت پر انرژی نگه دارم باید با این کار انرژی منفی جذب کنم؟!

h.4by.ttl_1640296588

h.4by.ttl_1639820652

معنی 11228 تتلو تو آهنگاش

تتلو از اعجوبه های تاریخ موسیقی است که از دو جانب بهش نگاه میکنن. هواداراش سلطان خطابش میکنن و کشته مرده میدن براش، مخالفاشم بدترین ادم روی زمین میدوننش!

تتلو تو تمام آهنگاش میگه 11228 که خیلی ها معنیشو نمیدونن.  ما به دو تا معنی اشاره می کنیم وامکان اینکه معنی دیگری هم داشته باشد وجود دارد.

1-مثبت و منفی:

به گفته خود امیر تتلو این عدد از اصل تعادل پیروی می کند.

یعنی مثت و منفی کنار هم لازم هستند. این یعنی یین یانگ.. 

2-یین یانگ

یین یانگ مفهومی است در نگرش چینیان باستان به نظام جهان.

 یین یانگ شکل ساده شده مفهوم یگانگی متضاد ها است.

از دیدگاه چینیان باستان در همه پدیده ها و اشیا غیر جهان هستی دو اصل متضاد ولی مکمل وجود دارد.

h.4by.ttl_1637444034

تتلو: تتو واسم عبادته!

از دیگر کارهای عجیب و ناجور تتلو که هنوز هم برای خیلی ها هضم نشده بدن پر از تتو سلطانه که از نظر خودش یه جور ریاضت و عبادته. 

تتلو درباره درد کشیدن برای خالکوبی های بدنش گفته است عده‌ای از دوستان به من می‌گویند تتو برای تو دردی ندارد چون عادت کرده‌ای. اما در واقع اینطور نیست درد را از هر طرف بنویسی درد است. و این یعنی چیزی که نمیشود به آن عادت کرد!! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کم ان، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!

h.4by.ttl_1621007431

h.4by.ttl_1619551508

تشنج سلطان واسه تتو

تتلو چندی پیش در لایو یوتیوب اعلام کرد که قراره تازه سه تا تتو آرتیست همزمان روم تتو بزنن! دردناک ترین جاهای بدن! پشت ساق پا! پهلو از پشت و کمر!

میدونم ممکنه بدنم ری اکشن نشون بده! حتی امکان تشنج هست! امّا میخوام اینکارو انجام بدم! چون چیزی که نکشتت قویترت میکنه! من ویترین شما هستم و باید تا میتونم قویتر شم!

خودم میدونم کار دردناک و خطرناکیه! لازم نیست یاداوری کنید و انرژی منفی بدین! خواهشی که دارم اینه که فقط انرژی مثبت بدین و کار رو سخت تر نکنید!

amirtatalootattoo

نکته جالب تر اینه که تاریخ تولد تتلو در تاریخ جهانی مصادف است با روز صلح که به تتوی کبوتر هم به همین معنی می باشد.

h.4by.ttl_1639976083

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاکبرسر تتلو کارهاش

  • لوسی ارسالی در

    بهترییین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها