|

"لیندا کیانی" از اینستا به همه چی رسید؛ خانمی حالا نقش یکه تو همه جا!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی جزو بازیگرانی است که از بتر اینستاگرام و فضای مجازی برای رشد و معروف شدن بهترین اسفاده را کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیندا کیانی جزو بازیگران جذاب سینماست که این روزها طرفداران زیادی دارد. او که کار بازیگری را زیرنظر محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد و مدتی هم شاگرد حمید سمندریان بود سال 1386 با سریال ساعت شنی معرفی شد و حالا با گذشت 14 سال به یکی از پرکارترین بازیگران سینما و شبکه نمایش خانگی بدل شده است.

به گزارش «شایانیوز» لیندا کیانی همان طور که روی پرده نقره سینما بسیار پرکار است در فضای مجازی هم جزو پرکارترین هاست و تقریبا هر روزی در اینستاگرام پست یا عکس منتشر می کند. لیندا خانوم به تازگی عکسی از خود منتشر کرده که احتمالاً مربوط به فیلم نامه خوانی فیلم تازه امیر حسین ترابی است. البته عکس تازه خانوم کیانی با زاویه خاص و مثلاً هنری گرفته شده است.

linda kiani

lindakiani4_1642093772

همان طور که گفتیم لیندا در فضای مجازی هم بسیار فعال و پرکار است و اصلاً علاوه بر استعدا بازیگری و انتخاب های هوشمند یکی از دلایلی که اسم لیندا بر سر زبان ها افتاد و کارش گل کرد همین حضور فعال در اینستاگرام بود. لیندا در اینستاگرام خیلی هوشمندانه کار کرد. خانوم بازیگر در ابتدا به مانند بلاگرها عکس و تصاویری با حجاب کم و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت و فالوورهای لیندا را خیلی زود بالا برد.

linda kiani shayanews

او سپس نسبت به برخی مسائل و معضلات اجتماعی در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و حتی در سال های پایانی دولت دوازدهم نسبت به عملکرد شخص حسن روحانی هم در صفحه اینستاگرام خود انتقاداتی را مطرح کرد.

hassan rohani

hassan rohani

لیندا خانوم همان طور که گفتیم راه و رسم اینستاگرام را به خوبی بلد بود. او علاوه بر موارد فوق با کاربران و فالوورهایش هم تعامل خوبی داشت و هر از گاهی برای دنبال کنندگانش لایو می گذاشت و بی پرده با آن ها سخن می گفت. لیندا در لایوهایش با مخاطبان کاملاً صادق بود و خانوم بازیگر حتی آرایش هم نمی کرد و بی فیلتر خودِ خودش بود.

هوش سرشار لیندا حتی در پست های تبلیغاتی هم که می گذارد مشخص است. در ایامی که همه سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرام خیلی علنی تبلیغ می کنند و پول درمیاورند اما لیندا خانوم سعی کرد تا در این حوزه هم خیلی سنجیده و گزینش شده عمل کند. اولاً اینکه لیندا برای فالوورهایش احترام قائل است و هر چیزی را تبلیغ نمی کند و در ثانی نوع تبلیغاتی که لیندا در صفحه اینستاگرامش می گذارد کاملا طبیعی و واقعی است و شما تصور می کنید لیندا واقعا از این جنس و کالا خوشش آمده و فقط خواسته آن را با فالوورهایش به اشتراک بگذارد!

lindakiani

ine_ghadi

گفتگوهای جذاب لیندا خانوم کیانی!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانون درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود.

 لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

یا مثلا در یک گفتگوی دیگر لیندا خانوم اظهارنظر عجیبی درباره شادمهر عقیلی داشت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. لیندا خانوم گفت که امثال شادمهر عقیلی باعث شدند که موسیقی فعلی ایران حفظ شود و ما مدیون او و امثال او هستیم. یا مثلا وقتی که شهرام شب پره خواننده لس آنجلس نشین از علاقه اش برای بازگشت به ایران گفته بود. لیندا خانوم با انتشار این ویدیو در اینستاگرام خود نوشت: ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم... 

shahram shabpareh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اره خوبه....

  • ناشناس ارسالی در

    لیندا جون عشق منه از راه دور میبوسمش

  • صبا ارسالی در

    چقد اون عکسا ضایس فتو شاپه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها