|

سیسِ لاکچری "لیلا بلوکات" با تیپ زمستونی؛ خانومی سرده گردن باز و بلورتو بپوشون!

leila bloukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر معروف ایرانی می باشد که خیلی علاقه به استایل های مختلف با ژست های نه چندان ظریف دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیلا بلوکات بازیگر جذاب و معروف ایرانی می باشد که سال هاست در تلویزیون ایفیا نقش دارد اما در سینما خیلی کم پیدات. البته که مخاطب تلوییون اگر سریالی جذاب باشد بیشتر از سینماست و بازیگران هم بیشتر دیده میشن.

به گزارش«شایانیوز» لیلا بلوکات سن دار هستش اما هنوز مجرد مونده و ظاهرا قصد ازدواج هم نداره. اما خانم بازیگر تو زندگی مجردیش اونقدر خوش و مایه دار هست که اینجور که معلومه نیازی به شوهر نداره. وی در اینستاگرام تصاویر زیادی از خودش منتشر میکنه که همشونم با تیپ و استایل های مختلف و خفنه!

لیلا بلوکات تو صفحه شخصیش بیش از 2 میلیون دنبال کننده و 802 پست منتشر شده داره که با پوشش و تیپ های مختلفن که قطعا ست کردن اینهمه لباس هم گرون تموم میشه چه برسه به اینکه مارک پوش باشی! در ادامه عکس جدید لیلا خانوم رو مشاهده می کنید.

leilabolukat_1641322801

حالا از تیپ و استایل که بگذریم لیلا بلوکات خیلی هم علاقه مند به ژست و فیگورای محو افق و قیافه داره!

معمولا هم تمام عکسای خانم بازیگر با ارایش های کار شده و لباس های خاص و دوربین حرفه ای هستش که در ادامه ویدیویی هم مشاهده می کنید که این موضوع رو نشون میده و جدیدا پستش کرده!

لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلا می باشد و در کل دستش در کار خیر است و مشخص است که وضعیت مالی خوبی هم دارد.

اما خانم بازیگر متن های غمگینی در اینستاگرام خود می گذارد که اغلب برای کاربران هم جای سوال است که با وجود شرایط خوب به چه دلیل باز هم انقدر دپرس است و فاز غمگین دارد!

وی چند روز پیش هم با انتشار تصویری از خود نوشت: آقای حافظ!

مگه شما نگفتی:

دائما یکسان نباشد حال دوران

پس چی شد؟

leilabolukat_1638278146

اینهمه قرتی بازی واسه چیه؟!

اما چند وقتی میشه که خانم خانما دائما تو اتلیه و مطب جذاحی زیبایی و سالن های آرایشی عکس میزاره و ظارهرا لیلا بلوکات هم تو راه تلاش برای شاخ شدن و فالووره بیشتره! احتمالا در اینده ای نه چندان دور باید در انتظار دیدن تبلیغات خانم بازیگر هم باشیم.

لیلا بلوکات

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

bartarpix_1623037527_1

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

cinema__gram_1555867810_1

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است.

یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است.

در ادامه تصویر لیلا به همراه خواهرش را مشاهده می کنید که شباهت زیاد آن ها متعجب کننده است.

لیلا-بلوکات-و-خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها