|

زنِ "شاهرخ استخری" با آرایشی غلیظ و سرلُخت جلو همه؛ از دختراتم مایه میزاری!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که به مناسبت ولدش در سالن ارایشی میکاپی زیبا انجام داد و تبلیغی ریز و زیرپوستی هم انجام کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شاهرخ استخری بازیگر معروف و جذاب ایرانی است که البته به یکباره همراه با سحر قریشی به شهرت رسیدند. این دو بازیگر هر دو بازیگری را با سریال "دلنوازان" شروع کردند و با همان هم ره صد ساله را یک شبه رفتند، البته هر دوی آنها استعداد بازیگری را داشتند و همچنان هم طرفداران بسیاری دارند.

به گزارش«شایانیوز» اما آقا شاهرخ چند سالی میشود که با خانم سپیده بزمی پور ازدواج کرده اند. همسر او بزرگ شده بلژیک می باشد اما خب با این حال آقای بازیگر اوایل غیرتشان اجازه نمیداد همه خانومشونو ببینن و حتی تو برنامه تلویزیونی هم اینو گفته بودن که نمیخوان و نمیزارن عکس همسرشون جایی پخش بشه! اما همونطور که میدونید و می بینید این روزا اینستاگرام منبع درآمدی عالی و همچنین راهی برای ابراز وجود و نشون دادن سر و وضع و زندگی هاست.

سپیده بزمی پور

بنابراین سپیده بزمی پور هم این اجازه رو پیدا کرد و حتی حالا به بلاگری فعال تبدیل شده و از این راه کسب درآمد دارد. اما از این ها که بگذریم سپیده بزمی پور متولد دی ماه می باشد و تولدش بسیار نزدیک به کریسمس! به همین دلیل ظاهرا از کودکی به او بچه کریسمسی می گفتند.

وی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که کیکی کوچک در دست دارد اما خب چیزی که مهمه آرایشه خانم خانماست که در سالن آرایشی انجام داده شده و با تگ نام سالن تبلیغات صورت گرفته! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری: زنم جنبه نداشت!

اما خوبه که این وسط سری هم به لایو اقای بازیگر بزنیم. این هم ویدیویی از لایو شاهرخ استخری که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

و اما غیرتی بودن آقا شاهرخ قبل از این ماجراها

غیرت شاهرخ خان کجا رفت؟!

در حال حاضر سپیده بزمی پور بیش از 1 میلیون فالوور دارد و هرگونه عکسی هم از خود منترش می کند، حالا چرا؟ چون او یکی از بلاگر های فعال اینستا می باشد و برای تبلیغات فراوانی که قبول می کند باید خودش پُرو کند و به کاربران نشان دهد حالا هرچقدر کوتاه و تنگ و ناجور!

او روزانه معرفی های زیادی در پیجش دارد و بله آقای استخری هم به همن دلایل غیرتشان نم کشید و تغییر عقیده داده اند.

البته اینکه خانم بزمی پور بی حاشیه و خانم هستند شکی درش نیست اما اینکه آقای بازیگر برای درآمد چنین تغییر کند زیاد جالب نیست!

سپیده بزمی پور

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

shahrokh_estakhri_1637922303

نیلوفر استخری نیلوفر استخری

سپیده بزمی پور و نیلوفر استخری

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

شاهرخ استخری و پدرش

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد .

سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد .

خانم بزمی پور مترجم است و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نفس ارسالی در

    دوستون داااااااااارممم

  • . ارسالی در

    دوست داره اینجوری باشه
    شوهرشم مشکلی نداره ،به منو شما چه 🤷🏻‍♀️

  • ناشناس ارسالی در

    ،تاکی میخواهید داشته هاتون، روبه رخ دیگران بکشید، خجالت داره تواین اوضاع بداقتصادی

  • خدا ارسالی در

    در کل خانواده خیلی صمیمی هستن در کنار هم خوشبخت باشید همیشه الهی سپیده جانم و شاهرخ عزیزم

  • ناشناس ارسالی در

    تبلیغ خمیردندونه؟؟؟

  • عاباس ارسالی در

    آخه به شما چه ربطی داره
    طرف کارشو ول کرده اومده نشسته گیر میده به دیگران

  • ناشناس ارسالی در

    😶😶😶😶

  • شادی ارسالی در

    وااای چقد بی نمکی توو سپیده خانوم..خیلی مصنوعی میخندی...

  • هوف ب اسمم کار داری ارسالی در

    هرچی هس بهتر از اینکه تتلو و ریحانه پارسا ببینیم

  • ناشناس ارسالی در

    خب ب شماچه ملت فضول به شماچ ربطی داره خانواده ش دوست داره ازادباشه شماخودتون جم کنن سرتون توگریبان خودتون کنن

  • ناشناس ارسالی در

    درجواب اون بنده خدا که نوشته خانواده خوشبختی هستن باید بگم که شما با دو تا عکس فانتزی از کجا فهمیدی خوشبختن. برو ببین چندتا از اینها که با شوهرهای قبلیشون عکس اینجوری داشتن طلاق گرفتن؟ برو بچسب به خانواده خودت که لبخندش برات یه دنیا ارزش داره ، حتی اگه تو یه زیر زمین زندگی میکنی.

    • م ارسالی در

      ❤👌👏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها