|

زیرآب زنی نیوشا خانم برای شوهرِ شیلا و جواب دندون شکن خداداد؛ تتل بازم که هستی!

shila khodadad shayanews

شیلا خداد بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون که مدتی زیادی است کار جدیدی از او ندیده ایم با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شیلا خداد بازیگر معروف که با حضو در سریال مسافری از هند به شهرت رسید و البته بعد از آن خیلی پر کار نبود و بیشتر وقت خود را صرف همسر و فرزندانش کرده است.

به گزارش «شایانیوز» شیلا خداداد با 2 میلیون فالوور فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اما با این وجود بی حاشیه و آرام است. شیلا خداداد از بازیگران خوش پوش و جذاب ایرانی می باشد و از پست های اینستاگرامی اش مشخص است که علاقه زیادی هم به همسر و فرزندانش دارد. شیلا به تزگی و بعد از مدتها تصویری از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که خیلی آرایش هم ندارد و البته چهره اش هم بی حال است.

shilakhodadadvafarzinsarkarat_1640781070

شیلا خداد سال ها پیش با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرد. فرزین سرکارات جراح بینی شیلا خداداد بوده است و از همین طریق هم با هم آشنا شده و ازدواج کرده اند.

سامیار سرکارات پسرشان در 27 آبان ماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین هم در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

شیلا+خداداد

وقتی ساشا سبحانی قمارباز شیلا را تهدید کرد!

شیلا خداد چندی پیش از ساشا سبحانی به دلیل آقازاده بودن و استفاده از رانت انتقاد کرده بود که با واکنش تند ساشا مواجه شد و این آقازاده فاسد خانم خداداد را حتی تهدید هم کرد.

علاقه و ارادت شیلا خدادا به تتلو و داریوش!

شیلا خداداد در سال ۹۷ مهمان برنامه ری اکشن شبکه اینترنتی تی وی پلاس بود و در این گفتگو صحبت های جالبی مطرح کرد.

در بخشی از این گفتگو وقتی مجری از وی می پرسد بین محمدرضا گلزار و بهرام رادان کدام یک را ترجیح می دهد می گوید گلزار چون دوست همسرش است و شناختی از او دارد، اما وقتی مجری متذکر می شود منظور همکاری و همبازی شدن است می گوید فرقی نمی کند و دوست دارد با هر دوی این بازیگران کار کند.

مجری همچنین از شیلا خداداد می پرسد صدای کدام خواننده برایش آزاردهنده است که خداداد از جواب دادن طفره می رود اما می گوید صدا و موسیقی تتلو را خیلی دوست دارد و فکر می کند خیلی متفاوت می خواند و احساسش را کاملاً به شنونده منتقل می کند.

شیلا+خداداد

در جایی دیگر مجری از خداداد می پرسد وقتی می خواست به آمریکا سفر کند دوست داشت چه فرد مشهور و محبوبی را در آنجا ببیند که امکان دیدار با او در ایران وجود ندارد. شیلا خداداد می گوید علاقه و ارادت زیادی به داریوش خواننده ی مشهور دارد و خیلی دوست دارد او را از نزدیک ببیند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و فقط در کنسرت او حضور داشته است.

ماجرای دعوای نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد برسر شوهر شیلا!

گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

شیللا

بعد از این ماجراها پزشک جراح خانم ضیغمی هم وارد میدان شد و ویدیوی جدیدی از نتیجه عمل بینی دوم ایشان را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد. در این ویدیو بینی جدید نیوشا ضیغمی از تمامی زوایا دیده می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها