|

"ریحانه پارسا" گفت از کجا پول دربیارم؛ آها با فروش عکسای فانتزی خودم!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از کلی بیکاری ظاهرا قصد رفتن به راهی جدید رو داره که در نوع خود فانتزیه جالبیه و فقطم از خودش برمیاد چون روحیش شیطونه!

لینک کوتاه کپی شد
10

ریحانه پارسا چهره پر حاشیه و البته صد فاز ایرانی می باشد که روزی یکبار که هیچ روزی ده بار فاز عوض می کند و به قول خودش دچار صدگانگی شده. این دختر 23 ساله در بازیگری استعداد خوبی داشت و دارد اما ظاهرا قصد استفاده از آن را ندرد و راه بیراهه ای را انتخاب کرده است.

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا ابتدا به امید پارو کردن پول و عشق و حال از ایران رفت و مدتی هم با پویان مختاری به امید زدنه سایت شرط بندی "پارسا بت" رفت ولی دید نه خبری نیست و چیزی عایدش نمیشه، بعد از اون به دنبال موارد دیگری برای درامد بالا رفت و هر چند روز تصاویری از خود در کاری جدید منتشر کرد. حالا اینکه کاربران چقدر متعجب میشدند به کنار.

ریحانه پارسا

اما چند وقتیه که ریحانه خانم پارسا موهارو دوباره از ته زده و رنگ و شکلی جدید گرفته. یکبار با مردی سن بالا ویدیو می گذارد یکبار با پسری به نام اشکان مستی لاو تو لاو میشه بعدم میاد میگه پول ندارم و مجبور به فروش گوشی موبایلم هستم!

البته که ریحانه راه درستی رو انتخاب نکرده و اینطور که معلومه روحیه شیطون و نا آرومی هم داره و نمیتونه به سادگی زندگی کنه، اما خب ظاهرا جایگاه الانشم دوست نداره و انگار توش گیر کرده نه راه پس داره و نه راه پیش!

ریحانه پارسا

از اینا که بگذریم ریحانه پارسا به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که نامفهوم بود بعد اومد و تو استوریا کامل توضیح داد که پیجی کاری زده به نام "دیوا آرت" که البته دیوانه نوشته شده نه دیوا! در این پیج ریحانه پارسا با پوشش و گریم هایی جالب ژست هایی عجیب از خود تصاویری دیجیتالی ساخته و بر روی شاسی و قاب در هر ابعادی که بخواین عکسای خودشو تابلو و قاب میزنه و فقطم به صورت فیزیکی ارسال میکنه نه فایل عکساش!

البته که شاید از نظر من و شما کاری بیهوده و مسخره باشه اما خب فانتزیه جالبیه که ریحانه پارسا علاقه داشته تا اونو انجام بده و علاقه منداش هم ازش حمایت و خریداری می کنند. این تصاویر نسبت به ابعادشون قیمتای مختلفی دارن و ریحانه خانم از این طریق خواسته تا راه درامدی جدید و نو داشته باشه.در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده می کنید.

ریحانه پارسا

حال و هوای ناجور ریحانه 

ریحانه پارسا یا به قول خودش دیوا پارسا با امید گلشیفته شدن بار سفر بست و راهی ترکیه شد اما بعد از نتوانست در عرصه بین المللی به عنوان بازیگر حضور پیدا کند برای مدت کوتاهی وارد عرصه مدلینگ شد که در این حوزه هم توفیق چندانی کسب نکرد.

ریحانه این روزها شرایطی را روزگار می گذراند که هیچ چشم انداز روشنی برای خود متصور نیست و حتی در تامین مخارج روزمره زندگی اش هم با مشکل روبروست.

ریحانه پارسا

در واقع حتی این روزها که فصل سوم گشت ارشاد (آخرین حضور ریحانه پارسا در سینما ایران) هم روی پرده است هم نام ریحانه پارسا برای اهالی هنر هیچ جذابیتی ندارد و انگار نه انگار که همین دو سال پیش ریحانه جوان اول سینمای این مملکت بود! حالا نام ریحانه پارسا فقط برای رسانه های زرد و شبکه های اجتماعی خریدار دارد.

البته می توان به این گروه قماربازان ساکن ترکیه را هم اضافه کرد کسانی که از ریحانه پارسا در بدو ورود به ترکیه حسابی سوء استفاده کردند و تا توانستند با نام او فالوور گرفتند و بعد از اینکه به قول معروف خرشان از پل گذشت ریحانه را تک و تنها در ترکیه رها کردند.

ریحانه پارسا

ریحانه خانم مقیم کشور فیلمای ناجور شد!

ریحانه پارسا به تازگی پیجش رو با یه پست جدید به روز کرد و برعکس همیشه که فاز پست هاش منفی و ناامید کننده بود این بار خیلی خوشحال بود.

او با انتشار عکس زیر به هواداراش خبر داد که بالاخره بعد از 2 سال تونست اقامت دائم ترکیه رو بگیره و دیگه با خیال راحت میتونه فعالیت های بازیگریشُ شروع کنه. اون از همه هواداراش که تو این مدت سخت مثل یه خانواده کنارش بودند و براش انرژی مثبت فرستادن تشکر کرد. 

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    روانیه

  • حنا ارسالی در

    روانیه عقده ای تو عقده داشتی بیای تو ایران بازیگر چادری شی بعد برا مشهور شدنت بری عریان شی اشغال عوضی عقدهههههه ای عقده ها تو با عریانی خالی کن بروووووو

  • محمدی ارسالی در

    کثافت من این همه گریه کردم برای سریال پدر الانم برای پول دست به هر کاری میزنی قندر

  • ناشناس ارسالی در

    هر چیزی که گفته های شمارو تایید کنه خوب هر کی برعکس باشه بده،بخاطر این دیدگاها این کشورو به این روز انداختید

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخخ شبیه بچگی یوزارسیفه یکی از عکساش😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    باعث سرافکندگی ایرانیان با غیرت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها