|

وقتی "خانم بازیگر" هم اینورو داره هم اونور؛ تاج و چشمون سیاهت چه دلی میبره!

sogol tahmasebi shayanews

سوگل طهماسبی به مناسبت شب یلدا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در عین جذاب بودن پوشش مناسب و قابل احترامی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سوگل طهماسبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که همین چندی پیش او را ایفای نقش در سریال گاندو به یاد داریم به مناسبت شب یلدا تصاویر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» سوگل جزو بازیگرانی است که همواره در انتخاب نوع پوشش خود بسیار حساس و دقیق است و به حفظ حجاب هم بسیار پایبند است که بسیار قابل تقدیر است.

تصاویری هم که خانوم طهماسبی برای شب یلدا ثبت کرده به احترام ایام فاطمیه لباس مشکی به تن کرده و چادر هم به سر دارد که این ها همه نشان از ارادت خانم بازیگر به حضرت فاطمه است.

campec.ir_1640121801_2

campec.ir_1640121801_3

campec.ir_1640121801_4

campec.ir_1640121801_5

پوشش ساده و قابل احترام سوگل خانم مورد توجه کاربران هم قرار گرفت و بسیاری از کاربران در زیر پست اینستاگرامی خانم طهماسبی او را ستایش کردند.

سوگول خانوم و لباس عروسی که با تاخیر یک ساله به تن کرد!

سوگل حدود یک سال پیش با انتشار تصاویری از ازدواج خود خبر داد اما یک سال طول کشید تا لباس عروس بپوشد! ماجرا از این قرار بود که سوگول دوستی صمیمی به نام راضیه دارد و خودش نقل می کند: چند ماه پیش با راضیه حرف می زدیم که صحبت از عروسی و لباس عروس شد.....

پرسید؛ سوگل دوست نداشتی لباس عروس بپوشی یا نشد؟ 

گفتم: به نظرم ۹۰ درصد از دخترا عاشق لباس عروس هستن منم یکی از اونا ولی نشد ،بعدم با آقای همسر تصمیم گرفتیم زندگی مشترک رو شروع کنیم (ولی بعد یه جشن خانوادگی بگیریم )که کرونا جان تشریف اوردن و دیگه نشد 

راضیه لبخند زد و به یه بهانه ای اندازه های من رو گرفت....

۲ماه پیش چند روز قبل از اولین سالگرد ازدواجمون یه جعبه زیبا اومد در خونمون (از طرف راضیه) که این لباس جذاب و بی نظیر توی جعبه بود، من هم تصمیم گرفتم به رسم یادگار چند تا عکس با این لباس زیبا بندازم.

sogoltahmasbii_1611944110_1

sogoltahmasbii_1611944110_2

افشاگری سوگل طهماسبی درباره روابط نامشروع در سینما

سوگل طهماسبی چندی پیش از ارتباط های نامشروع عوامل فیلم ها با بازیگران زن پرده برداشت و گلایه خود را رسانه ای کرده بود. صحبت هایی که پیش از این تعداد زیادی از بازیگران نظیر مرجانه گلچین و سحر زکریا هم به نوعی عنوان کرده بودند.

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در یک خانواده شش نفره در اهواز به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرانش ساغر و سحر و برادرش سینا است.

طبق گفته سوگل طهماسبی پدرش که اکنون به رحمت خدا رفته بسیار اهل هنر و استاد نقاشی مینیاتور بوده و خودش می گوید هر جمعه در کنار پدر به نقاشی مینیاتور کشیدن مشغول بودیم.

مادرش خانه دار است اما او هم بسیار هنردوست بوده و برای علاقه سوگل به تئاتر و بازیگری و هنرمند شدن دخترش بسیار زحمت کشیده.

او فعالیتش در تئاتر را از ۸ سالگی شروع کرد و در سن ۱۴ سالگی توانست برنده جایزه جشنوارهٔ تئاتر استان خوزستان شود. در همین جشنواره با مورد توجه کیانوش عیاری که داور جشنواره بود قرار گرفت و این کارگردان بزرگ از او برای بازی در سریال روزگار قریب دعوت کرد.

سوگل طهماسبی پس از دعوت کیانوش عیاری در حالی که ۱۶ ساله بود به تهران مهاجرت کرد و پس از این سریال هم خیلی زود در سریال یوسف پیامبر مشغول بازی بود.

سوگل طهماسبی پس از گرفتن مدرک فوق دیپلم گرافیک در رشته تدوین هم شروع به درس خواندن کرد اما از آن انصراف داد.

سریالی که باعث دیده شدن بازی سوگل طهماسبی و شهرت او شد سریال فاصله ها بود و پس از آن هم با سریال های تلویزیونی دیگر توانست نام خودش را سر زبان ها بیاندازد. سریال هایی مانند کیمیا ، برادر و این اواخر هم سریال پر حاشیه گاندو!

sogoltahmasbii_1564264089_1

sogoltahmasbii_1549118444_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ❤️❤️

  • ف ارسالی در

    سلام و آفرین و مرحبا به اتقاد ات استوارت سوگل خانم حجابت رو هم دوست دارم مخصوصا لباسهای بلندی رو که می پوشی بر خلاف بعضی از بازیگر ای بی حجاب یا بد حجاب تو از اونا سر تری همین جور باحجاب وبا اصالت بمان 😘❤🌹

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین بر این بازیگر با حجاب موقر زیبا و با جنبه خوشبخت باشی عزیزم

  • Parsa ارسالی در

    درود بر شرفت..... متین و بی حاشیه

  • مشکات ارسالی در

    وای من عاشق این حجب و حیا و محجوبی خانم طهماسبی هستم....
    خانم طهماسبی بمونی برامون،🤩🤩🤩🤩

  • خانم احمدی ارسالی در

    خیلی دوستت دارم. دعامیکنم برات همیشه موفق موفق تر باشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی