|

دلبری "لیلا بلوکات" با موهای باز و افشون؛ خانوم خانوما چه آبجی خفن و نازی هم داره!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر خوش چهره، جذاب و البته خیر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش تصویری و ویدیویی جالب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیلا بلوکات بازیگر معروف و با حال ایرانی است که البته فاز خاصی در زندگی اش دارد. اگر از دنبال کنندگان او در فضای مجازی باشید متوجه شده اید که او گاهی بسیار پر انرژی و اکتیو است گاهی هم دپرس و مایوس، و این تغییر فاز 180 درجه ایست!

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات هنرمندی اهل فخر فروشی است که علاقه زیادی هم به انتشار عکس های پر زرق و برق و استایل های مختلف دارد. البته خانم بازیگر دست به خیرش هم خوب است و حتی موسس خیریه مهر لیلا نیز هست.

بلوکات که با بازی در سریال محبوب «یوسف پیامبر» به شهرت رسید از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام می باشد که بیش از 2 میلیون فالوور دارد و راه به راه پست و استوری با استایل های مختلف می گذارد. البته خانوم بازیگر قبلا بیشتر پست های مفهمی و با فاز دپرس می گذاشت اما به تازگی تغییر فاز داده و دم به دقیقه از تو آرایشگاه ها و سالن و مطب های زیبایی عکس و استوری منتشر می کند.

looxtarin_1_1637742517

البته سوای بر سالن های آرایش و زیبایی لیلا خانوم بلوکات این روزها به تماشای کارهای نمایشی مختلف هم می رود به نوعی پای ثابت اکران های خصوصی و نمایش های تئاتر است.

leilabolukat_2729904074377755076_532473594

leilabolukat_2729903069825080002_532473594

لیلا بلوکات در نمایش بانوی محبوب من

leilabolukat_1639138142لیلا بلوکات در اکران فیلم کوتاه بنفش

تیپ و قیافه ای هم که لیلا بلوکات در این مراسم ها می زند جزو سوژه های جذاب در شبکه های اجتماعی است. او علاقه دارد اغلب تیپ هایش نکته دار باشد و قسمتی از اندامش خودنمایی کند. لیلا خانوم وضع مالی خوبی هم دارد و استایل های شیک مختلفی میزند و سعی می کند تیپ هایی که می زنه ست باشه.

leilabolukat_1616595497

leilabolukat_1621787275

leilabolukat_1613203564

لیلا به تازگی یک استوری در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که با موهای باز تو ماشین از خودش سلفی گرفته و البته یک جمله زیبا در ستایش مقام مادر هم روی عکس نوشت. 

لیلا+بلوکات

پست آخر لیلا بلوکات هم دیدنی است. خانم بازیگر قطعه ای از آهنگ ماه مو عرفان طهماسبی را روی ویدیوی از خود منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

وقتی خواهر لیلا بلوکات از خودش بلوکات تره!

لیلا بلوکات چندی پیش در یک گفتگوی اعلام کرده بود که عاشق خانواده اش است. وی دو خواهر به نام های میترا و نوشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم

و ممنونم از همه همراهان در این سفر که از هر جایی خودشونو رسوندن به این مراسم که به علت همسر محترم خواهرم که ایرانی نیستن در ایتالیا برگزار شد و جای بسیاری از عزیزان و اقوام خالی بود.

whatsapp image 2020-02-23 at 16_10_39

mitrabolukat_1620053749_1mitrabolukat_1618754665

لیلا بلوکات در آستانه 40 سالگی چرا مجرد است؟

لیلا بلوکات مدتی پیش در یک مصاحبه نسبت به اطرافیانش ابراز ناراحتی کرده بود. وی می گوید از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

leilabolukat_1612634475_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من فدای خانوم بلوکات بشم خیلی دوستون دارم

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بده بازیگراانقدبی حجاب وبی بندوبارباشن آخه مسلمانی کجارفته؟

  • ف ارسالی در

    کمند امیر سلیمانی ..خودش خوشگل واقعی بود و هست ..با آرایش نازتر میشه ..خیلی جذابه با اون طرز نگاه و‌چشمای مشکی و لبهای بامزش 😘💋❤

  • علیرضا ارسالی در

    میشه بگه عینکهاشو از کجا میخره

  • هلن ارسالی در

    سلام خسته نباشید
    خیلی مطالب عالی و تصاویر سایتتون کامل هستش
    اما تیتر و یا عناوین خوب نیست
    مرسی از شما

  • محمد باقر ارسالی در

    سلام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها