|

"گوهر خانوم خیراندیش" در پشت صحنه با حوله حموم؛ زیادی تو نقش فرو رفتن!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است که اینبار ویدیویی از پشت صحنه فیلمش منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
9

گوهر خیراندیش بازیگر سابقه دار و البته محبوب ایرانی است که این روز ها حواشی زیادی را به دنبال خود راه انداخته. وی مدتی می شود که مدام در حال رفت و آمد به خارج از کشور است که نوع پوشش و کشف حجاب خانم بازیگر بسیار مورد توجه و البته انتقاد کاربران قرار گرفت.

به گزارش«شایانیوز» گوهر خیراندیش را خیلی ها دوست دارند زیرا هنرمندی بانمک و پر انرژی است. اما نکته جالب اینجاست که تقریبا تنها بازیگریه که کشف حجاب کامل کرد اما همچنان ممنوع الکار نشده و بازی می کند. در ادامه عکس و فیلم خانم بازیگر را در پشت صحنه فیلم «فصل قاصدک» مشاهده می کنید که در امریکا ساخته شده است.

گوهر خیراندیش

گوهر خانم چرا بی حجاب؟

دلیل انتشار تصاویر بی حجاب گوهر خیراندیش و خانواده اش این است که او سالهاست در آمریکا زندگی می کند و بین ایران و آمریکا در تردد است و خانواده اش که در آریمکا هستند قطعا حجاب خاصی را رعایت نمی کنند و همین می شود که تصاویر حاشیه سازی از خانم گوهر خیراندیش منتشر می شود و بعضی از آنها هم جنجالی شده است.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در یک مصاحبه تلویزیونی درباره هنر رقص صحبت هایی کرد و علاقه اش را نسبت به رقصیدن بیان کرد. صحبت های گوهر خیراندیش درباره موسیقی و هنر رقص در خانواده اش با نگرانی همراه بود و مرتب تاکید می کرد همه اینها برای آن موقع ها بود نه الان! گوهر خیراندیش  مدعی شد که رقص ایرانی و عربی و هندی را به خوبی بلد بوده و علاقه وافری داشته است.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از رقص چه گفت؟

در این ویدیو گوهر خیراندیش چندین بار تاکید می کند که این صحبت ها مربوط به گذشته است و حالا نیست (به شوخی که مثلا ممکن است ممنوع الکار شود).

برنامه فریدون جیرانی که برای فیلیمو ساخته می شود به دلیل جنجالی بودن و بی پرده بودن با مهمانان بینندگان زیادی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عالی بود آفرین به خانم خیراندیش عزیز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها