|

"گوهر خانم" خنده خنده همه چی گفت؛ "عروسی دخترم بود دوست داشتم برقصم"

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر دوست داشتنی ایرانی که به تازگی در جشن حافظ با شوخی و خنده درمورد رقصی که در عروسی دخترش کرد حرف های جنجالی زد.

لینک کوتاه کپی شد
4

گوهر خیر اندیش از هنرمندان پیشکسوت و با استعدا ایرانی است که اغلب هم نقش های طنز و بامزه از او دیده ایم. وی از جوانی در سینما و تلویزیون حضور داشته و همچنان هم با وجود سن بالا بسیار پر انرژی و بانمک بازی می کند.

به گزارش«شایانیوز» گوهر خانم خیراندیش مدتی می شود که خیلی اهل حاشیه شده و آن هم به دلیل حرکات جدیدی است که از او می بینیم. خانم خانما در چند ماه اخیر دائما در حال رفت و آمد به آمریکا است زیرا سال هاست که خانواده اش در آن جا زندگی می کنند اما موضوعی که توجه ها را به خود جلب کرد نوع پوشش او می باشد که یک بار با لباس مجلسی دیده شده یک بار کاملا بی حجاب یک بار هم در تولد ابی!

حالا با وجود همه این ها همچنان بازی می کند و ممنوع التصویر نشده تا اینکه به تازگی در جشنواره حافظ با شوخی و خنده حرف های دلش را زد. او در این مراسم چند دقیقه ای پخش زنده را به وقفه انداخت و گفت: ظاهرا در عوسی دخترم رقصیدم نباید می رقصیدم و شادی می کردم من معذرت می خوام!

گوهر خیراندیش

گوهر خانم چرا بی حجاب؟

دلیل انتشار تصاویر بی حجاب گوهر خیراندیش و خانواده اش این است که او سالهاست در آمریکا زندگی می کند و بین ایران و آمریکا در تردد است. قطعا حجاب خاصی را رعایت نمی کنند و همین می شود که تصاویر حاشیه سازی از خانم گوهر خیراندیش منتشر می شود و بعضی از آنها هم جنجالی شده است.

گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش:

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

در ادامه ویدیویی که گوهر خیراندیش به تازگی همراه با خواهرش منتشر کرده را مشاهده می کنید.

کپشن: سلام عزیزانم شبتان خوش ...

سالهاست که به مازندران میروم و هیچوقت فرصت نکرده ام به کنار دریا بروم در راه برگشت از شوهر خواهرم خواهش کردم‌به کنار دریا برویم و از من وخواهرم فیلمی کوتاه بگیرد . میخواهیم ادای آدمهای خوشحال و خوشبخت را دربیاوریم انگار که هیج غصه ای نداریم نه بیماری ، نه گرانی بیدادمیکند‌، نه بچه هایمان ناامیدو بیکارند، نه مردم عزیز ‌و‌همکارانمان‌ بخاطر بی کفایتی با بیماری کرونا از دست داده ایم ونه ...

پ.ن: با اینکه آدم بی دست و پایی نیستم سر فیلمبرداری تا دلتان بخواهد آسیب دیده ام وبارها خواهر مهربانم « مریم بانو » همیشه از منِ آسیب دیده مراقبت و پرستاری کرده است . از همین جا هزار بار صورت و دستان پر از مهر ش را میبوسم خدا اورا برای من و خانواده حفظ کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها