|

"آزاده گَنگ پوش" یهو چه عوض شد؛ خانومانه تیپ زدی حالا چرا انقدر شلخته؟!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر معروف ایرانی است که بیشتر مواقع استایلی هایی گَنگ میزند اما اینبار با تیپ خانومانه اما کوتاه حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد
7

آزاه صمدی بازیگر معروف و باحال ایرانی است که در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته است. وی در کل اخلاق و سبک متفاوتی دارد که به دلیل چهره و استایلش کمی خشن طور شده!

به گزارش«شایانیوز» همین چند روز پیش بود که حضور آزاده صمدی در جشن حافظ سوژه شبکه های اجتماعی شد. آزاده خانم به عنوان کاندید بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در جشنواره حافظ حضور داشت به خاطر نوع پوشش و استایل خاص اش در این مراسم مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

اما آزاده صمدی تیپ های خانمانه هم دارد که باز هم به دلیل چهره اش ظریف نشده اما جذاب است. البته اینکه چنن تیپ های جنگی به هر کسی نمیاد و برعکی به آزاده صمدی میاد از مواریه که مورد علاقه خاص پسند هاست. در ادامه استال خانم بازیگر را با مانتوی بلند و شلواری کوتاه در اکران مردمی فیلم "اسرافیل" مشاهده می کنید که مثل همیشه نامتعارف بودن لباس هنرمندی مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

stylebazigaran_1639477528_9

stylebazigaran_1639477528_4

stylebazigaran_1639477528_1

جنجال مجری شدن خانم بازیگر برای جام جهانی!

آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش را داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها، حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید.

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته است حضور خانم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

azadehsamadi__1610125269

رویای زیستن به جای دیگران

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

از دانشگاه تا کلاس بازیگری

سال 1379 ازدر 22 سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد از دستیاری تئاتر شروع کرد سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

azadehsamadi__1560708919

علاقه خانم بازیگر به عکاسی

اهل تماشای عکس و نقاشی هستم ، گاهی به نمایشگاه‌‌ ها و گالری‌‌ ها سر می‌ زنم و در اینترنت هم خیلی جستجو می‌ کنم . دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌ کنم.

azadehsamadi__1541490421

ازدواج تا طلاق

آزاده صمدی اولین بار در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1385 زمانی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند.

این زوج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال 92 از هم جدا شدند ، این دو صاحب هیچ فرزندی نبودند و دختردار بودنشان شایعه است.

Untitled

آشپزی

روی آشپزی ام ادعا دارم و شک نکنید که آشپزی ‌ام حرف ندارد ، بهترین غذای شمالی در عمرتون را من می ‌توانم بپزم.

وسواس کاری

در انتخاب هایم دقت می کنم و وسواس در این زمینه دارم برای همین می توانم از تمام آثاری که در کارنامه کاری ام ثبت شده دفاع کنم و دوستشان داشته باشم.

azadehsamadi__1442847987

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • R ارسالی در

    خودش رو دوست دارم ولی تیپش رونه

  • مجتبی رضایی ارسالی در

    باسلام
    بازیگران عزیز هم وطن اینجا ایران ماست. ماله هممون مراقب باشین که رفتارهای شما روی نسلهای بعد تاثیر میزاره. گاهی در خلوتهای خودتون به شهدا هم فکر کنید ممنونم از همتون

  • ناشناس ارسالی در

    آزاده عزیزوهنرمند. 🌹🌹 حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام نگهداروپشتیبانت🙏🕊️🙏🌄💚💚💚💚💚🇮🇷😷

  • غریبه ارسالی در

    خدای من چرا دنیا اینقدر پست شده یعنی این آدما هستن که پستش کردن ....دیگه نمیشه تحمل کرد.شهدا واقعا شرمنده این😞😞

  • ناشناس ارسالی در

    چی به سر بازیگرای ما آمده؟ خدایا ...چرا اینا فکر نمیکنن الگوی یکسری دختر معصوم میشن
    قطعا زمانی وجود داره که نزد خدا باید پاسخگوی رفتارتون بشید

  • ناشناس ارسالی در

    میشه تو زندگی مردم دخالت نکنید

  • حمید ارسالی در

    با سلام و عرض ادب..... امیدوارم این افراط و تفریط ها یه روزی تو مملکت ما تموم بشه... بخدا این طور تیپ زدنا افراط محضه... کمی تعقل باید.......

  • امان ارسالی در

    به نظر من زنان کشورهای غربی و اروپایی خیلی بهتر و سر وسنگین تر از زنان جمهوری اسلامی لباس می پوشند انها فقط روسری استفاده نمی کنند وگرنه مابقی پوشش شان خیلی با وقار تر سنگین تر است انها فهمیدند فرهنگ لباس پوشیدن یک زن چگونه باید باشد و زنانشان مثل زنان کشور ما عقده ای بار نیامدند هم اکنون بیشترین ارایش ها و لوازم ارایشی در کشور ما انجام می شود که نه تنها باعث زیبای نمی شود بلکه باعث جلف نشان دادن و یک نوع خود نمایی و در اینده هم باعث هزاران بیماری پوست می شود __ یه سوال این ارایش ها برای چیست؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها