|

تیپ جنگی و گَنگ "آزاده صمدی" تو حافظ؛ یکم ظرافت زنونه خرج کنی بد نیست!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر معروف ایرانی است که به عنوان بهترین بازیگر زن درام در جشنواره حافظ با استایلی گنگ و خفن ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

آزاده صمدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که با بازی و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد اما کمی خشن و جنگی است. البته هر کسی سبک و علاقه خودش را دارد. 

به گزارش«شایانیوز» آزاده صمدی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد اما عموما هنرمندی آرام و بی حاشیه است. وی به تازگی به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در جشنواره حافظ حضور داشت اما تیپ این بازیگر زن سوژه عکاسان قرار گرفت که البته در نوع خود جذاب بود.

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی می باشد که بعد از طلاق همچنان مجرد مانده اما هومن سیدی ازدواج کرد و حتی یک فرزند دختر هم دارد.

هومن سیدی اوایل تنها بازیگر بود اما حالا تبدیل به کارگردان و نویسنده خفنی شده است که کارهایی قوی مثل «قورباغه» و «مغز های کوچک زنگ زده» را ارائه داده است.

هومن سیدی

علت طلاق و جدایی آزاده صمدی از هومن سیدی

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

بیوگرافی آزاده صمدی:

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد. اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها