|

"آزاده صمدی" با ژستی زمخت و نه چندان دلبرانه؛ رسوایی دیالوگ‌های عجیب!

آزاده صمدی تصاویری را از خود با ژست مدلینیگی و حجابی نه چندان مناسب در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

آزاده صمدی بازیگر شناخته شده و معروف سینما که بازی ها و استایل خاص اش در بین جوانان بسیار پرطرفدار است با انتشار تصاویری جدید صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

البته آزاده صمدی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد اما عموما هنرمندی آرام و بی حاشیه است. وی عکسی جدید از خود با ژستی آتلیه ای و خاص منتشر کرد که البته لباس این بازیگر زیبایی عکسش را دوچندان کرد.

azadehsamadi__1635838510

azadehsamadi__1627852140_1

azadehsamadi__1631268064

آزاده خانم صمدی هم به مانند بسیاری از بازیگر چندان به حجابش پایبند نیست و این موضوع را می توان از تصاویر و عکس هایی که منتشر می کند فهمید. 

علت طلاق و جدایی آزاده صمدی از هومن سیدی

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

دیالوگ‌ های جنسی و 18+ نوید محمدزاده و آزاده صمدی

چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها