|

جشن تولد خاصِ "یکتا ناصر" برای تک دخترش تو آسمون؛ بابا پر مشغله های لاکچری!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر و منوچهر هادی به دلیل مشغله کاری که بری سریال نیسان آبی داشتند تولد 5 سالگی سوفیا دخترشان را در هواپیما گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
4

یکتا ناصر بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی که به اعتقاد بسیاری از مخاطبان و حتی همکارانش بخت و اقبال یارش بود که با منوچهر هادی ازدواج کرد و این امکان برایش فراهم شد تا در مجموعه های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی همسرش حضور پیدا کند با انتشار یک عکس صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر در مجموع بازیگری کم حاشیه است که بیشترین حرف و حدیثی که پشت سر دارد همین شوهر کارگران بودنش است. وی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما حداقل همانند هنرمندانی چون بهاره رهنما دائم در حال تبلیغات و خسته کردن مخاطب نیست. 

از این ها که بگذریم یکتا خانم باز هم طبق معمول در سریالی که همسرش ساخته حضور دارد. اما از آنجایی که دو کار قبلی آقای کارگردان چنگی به دل نمیزد مخاطبین دل خوشی از آنها نداشتند اما ظاهرا سریال "نیسان آبی" جذاب است و طرفدار دارد. یکتا ناصر به تازگی تصویری از تولد دخترشون سوفیا منتشر کرد که در هواپیما هستند و به دلیل سفر کاری که برای نیسان آبی داشتند سرشون شلوغ بود و تولد 5 سالگی خانوم کوچولو رو تو آسمون گرفتند.

یکتا ناصر

خانم بازیگر در کپشن پستش نوشت:

 این هم تولد پنج سالگی سوفیا که بدلیل سفر کاری برای سریال نیسان آبی دقیقا در روزتولد دخترم به ناچار توی هواپیما برگزار شدو عکسی به یادگار گرفتیم

با آرزوی حال و دلی خوش برای تمامی کودکان

یکتا ناصر

اما آقای کارگردان یعنی منوچهر هادی هم عکسی سه نفره با یکتا و سوفیا منتشر کرد و کپشنی بانمک نوشت که این هم در نوع خود قشنگ بود. وی در کپشن تصویر پایین نوشت:

گوشگله پیدر

پنج ساله شده.

تولدت مبارک پیدر

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در دبیرستان رشته تجربی گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت شانس به یاری اش آمده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد.

یکتا در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد. در ادامه عکس هشت سالگی یکتا ناصر را مشاهده می کنید که چقدر سوفیا به او شباهت دارد.

یکتا ناصر

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

سلفی منوچهر هادی با خانواده پرجمعیتش
سلفی منوچهر هادی با خانواده پرجمعیتش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ازادی وعشق وحال فقط برا بازیگرا شد تو ایران انگار ی تیکه جداتو بهشتن انگار نه ایران.

  • فاطمه ارسالی در

    عالی هستین میشه مهمون خندوانه

  • ناشناس ارسالی در

    خانم یکتا خیلی مهربونه دختر گلس هم مثه مامانش خانومه

  • مانیا ارسالی در

    تولدت مبارک عزیزم
    دخمل با نمک

  • z ارسالی در

    ب ما چه

  • س ق ارسالی در

    سلام دختر من هم ۵ سالشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی