|

"نفیسه روشن" تو ماشین سانروف دارش روسری برداشت؛ لاکچری بازی تکمیلهِ دیگه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر شناخته شده ایرانی است که تصویری از خود با مادرش در ماشین و البته بدون روسری منتشر کرد و باز انتقاد کاربران سمتش روانه شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که این روزها بسیار کم کار شده اما در عوض یک اینستاگرامی پر کار است و مدام از احوالات خود چه خوب چه بد پست و استوری منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن از تصاویری که همراه با خانواده اش منتشر می کند معلوم است که خیلی اهل خانواده می باشد و مدام قربون صدقه برادر های خلبانش می رود. اما خانم بازیگر مدتی بود که خبر طلاقش پخش شد اما ظاهرا نتوانست تنها بماند و دوباره و خیلی سریع عاشق شد، آن هم کجا؟ در راه کربلا!

نفیسه روشن کلا عادت داره که موضوعی از زندگی شخصیش تو فضای مجازی بگه و کاربران رو بین زمین و هوا و کنجکاو نگه داره و بعد از کلی قضاوت بیاد و از فالوورا شاکی بشه و حرفای ناجور بزنه! خانم بازیگر انقدر این حرکت رو زده که دیگه از چشم خیلی از مخاطبین افتاده. نفیسه روشن به تازگی تصویری همراه با مادرش در ماشین سانروف دارشان منتشر کرد که این تصویرش هم با نظرات نه چندان خوب همراه شد. البته توهین به هرچیزی هم عملی درست نیست!

البته مورد دگری هم که در نظرات بیان شد این بود که نفیسه خانم از کربلا برگشت روسریو برداشته با کلاه میر بیرون!

نفیسه روشن

نفیسه خانم خوبی ام داره؟!

اما از خوبی های نفیسه روشن در میان خانم های بازیگر این است که علاقه زیاد به میکاپ و عکاسی با دوربین حرفه ای دارد اما حاقل راه به راه عکس هایش را با فیلتر های پلنگ اینستا تغییر نمی دهد و از چهره های نچرال جامعه خانم های بازیگر نیز هست.

نفیسه روشن

خانم های بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

اما نفیسه روشن یک علاقه بسیار خوب هم دارد و آن این است که خیلی دوستدار حیوانات می باشد و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند. ر ادامه استوری جدد او را مشاهده م کنید و بعد هم ویدیویی که پست کرده است.

نفیسه روشن

فحاشی نفیسه خانم به فالوور ها

نفیسه روشن آن طور که باید روی اعصاب خود کنترل ندارد و گاهی حرف هایی ناجور به کاربران میزند و حتی فحاشی می کند( البته درست است که برخی از کاربران حرف های بسیار زشتی به سلبریتی ها می زنند اما هنرمندانی هم هستند که این قضیه را جوری دیگر مدیریت می کنند).

خانم بازیگر امسال جنجال های زیادی داشت که هم باعث خبرسازی شد و هم تنش هایی نیز برای خود داشت که البته مقصر همه شان هم خودش است.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نظرپورقندعلی. ارسالی در

    خوش باشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها