|

آگهی جدید "صبا راد" اینستارو ترکوند؛ خانوم با آقاشون مَستر کلاس گذاشتن!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق تلویزیون و اینفلوئنسر امروزی است که حالا دیگه مستر کلاسم برای فن بیان گذاشته و سرش بیش از پیش شلوغ خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری سابق و دوست داشتنی برنامه "به خانه برمیگردیم" می باشد که دیگر از آن فضا بسیار دور شده اما در اینستاگرام به جاش بسیار فعال و البته سخن ور است. وی همچنان طرفداران خود را دارد ولی با تبلیغات فراوانی که منتشر می کند منتقدین زیادی را هم برای خود دست و پا کرده.

به گزارش«شایانیوز» البته کابرانی که از این خانم انتقاد دارند تا حدودی هم حق دارند چون صبا خانم دیگر آن مجری سابق نیست و طعم درامد اینستایی خیلی زیر زبانش خوش آمده به همین دلیل دیگر به یک بلاگر تمام عیار تبدیل شده و با نشان دادن سر و وضع لاکچری اش جذب فالوور می کند و دل خیلی ها را هم آب!

البته قسمتی از شاخ شدن این گونه اشخاص هم تقصیر خود کاربران است که هم از فلان شخص خوششان نمیاد و هم دنبال کننده اش هستند. خب طرف هم با همین روش فالوور هایش میلیونی می شود و در نتیجه پول هنگفتی هم به جیب می زند. حال از این ها که بگذریم صبا راد در گذشته مجری با سابقه و کاربلدی بود، به همین دلیل الان نمی تواند زندگی معمولی اشته باش و دوست دارد در جایی حرف بزند حالا کجا بهتر از اینستا؟ هم صبح تا شب حرف میزنه هم درآمد داره. 

صبا راد

اما صبا راد به تازگی پستی منتشر کرد که در آن خودش با یه تیپ خفن و کوتاه حضور داره و همسرش مانی رهنما و بابک صحرایی ترانه سرا هم می باشند و قرار ات که مستر کلاسی برای علاقه مندان بگذارند.

در این کلاس ها آموزش خوانندگی، ترانه سرایی و فن بیان است که هر کدام یکی را بر عهده دارند. اما اینکه این سه عزیز بر چه اساسی خود را در جایگاه آموزش دانسته اند کسی نمیداند! 

صبا راد

حواشی صبا راد در اینستاگرام

صبا راد برای کسب فالوور دست به هر کاری می کند اما انگار به بی راهه رفته، خانم مجری که مدتی تلاش کرد تا با استفاده از شهرت شوهرش آقا مانی رهنما فالوور بدست آورد و هر از گاهی با انتشار ویدیوهایی خصوصی و خواندن ترانه های لس آنجلسی در اینستاگرام خبرساز می شد اما کم کم که دید این فضا نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه ممکن است برای شوهرش هم دردسر ساز شود بی خیال مانی شد و خود به تنهایی در راستای شاخ اینستاگرام شدن اهتمام ورزید.

صبا راد

او حالا راه و روش نگه داشتن خانم های ایرانی را در پیجش به خوب یاد گرفته و با انتشار عکس و فیلم های خوش آب و رنگ از خود و روزمرگی اش به بیش از 700 هزار دنبال کننده رسیده. صبا راد همانند همه بلاگر ها عاشق شوهرش است و زندگی بسیار عالی را نشان می دهد بون ان که این را در نظر بگیرد شاید خیلی از کاربرانش توان مالی خوبی را نداشته و حسرتی به دلشان بنشیند. گاهی هم خانم مجری جملاتی انگیزشی برای خانم های پیج می گذارد. ظاهرا هر شخصی که وارد این راه می شود خود را روانشناس می داند و با جملات زیبا راه و رسم زندگی به فالوور ها یاد می دهد!

البته این تنها مورد از رفتار عجیب و غریب صبا خانم نبود او برای اینکه جلب توجه کند و دیده شود یک ویدیو از همخوانی با همسرش منتشر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی