|

حرف های عجیب "آزاده صمدی" درباره طلاق از هومن سیدی! +فیلم

azadeh samadi shayanews

صحبت های آزاده صمدی درباره طلاقش با هومن سیدی جالب توجه است که در ویدیوی این خبر مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

آزاده صمدی از بازیگران جوان سینما، تلوزیون و تئاتر است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بازیگر، کارگردان، فیلم نامه نویس و تدوین گر سینما می باشد.

به گزارش «شایانیوز» آزاده صمدی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد اما عموما هنرمندی آرام و بی حاشیه است. آزاده صمدی در یک مصاحبه حضوری در واکنش به سوال مجری که می گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی پاسخی جالب داد که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

آزاد صمدی چند روز پیش درباره مستاجر بودن و مشکلات مالی اش گفت : چرا مردم فکر می‌کنند ما سلبریتی‌ها موجودات فضایی و بدون دغدغه‌ای هستیم؟ چرا مردم فکر می‌کنند ما با پول‌های عجیب و غریب زندگی می‌کنیم؟

آزاده صمدی ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند همچنان غم نان دارم و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم. از گفتن این حرف‌ها هم هیچ ابایی ندارم . او درباره تصور مردم از سلبریتی‌ها گفت: من به‌عنوان یک سلبریتی مصائب و رنج‌های خاص خودم را دارم و باید بابت آن‌ها تلاش کنم اما ویترین فضای مجازی مردم را به اشتباه می‌اندازد و من دوست دارم واقعیت‌ها را به مردم بگویم.

بیوگرافی آزاده صمدی:

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرداما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید و در حال حاظر مجر است. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

آزاده صمدی

هومن سیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها