|

"بهنوش جون" با رژ و بافتِ خوش رنگش چه ناز شده؛ خوب شد عمل کردا

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح ایرانی است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اینبا هم با انتشار تصویری جذاب و ناز از خود دل کاربرا رو برد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهنوش طباطبایی بازیگر خوشگل و معروف ایرانی است که البته به لطف عمل های زیبایی چنین دو برابر زیبا شده است. وی در حال حاظر مجرد است اما قبلا همسر مهدی پاکدل بازیگر مطرح تلویزیون بوده است.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش طباطبایی اما یک مورد خوب دارد و آن هم اینست که علاقه ای به فیلتر های اینستایی پلنگ طور ندارد و آرایش های فضایی و غلیظ هم نمی کند. وی یک ورزشکار حرفه یا است و به تازگی هم پس از اینکه مدرک دکترای روانشناسی خود را گرفت و کمی تجربه کسب کرد حالا استاد دانشگاه هم شده و تدریس می کند. ظاهرا در ایران همه هنرمندان با ازدواج دوم و یا طلاق از اولی به پیشرفت های چشمگیری می رسند!

از این ها که بگذریم بهنوش خانم به تازگی عکسی خوشگل از خود منتشر کرد که نشان داد رنگ بنفش چقدر زیباترش می کند.

بهنوش طباطبایی

عمل بینی و فالوور فیک

اما نکته ای که کمی اغراق آمیز است تعداد لایک و بازدید های خانم بازیگر در اینستاگرام است که با تعداد زیاد فالوور هایش زیاد همخوانی ندارد.

وی 8.2 میلیون دنبال کننده دارد اما پست هایش خیلی خیلی کمتر از اینها بازدید دارد و برخی کاربران می گویند میان خانم های بازیگر انگاری مسابقه ایجاد شده و اگر کسی فالوور بالا نداشته باشد از قافله عقب مانده! ناگفته نماند کمی قبل تر از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی گفتیم، در ادامه ویدیویی که برای سال 76 است را مشاهده می کنید که خانم بازیگر هنوز عمل نکرده بودند و چهره به کلی فرق داشت!!!

بهنوش طباطبایی حالا که مجرد زندگی می کند گربه اش را نسبت به قبل خیلی بیشتر دوست دارد و یک جورایی همدم او شده. بهنوش حتی گاهی جحوری برای او پست می کذارد و باهاش صحبت می کند که گویی دارد با شوهرش حرف می زند!

بهنوش طباطبایی

خانم بازیگر بعد از طلاق جوان تر شد؟

خانم بازیگر ظاهرا پس از طلاق جوان تر شد و نه تنها ناراحت نبود و نیست بلکه دائما در حال گش و گذار و عکاسی می باشد. بعد از حواشی اخیر در رابطه با جدایی «بهنوش طباطبایی» از «مهدی پاکدل» این بازیگر زیبا روی جوان در جشنواره ی فجر 1395 با روحیه ای شاد ظاهر شد.

بهنوش طباطبایی

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.
به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشگله خانم بهنوش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها