|

خانواده عجیب بهنوش؛ "نارنگی خان" جای شوهر مشکی کوچولو جای نی نیش!

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی بازیگر شناخته شده ایرانی است که ظاهرا خانه گربه ای راه انداخته و به جز گربه بزرگ و پشمالوی خودش بچه گربه ای دیگر آورده.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهنوش طباطبایی بازیگر زن با استعداد و زیبای سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما  می باشد که بعد از جدایی هنوز مجرد مانده یا اگر هم ازدواج کرده رسانه ای نشده است. 

به گزارش«شایانیوز» بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی دارد و نزدیک به هشت میلیون کاربر نیز او را دنبال می کنند اما عموما حاشیه خاصی ندارد. ولی جدیدا خانم بازیگر هم به اخبار جنجالی ورود پیدا کرده است که قطعا خود نیز خواستار چنین چیزی می باشد.

بهنوش طباطبایی گربه ای پشمالو به نام نارنگی دارد. این گربه خانگی بندِ جان خانم بازیگر است و گاهی با او طوری حرف میزند گویی همسرش است. ناگفته نماند این حرکت در میان خانم های بازیگر به نوعی رقابت و و چشم و هم چشم تبدل شده و هرکدام یکی یک گربه در خانه هایشان دارند. از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی چند روز پیش به یک بچه گربه پناه داد و او را به فرزندی قبول کرد! در ادامه استوری تازه منتشر شده طباطبایی را در حال شیر دادن به این چه گربه مشاهده می کنید.

بهنوش خانم ظاهرا خیلی به حجاب اعتقادی ندارد و بسیاری از تصاویری و استوری هایی که منتشر می کند حجاب و پوشش مناسبی ندارد. او به تازگی هم یک عکس استوری کرده که با آرایش کامل بسیار زیبا و دلربا شده است. البته آنچه که در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت عمل سانترال لب بهنوش بانو بود که چهره او را بسیار دلنشین تر کرد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش چگونه خانم دکتر بهنوش طباطبایی شد؟

بهنوش طباطبایی چندی پیش تصویری از کارت عضویتش در انجمن علمی روان‌شناسی تربیتی ایران را منتشر کرد و ورود خودش به خانواده روان‌شناسی تربیتی را جشن گرفت.

خانم دکتر طباطبایی نوشت: "از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته ی روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی روانشناسی بالینی و اکنون در حوزه روانشناسی تربیتی.بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده ی بزرگ هستم و به این خانواده ی جدید می بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم."

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نظرپور قندعلی ارسالی در

    خوش باشی

  • ناشناس ارسالی در

    چه روانشناس فهمیده ای!سروکارش باگربه هاست لابدروانشناسیش به دردهمون حیوانات میخوره!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها