|

"مارال فرجاد" با استایلی شیک تو یه فشن شاخ؛ بُرقع بلوچی چه اومده بهش!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر مطرح ایرانی است که مدت زیادی در مجارستان به سر میبرد و به تازگی هم تصاویری زیبا از استایل خود در هفته فشن منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مارال فرجاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که در فیلم «خوب، بد، جلف» با آرایشی غلیظ ایفای نقش کرد به طوری که خیلی از مخاطبین متعجب شدند زیرا اولین باری بود که خانم بازیگر را در این شکل و شمایل میدیدند!

به گزارش«شایانیوز» مارال فرجاد مدتی می شود که از کشور خارج شده و در مجارستان سکونت دارد البته هنوز به طور کامل کشف حجاب نکرده و چیزی هم از مهاجرت نگفت اما تصاویر زیادی از خود در مکان های دیدنی این کشور به اشتراک گذاشته است.

وی به تازگی هم در هفته مد و فشن 2021 شرکت کرد و تصویر و ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت. در این تصاویر خانم بازیگر تیپ و پوششی بسیار زیبایی دارد و از برقع بلوچی هم برای کامل کردن این استایل استفاده کرد.

مارال فرجاد

رقابت در شُل حجابی میان خانم ها بازیگر

قشر بازیگران حتی اگر اعتقادات قوی هم داشته باشند اما به دلیل محیط سینما کم کم به سمت کم حجابی و حتی مسائل دیگر کشانده می شوند. حال اگر نگاهی به صفحات اینستاگرامی این عزیزان بی اندازید متوجه این موضوع خواهید شد، به خصوص با رقابتی که در فضای مجاز به وجود آمده و حالا دیگر اگر خانمی کم ارایش کند و یا لاکچری و بی حجاب نباشد از قافله عقب مانده!

مارال فرجاد

مارال فرجاد

مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است و جلیل فرجاد نیز پدر اوست که هر دوی آن ها نیز بازیگر هستند. فرجاد ها از بازیگران درجه یک نیستند اما در کل این خانواده را می توان جزو کسانی دانست که هنر در پوست و خونشان است.

مارال و مونا فرجاد مارال و مونا فرجاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این برقع بندریه نه بلوچی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها