|

عشقِ عجیب "بهنوش طباطبایی" به یه خپلِ پشمالو بعده طلاق از مهدی!

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی ظاهرا بعده طلاق از مهدی پاکدل با نارنگی خان گربه خپل و پشمالو اش ازدواج کرده!

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش طباطبایی بازیگر شناخته شده و خوشگل ایرانی است که البته به لطف جراحی های زیبایی به این خوشگلی رسیده است. وی برای اولین بار با بازی در فلیم «کلاغ پر» به عنوان نامزد محمدرضا گلزار دیده شد.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش طباطبایی مدت زیادی است که مجرد می باشد اما اگر از دنبال کنندگان وی در اینستاگرام و تئاتر باشید متوجه سرحال شدن خانم بازیگر پس از طلاق شده اید. طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است که پس از جدایی او ازدواج کرد اما بهنوش نه!

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به حیوانات دارد و اتفاقا یک گربه خانگی و پشمالو به نام نارنگی هم دارد. ظاهرا نارنگی همدم این روز های خانم بازیگر است زیرا به تازگی با انتشار تصویری جذاب از این گربه خپل متنی نوشت و او را با شوهر جانش مقایسه کرد!

این بازیگر زن با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

درسته که یه گربست اما آداب معاشرت با آدمها رو بلده، فهم میکنه

وقتی آدمی داره باهاش حرف میزنه با دقت بهش گوش بده و به چشماش نگاه کنه

نه اینکه مدام سرش به بازی با دُمش باشه یا قیافه ی بی حوصله ها رو به خودش بگیره که مثلا خوابم میاد

این گربه ی نازِ من اصلا ناز کردن رو با بی محلی اشتباه نمیگیره انقدر که بلده کاره

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی ظاهرا در دوران مجردی اش همچین بد هم نمیگذراند. او تصاویر زیادی از تفریحات و طبیعت گردی هایش منتشر می کند، شاید هم با این تصاویر و تیکه ها می خواهد به مهدی برساند بدون او همه چیز عالی است!

خانم بازیگر دو روز پیش هم عکسی از خود در کنار یک پسر بچه بانمک با قهقهه ای از خنده به اشتراک گذاشت. البته شلوار کوتاهش هم مورد قضاوت کاربران قرار گرفت اما دیگر برای بازیگران خانم، بدن نمایی به نوعی عادت و کلاس تبدیل شده که در ادامه مشاهده می کنید.

بهنوش طباطبایی

مدتی پیش وقتی که هنوز خبر های افغانستان و طالبان داغ بود، بهنوش طباطبایی با انتشار تصویری از پرچم کشور های اسلامی جنجالی به پا کرد.

قضیه از این قرار بود که او با تصویر پرچم کشور های همسایه که نام الله و ماه و ستاره دارند و خلاصه کشور های اسلامی هستند نوشت: مگر این همه ماه و ستاره، الله و لا اله الا الله روی این پرچم ها قرار نیست نشان صلح باشد و عدالت و برابری ...

بهنوش طباطبایی

تعدادی از کاربران وقتی این تصویر را دیدند از بودن پرچم ایران در این میان خشمگین شدند اما تعداد زیادی هم او را برای سکونت نکردن در برابر اتفاقات افغانستان تحسین کردند. 

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها