|

"مهناز افشار" خواست گلشیفته بشه خراب کرد؛ بازی تو یه فیلم خارجیِ داغون!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر معروف و خفن ایرانی است که در خارج به یک شهروند معمولی با موقعیتی نه چندان جالب تبدیل شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار بازیگر معروف و مشهور ایرانی است که در آنور آب ها زندگی می کند. البته مهناز افشار در حال حاظر هیچ فعالیت خاص و درستی ندارد و تنها در اینستاگرامش پست و استوری هایی نه چندان جالب منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» مهناز خانم از وقتی که بیکار شده فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارد بلکه پل ارتباطی با مردم باشد تا او را از یاد نبرند. به همین دلیل از هر عکسی با هر تیپی استفاده می کند برای پست و انتشار!

وی به تازگی هم دو تصویر از خود گذاشت که پوششی این بازیگر زیاد جالب نبود و به قول کاربران به شخصیت او نمی خورد. مهناز افشار در یکی از این تصاویر شبیه به کسانی افتاده که اعتیاد دارند!

مهناز افشار

مهناز افشار

استایل جذب و زشت مهناز خانم

مهناز افشار وقتی که در ایران فعالیت داشت از سوپراستار های ایرانی محسوب می شد و با اینکه در پوشش محدود بود اما شیک پوش و خوش استایل دیده میشد؛ افشار ولی پس از مهاجرتش با وجود اینکه در خارج محدودیتی در حجاب نداشت اما رفته رفته از استایل و تیپ های شیکش درآمد و دیگر او را با لباس هایی نه چندان زیبا می بینیم و شاید دیگر آن سلبریتی محبوب و به نام نباشد.

 افشار حالا یا لباسش تنگ و جذب است و یا بی معنی و زشت! به تازگی هم که تیپ گورخری اش در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت مورد تمسخر خیلی ها قرار گرفته بود.

مهناز افشار

ویدیویی از مهناز افشار منتشر شده که در یک فیلم خارجی ایفای نقش داشته «به عنوان بازیگر همان کشور) و با زبان انگلیسی در حال صحبت است.

آنچه درباره فیلم معلم با بازی مهناز افشار می دانیم : در روستایی معلم پیری به نام «نظر» زندگی می کند. وی پسری به نام «یوسف» دارد که به روسیه سفر کرده و در آنجا زندانی می شود… ناصر سعید اف این فیلم را کارگردانی کرده است. علاوه بر این تهیه کنندگی این کار را هم ناصر سعید اف به عهده داشته است. فیلم نامه این کار را صفر حاقداد اف نوشته است.

مهناز افشار احتمالا قصد داشته تا راه گلشیفته را برود اما با توجه به اینکه در این چند سال پسرفت داشته نه پیشرفت نمیشود او را با گلشیفته فراهانی مقایسه کرد.

فراهانی هم پس از مهاجرت در فیلم های خارجی بازی کرد اما فیلم های هالیوودی آن کجا و این کجا!

گلشیفته فراهانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاسمن ارسالی در

    بالاخره پولاشون اونجا تموم میشه و با رو سیاهی بر می‌گردن

  • پرستوادم دیگه نمبدونه در مورد اینا چ بگه ارسالی در

    ادم نمیدونه در مورد اینا چ بگه هر چه سنشون بره بالا سبک مغز تر میشه بلاخره مرگ هس خدا هس زن هرچخ قدر متیین تر دوست داشتنی تر اینا یه زمانی مردمی بودند حالا چی☹☹😒😒😒

  • اسپند ارسالی در

    هردوخبط کردند نه این کجا ونه اون کجا هردوهی جا!...خوبه کسی که اشتباهی می کنه جبران کنه اینا پیشرفت ومحبوبیت شان در ایران بیشتر بود.

  • شمس خانوم ارسالی در

    تف به این لعنت به اون نه این خوبه نه اوشون لعنت به هردوتاشون منظورم به مهنازافشاروگلشیفته است

  • ناشناس ارسالی در

    گلشیفته خودشو فاحشه باسواد معرفی کرد توچه دله ن سوادداری نه کلاس داری فقط بهت گفتن شبیه دوگوشی دور برت داشت خنگ

  • ناشناس ارسالی در

    مهناز خانوم دور گلشیفته حرومزاده رو خط بکش اون فاحشه و حرومزاده عجیبه که نه میمیره نه مریض میشه واقعا عجیبه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها