|

سن "مهناز افشار" به عقب برمیگرده پیر نمیشه فقط خوشگلتر میشه؛ ماجرای مستی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که به مناسبت شروع فصل پاییز تصویری زیبا از خود در اینستاگرام استوری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که در حال حاظر فعالیتی جز اینستا گردی ندارد. افشار خیلی وقت است که بازیگری را کنار گذاشته و خانه نشین شده است.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار در حال حاظر در آلمان همراه با دخترش زندگی می کند و ظاهرا مرهم روزهای تنهایی اش شبکه های مجازی و صحبت با کاربران اینستاگرامی اش است. وی تصاویر زیادی از خود منتشر می کند. اما به تازگی و به مناسبت شروع فصل پاییز همانند بسیاری از بازیگران خانم، عکسی زیبا استوری کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهناز افشار

حواشی مهناز افشار

چندی پیش تصاویری از مهناز افشار با ادا و اطوار های دور از انتظار توسط خود او به اشتراک گذاشته شد. وی عکس هایی با ژست های عجیب و غریب و بعید منتشر کرد که با نظرات مختلف کاربران نیز همراه شد. برخی از کاربران می گویند که این تصاویر در حالت عادی گرفته نشده است!

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد سال 1356 و خرداد ماهی می باشد. او در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته تدوین و بازیگری تحصیل کرده است. افشار در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و در اوایل دوران تحصیلش، خانواده مخالف بازیگر شدن او بودند. خانم بازیگر حرفه بازیگری و فن بیان را زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخته است.

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده است. دو برادر بزرگتر از خودش دارد و تک دختر است، در دوران کودکی بسیار شوخ و بازیگوش بوده در حدی که یک بار وقتی که در دوره دبستان درس می خوانده برای 2 روز از مدرسه اخراج شده است. 

مهناز افشار

مهناز افشار یکی از گرانترین بازیگران زن سینمای داخلی بود، او در دهه 80 و 90 به عنوان بهترین و محبوب ترین بازیگر زن سینمای ایران شناخته می شد.

افشار در سال 1393 با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. همسر او متولد سال 1360 و 4 سال از خودش کوچکتر بود. این زوج در خرداد ماه سال 94 صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند.

مهناز افشار

مهناز افشار

همسر سابق مهناز افشار
همسر سابق مهناز افشار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عاقل ارسالی در

    دختر به این خوشگلی به این خوش هیکلی نمیدونم چرا یه دستی به خودش نمیکشه؟!مثلا موهاشو رنگ کنه مدل بده ابروهاشو درست کنه.. چرا انقدر بی سلیقه؟بعد میگه چرا همش تو هالیوود نقش عرباو خاورمیانه بهش میدن؟خوب یه تغییری تو خودت انجام بده.من جاش بودم موهام و ابرومو بلوند میکردم ازین حالت شرقی دراد

  • ناشناس ارسالی در

    اینم دیگه شورشو درآورده ،

  • دوست ارسالی در

    چطوره دعا کنیم که این بنده خدا مثل ما معلمان از روی وعده های ابکی،مسولین،دروغ های تمام نشدنی که متاسفانه به ادبیات سیاسی کشور عزیزمان دارد طبیعی به نظر میاید وما همیشه غصه دار پیری زود رس گرفتیم برای ایشان هم پیری زود رس ارزو کنیم خدا نکند بگذاریم ایشان جوانی واحساس زیبایی کند نه مثل ما که حال مان شبیه پیران عزیز نود ساله می باشد

  • لادن ارسالی در

    من دلم برای مهناز افشار میسوزه بازیگرای دیگه هرجقدر گند میزنن هیج جیز نیست فقط این

  • زهرا ارسالی در

    خدایا یعنی اینم دیوونه شده؟!!! این تصاویر چیه از خودش منتشر کرده...؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    امثال اینو دیگه نباید به کشور راه داد.

  • shakiba ارسالی در

    تمام کامتتها پرازعقده و نفرینه.چرااخه؟؟؟انسان باشیم.هرکسی برای هرکارش هدف و قصدی داره.چراقضاوت؟؟

  • مریم ارسالی در

    ملت بی فرهنگ و فضول همیشه درصحنه ی ایران ویران.... به شما چه مربوط که عکساش و با چه ژستی گرفته چطور لباس میپوشه چطور زندگی میکنه لخته پوشش داره میخوره میکشه... سرتون و از تو زندگی دیگران بیارید بیرون👎👌👍👊

  • پری ارسالی در

    👏👏👏👏👏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها