|

خانم بازیگر همش در حال "دور دور" با دوستاش؛ لبای پروتزش دل میبره!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر جوان ایرانی است که در زمینه های مختلف فعالیت خوبی دارد اما در کنار کارش به تفریح با دوستاش هم بسیار علاقه مند می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
3

زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده و با استعداد ایرانی است که مدتی می شود از دنیای بازیگری کمی دور شده و ظاهرا به سمت مدلینگی و عکاسی رفته است.

به گزارش«شایانیوز» این بازیگر جوان تا مدتی پیش چهره ای طبیعی و نچرال داشت اما با چند عملی که بر روی صورتش انجام داد به چهره ای پفکی و نه چندان زیبا تبدیل شد. وی در حال حاظر مجرد است. زهره فکورصبور به نسبت فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد اما مانند خیلی از خانم های بازیگر فالوور میلیونی ندارد. 

زهره خانم خیلی هم اهل گشت و گذار با دوستانش است و گاهی هم تصاویری برای مخاطبان به اشتراک می گذارد. وی به تازگی پستی منتشر کرده که در آن در کنار دوستان بی حجابش حضور دارد.

زهره فکورصبور

فکورصبور در کپشن پستش نوشت:

دو چیز از یاد ادما بیرون نمیره،دوستای خوب و روزهای خوب…

و یک چیز از دل آدم بیرون نمیره،روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت…

یک روز عاااالی در کنار روناک بسیااااار خوش قلب و پریناز عزیززززز،جای بهناز مهربوووون تو عکس خالیه

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زادۀ 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس ازآن در سریالهای روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد.

فکور آن گونه گفت: بعد از نقش هایی کـه مـن در روزگار جوانی و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام بـه این شخصیت ها نزدیک بودند و چون نمی‌خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب میکردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته دراین مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا بـه طراحی لباس مشغول بودم.

زهره فکورصبور

زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

ناگفته نماند وی در حال حاظر هم فعالیت زیادی در زمینه طراحی و دوخت لباس دارد. البته علاقه زیادی هم به میکاپ و سالن و مطب های زیبایی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مجید ارسالی در

    خوشم میاد از سوراخ دیوار هم ایراد میگیرید هرجوری که دلش بخواهد زندگی میکند .انسان یک بار میتونه زندگی کنه پس بهتره هرجور که دوست داره زندگی کنه

  • ناشناس ارسالی در

    عنشو دراوردی دیگ با این قیافه عملیت

  • 🥰 ارسالی در

    😆✋

  • ناشناس ارسالی در

    واااای چقدر آرایش میکنید . ....
    حیف چهره طبیعی و زیبای آدم نیست ؟
    حیف وقت با ارزش که به این همه بزک بگذره .
    متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    صورت صد در صد عملی
    آرایشم که ازش کم نمیذارید
    ۱۰ کیلو مواد روی صورتشه اه اه🤮

  • ناشناس ارسالی در

    کلاعملی شدی اح اح

  • ناشناس ارسالی در

    اه اه 🤢چندشه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ابرو هرچه کرمانشاهی رابردی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها