|

"زهره فکورصبور" را در این عکس نمی شناسید؛ استایلی اروپایی و ناجور!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور از بازیگرانی است که کم کم چهره طبیعی اش دفن شده و ظاهری جدید و کاملا عملی برای خود ساخته است.

لینک کوتاه کپی شد
3

زهره فکورصبور هنرپیشه نام آشنای ایرانی می باشد که خیلی وقت است از دنیای بازیگری و هنر دور شده است و به فعالیت های تبلیغاتی و مدلینگ می پردازد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکورصبور با بازی در سریال «دلنوازان» که نقش دختری نابینا را ایفا کرده بود به شهرت رسید. اما زهره الان با زهره آن سریال زمین تا آسمان فرق کرده و دیگر جایی در چهره اش را بی عمل باقی نگذاشته است. او دائما در حال چرخیدن در مطب های پزشکی و یا مزون های لباس است. زهره فکورصبور به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که در نگاه اول چهره اش ناشناس است. او ظاهرا در خارج از کشور می باشد و با استایلی که برای خود درست کرده بسیار پلنگ شده است.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت:

این دنیا در هر حال تو را قضاوت خواهد کرد،پس آنطور که دوست داری زندگی کن،خدایااااااا شکرت

زهره فکورصبور

عکس لو رفته از زهره فکورصبور

فکورصبور هر چند روز یک بار تصاویری از خود منتشر می کند که با نظرات مختلف کاربران همراه است. یکی می گوید خوشگل شده است و دیگری می گوید زشت و عملی شده!

اما با این حال تاحالا عکسی کاملا بی حجاب از او دیده نشده بود تا اینکه تصویری از زهره فکورصبور در فضای مجازی در حال پخش است که مشخص است در سالن آرایشی حضور دارد و کاملا بی حجاب و آراسته است. اما هنوز معلوم نیست که این تصویر توسط خود زهره منتشر شده یا کسی به او خیانت در امانت کرده است که اگر خودش اینکار را انجام داده باشد ممکن است برای آینه کاری اش به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مشکاتی به وجود بیاید. 

زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. زهره فکورصبور ازدواج نکرده و مجرد است.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که این فکور صبور آب نمی دیده همه رو گذاشته تو جیبش پول ایران رو پر کرد تو جیبش دیونه شده همه جوره بی جنبگیشو نشون داد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها